
اخبار مربیان
پيرواني كادر فني و بازيكنان را ممنوعالمصاحبه كرد
مرجع خبري پرسپوليس:(17:35)/شنبه 14 دي
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از باخت مقابل ذوب آهن كليه بازيكنان و كادر فني را ممنوعالمصاحبه كرد.
افشين پيرواني سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس كه از باخت مقابل ذوب آهن ناراحت بود پس از بازي در رختكن، كليه بازيكنان و كادر فني را ممنوعالمصاحبه كرد.
پيرواني به آنها گفت به هيچ عنوان تا بازي بعدي مقابل فولاد اظهارنظر نكنند. در صورتي كه بازيكنان و مربيان از اين موضوع سرپيچي كنند با جريمه مواجه خواهند شد.



