اخبار مربیاناسلایدرشبکه اجتماعیمصاحبه ها

آخرین پیام کارتال برای هواداران پرسپولیس

سرمربی ترکیه‌ای پیشین پرسپولیس با انتشار پیامی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

اسماعیل کارتال بعد از جدایی از پرسپولیس با انتشار پیامی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

کارتال در پست خداحافظی خود نوشت: متشکرم، پرسپولیس. افتخاری بود که عضوی از این باشگاه بزرگ بودم. از بازیکنان، کادرفنی، مدیرعامل، هیئت مدیره، رسانه‌ها و هواداران پرشورمان به خاطر حمایتشان سپاسگزارم. گرچه سفر من با این تیم اینجا به پایان می‌رسد، اما همیشه احترام و آرزوهای خوب من برای پرسپولیس پابرجاست.

این مربی ترکیه‌ای که در نیم فصل گذشته به پرسپولیس آمد، در پایان فصل درحالی که پرسپولیس را در جایگاه سوم قرار داد، بعد از سفر به کشورش حاضر به بازگشت نشد و در ادامه با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس قراردادش اقاله شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
16 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
فرخ پرسپولیسی

ضمن احترام به آقای کارتال، حضور ایشان در پرسپولیس فقط برای تیم هزینه بر بود و ما چیز خاصی در روش بازی و تاکتیک از ایشان ندیدیم.

سام

به درک که رفته
کریم باقری خیلی بهتر از تیم بازی می‌گرفت

م.س

پول یافت!!دستاورد صفر

میثم

برو گم شو ترسو
اگه مرگت رسیده باشه تو همون ترکیه نفله میشی

داراب 2

بهتر ک رفتی از. زمانی که تو مربی پرسپولیس بودی. اصلا دوست نداشتم بازی هایش نگاه کنم. ولی از زمانی که هاشمیان اومده اشتیاق دارم. هر ساعت خبر ها پیگیری میکنم. اگر امسال میموند پرسپولیس رو نابود میکرد. خدارو شکر رفت

مجید

بهتر که تشریف بردی همانقدر که در تاکتیک تیمی ضعیف بودی از نظر روحی هم ترسو و ضعیف و طرفداران پرسپولیس فقط در این مورد قدردان شما هستند خوش گلدی

بهرام راد

لعنت به دلالی که پای تو رو به پرسپولیس باز کرد. هیچی ازت ندیدیم. به قول مسعود اوزیل تو خودت بزرگترین دلالی. یه سر سوزن برای کار خودت ارزش قائل بودی حالا که جنگ تموم شده لااقل مشروط میتونستی برگردی که اگر جنگ شد بتونی بری. ترکیه که راحت زمینی هم میتونستی بری حتی اگه پروازا تعطیل میشد.

Perspolis_6

درویش خداییش این بازیکنان و مربیان چطوری همش توی تور تو‌میوفتن که به پرسپولیس غالب میکنی؟ واقعا چطور شرم نمیکنی؟
شرم میکنن این جماعت؟
این جماعت کلا در توهم هستن و وقایع را نمی‌بینند.!!!!
آها…اوکی!

Perspolis_6

آدم منافع طلبی هستی و نا محترم….تو که دنبال بهانه بودی که بری نباید در یارگیری دخالت میکردی و بعد از پایان فصل و نام کار بودنت می‌رفتی…. کمی از استادت آقا مصطفی دنیزلی یاد بگیر .

مهدی

عثمانی ترسو

کیسه شش سوراخه

تیمی که با آقا کریم ده نفره تراکتور را برد از وقتی تو اومدی داشت میرفت به ناکجا آباد

کیسه شش سوراخه

آرزو دارم امسال مورینیو که ازش بدم میاد اینقدر نتیجه خوب بگیره که هواداران فنر تا آخر عمر اسم تو رو فراموش کنن

کیسه شش سوراخه

از روز اول گفتم تو ترک ترکیه هستی و ترک های ترکیه اکثرا بی معرفت یکی مثل تو

آرش

تصمیماتش شدیدا آدمو دو به شک میذاشت که آیا میشه روش حساب کرد یا نه..از یه طرف متوجه سد گندوز گلر نیس و رفت نیازمند رو آورد..این خوب بود..ولی نفهمیدم توجیه نگه داشتن بازیکتی مثل سرلک چی بود..بهرحال بنظرم نمیتونست مربی ایدئالی باشه.

کارو

برو خدا لعنتت کنه زهر مار بشه پولی که گرفتی

مهران پرسپولیسی

همون بهتر که رفتی ما هم از رفتنت صمیمانه تشکر میکنیم ازطرف ارتش سرخ