مصاحبه ها

نوري: مقصر اصلي شكست پرسوليس من هستم

مرجع خبري پرسپوليس:(15:03)/چهارشنبه 11 دي

پژمان نوري اظهار داشت: بازي بدي به نمايش گذاشتيم. همه ما يك روز بد را در كارنامه خود رقم زديم.
وي افزود: ملوان تيم خوب، جوان و دونده اي بود. اين تيم ثابت كرد با فراموشي حاشيه‌ها با احمدزاده مي‌تواند مثل سابق بزرگي كند.ملوان در تهران مثل بعضي تيم‌ها ضد فوتبال بازي نكرد
وي در خصوص عملكرد خودش گفت: با شهامت مي‌گويم مقصر اصلي باخت من بودم تا هيچ كس زير سوال نرود. در دقايقي كه براي پرسپوليس به ميدان مي‌روم از جان مايه مي‌گذارم اما گاهي اوقات شرايط طور ديگري رقم مي خورد.در اين بازي مستحق باخت بوديم.
نوري درباره بازي برابر ذوب آهن عنوان كرد‌: حالا كه 3 امتياز داخل خانه را از دست داديم بايد خارج از خانه آنرا برگردانيم. در غير اين صورت دچار مشكل مي‌شويم. به همين دليل بايد با فراموشي تمام مسائل به فكر پيروزي مقابل ذوب‌آهن باشيم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها