اختصاصیاسلایدردرباره باشگاهلیگ قهرمانان آسیا

سایت AFC قهرمانی آسیایی پرسپولیس را رسمیت بخشید

نویسنده: محمدرسول عسگری
خبر سرخ: قهرمانی پرسپولیس در مسابقات جام برندگان جام آسیا از سوی کنفدراسیون آسیا به عنوان یکی از سطوح باشگاهی آسیا تایید شد.

با اعلام AFC قهرمانی پرسپولیس در مسابقات جام برندگان جام آسیا به تایید رسید تا نام این تیم به صورت رسمی به لیست قهرمان‌های فوتبال قاره آسیا اضافه شود.

جام برندگان جام آسیا سطح دیگری از مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا بود که پرسپولیس دو بار به فینال آن رسید. پرسپولیس یک بار در فصل 1991-1990 با شکست المحرق بحرین قهرمان این مسابقات شد و یک بار هم با شکست مقابل نیسان ژاپن به نایب قهرمانی آن رسید.

AFC در فصل جاری فرمت جدید مسابقات باشگاهی خود را رونمایی کرده است و به همین خاطر مسابقات دوره های گذشته خود را به عنوان زیرمجموعه فرمت های جدید دسته بندی کرده است و افتخارات باشگاه ها در رقابت های به اتمام رسیده را به رسمیت می شناسد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
44 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر عزی

با ۲بار حضور در فینال آسیا ما ثابت کردیم قهرمانی در ورژن جدید آسیا هم به راحتی شدنی است به شرط اینکه سیاست کشور بزاره این اتفاق بیفته

پیمان رضازاده

یه تیم بنام همایون ۸ صفر به تاج باخته. استدلال حاج فتل اینه که چون همنام زنده یاد همایون بهزادیه پس تیم پرسپولییس هشت تا از تاج خورده. البته سالها پیش در نمایشگاه مطبوعات از زیر خجالت حاج فتل دراومدم. گفتم با استدلال شما تیم نادر واسه نادر محمدخانی ، تیم شاهین واسه شاهین بیانی ، تیم کشاورز واسه مهدی کشاورز ، تیم فولاد واسه پولاد کیمیایی ، تیم امید واسه امید عالیشاه! ،تیم کیان واسه ابراهیم کیان طهماسبی و … اس. وقتی بور شد گف من با شما پرسپولیسی ها حرفی ندادم. البته افسر رو هم گفتم واسه خانم افسر اسدی. اخه افسر زمانی زیرگروه تاج بود. مث دیهیم.

بهزاد

به همه پرسپولیسی ها تبریک میگم این حق ما بود و باید محقق می‌شد هر چیزی شاید با پول و پارتی و هوچیگری بدست بیاد ولی اصالت خریدنی نیست پرسپولیسی با اصالته همون جور که بعد از انقلاب همه زور خودشون رو زدن که پرسپولیس نباشه ابا تعویض اجباری اسمش که به پرسپولیسی اونو قبول نکرد اسم جعلی (پیروزی)که فقط تو جدول و تلویزیون گفته می‌شد حتی یکبار رو سکوها شنیده نشد این اصالت تیم بزرگه حالا این است تق لال تا گفتن تاج منحل این اسم جدید کیسه ها زود تر رفتن رو سکو داد زدن اس تق لال بی هویت بودن خودشو نشون داد راستی تیم والیبال کیسه امثال تاسیس شده اونم دوتا ستاره داره من فکر کنم ستاره ها مال لوگو هست خخخخخخخخ

وحید

با سلام به همه پرسپولیسی‌های عزیز،به نظر من اهمال از خود ما بوده!وقتی با شکست الهلال به فینال جام در جام رسیدیم و بعد از بردن المحرق بحرین قهرمان شدیم،قدر عظمت قهرمانی را ندونستیم!در حالی که دیگران تورنمنت چهارجانبه را به عنوان قهرمانی آسیا بولد کردن و فخر فروختند!!!

رضا

سلام بر همە پرسپولیسی های با اصالت
لطفا هر جا کە میتونید قهرمانی کە پرسپولیس سال 1991 تو جام در جام آسیا باشکست الهلال تو نیمە نهایی و فینال هم کە المحرق رو برد ازش بگید تا این کیسە کشای وطن فروش بفهمن کە سرورشون پرسپولیس هم قهرمانی آسیا دارە البتە کیسە فکر کنم سە چهار بار تو همین مسابقات شرکت کرد کە فقط مثل همیشە موز نصیبش شد.البتە جماعت کیسە کش نفهم تر از این حرفها هستن زیاد تلاش کنید.
ممنون

حمید دولاب

یکبار خدابیامرز مرحوم بهرام شفیع تو برنامه ورزش و مردم به قهرمانی استقلال تو آسیا اشاره کرد که با واکنش فوری قدیمی ترین پرسپولیسی دنیا آقای محمود جان خوردبین مواجه شد که واکنش بعدی آقای شفیع چندان در حد یک مجری قدیمی مناسب نبود و خیلی سطحی از این قهرمانی رد شد شاید علتش این بود که بهش انگ پرسپولیسی بودن زده بودن…این قلمفرسایی برای این بود که بگم پرسپولیسی ها که از قهرمانیشون تو آسیا مطمئن بودن بقیه یهویی انگار …، کسی که منطق نداره همیشه …

Z.R

یسریا یجوری دارن میسوزن ک بیا هو ببین

احسان

بچه ها توجه کردید یه عده کیسه کش لجن توی سایت پرسپولیس دارن میان سرک میکشن و به نظراتی که در جهت حمایت از پرسپولیس و سرافرازی اون صحبت میشه امتیاز منفی میدن. زیر تمامی اخبار هم میان نظر منفی ثبت میکنن. بدبخت کیسه کش پاشو برو توی همون طویلت. اینجا جای بزرگان و روشنفکرانه نه شمایی که مغزتون از کاه و گوه پر شده و بزرگتون جواد چکش و فرهاد دوپینگیه

تیم ملی ایران

این نظرو ببینید چقدر بجاست کیف کردم درست میگه طرفدارای استقلال عمرا بتونن به پرسپولیسیا برسن.میدونی چرا؟چون پرسپولیسی‌ها همه با شخصیت مودب باکلاس اصلا با کل طرفدارای تیمای دیگه فرق دارن.شما طرفدار ی تیم دیگه ٣ بیار که بتونه آنقدر قشنگ و با سواد و مودبانه صحبت کنه.البته خود این دستمون اینو کاملا متوجهه برای همین میگه اینجا جای بزرگان و روشنفکرانه

علی

باشگاه و هواداران پرسپولیس باید آی اف سی را هم مجاب کنند که ستاره دوجانبه این کیسه حکومتی در امجدیه با نام تاج منحله و با یاران کمکی و تیم اسرائیلی بوده که در نقشه ورزشی آسیا هم نیستند تا ستاره های جعلی این کیسه ساواک را روی پیراهن آبی عبری آن حذف کنند !!!!

محمد

باید هوادارها از باشگاه بخوان که زودتر ستاره دوم رو روی لباس و لوگوی پرسپولیس بزنن تا از همون اول فصل جدید با دوتا ستاره روی لوگوی پرسپولیس بازی کنیم و این استقلالیا بازم بیشتر بسوزن

محمد

مبارکِ باشه
وقتی استقلال برای چهارجانبه امجدیه ستاره زده، پرسپولیس هم باید برای این قهرمانی توی آسیا که ای اف سی هم تاییدش کرد ستاره دومش رو بزنه تا برای همیشه موندگار بشه توی تاریخ پرسپولیس ❤️❤️

پرسپولیس بزرگ

شوربختانه پرسپولیس روی این قهرمانی اصلا مانور نداده وگرنه ارزش این قهرمانی از قهرمانی‌های کیسه خیلی بیشتره و روند سخت‌تری نسبت به چهارجانبه داشته

حسین پور

استقلالی ها زمانی رفتن دنبال ستاره هاشون که پرسپولیس شده بود ابرقدرت آسیا . میخواستن بگن درسته الان هیچی نیستیم ولی قبلاً قهرمان شدیم. صدهزار امضا جمع مردن و ملی پول دادن بی ای اف سی تا ثبت شد چون اساسا تاجی وجود نداره. قهرمانی توی آسیا ارزشی نداشت که ما بخواهیم بریم دنبالش.اینم که الان رفتیم دنبالش بخاطر اینه که طرفداران جوان پرسپولیس بدونن که دشمن چرت و پرت میگه و تیم ما در آسیا چه قدرتی بوده و هست . قهرمانی ما مال ۱۰۰ سال پیش نیست . مال ۳۰ سال پیشه. فینال رفتن مون مال چندسال پیشه نه ۴۰ سال پیش . ما بعنوان قهرمان ایران رفتیم آسیا نه جای پیکان بعنوان نماینده ی ایران . اونقدر آسیا بی ارزش بود که پیکان جای آسیا رفت گردش اروپا . قهرمانی چهارجانبه رو هم از بازیکنان پرسپولیس دارن. اونقدر ضعیف بودن که بازیکنای پرسپولیس رو بردن بجای بازیکنان خودشون . اگر کسی میدونست قراره روزگاری همین محبت ما بشه افتخار کیسه ،محال بود برن. اونها رفتن بخاطر ایران.

علی

سایت آی اف سی بالاخره به این نتیجه رسیدند که قهرمانی پرسپولیس درجام در جام آسیا نه مثل این کیسه حکومتی ۲جانبه و ۴جانبه بودند نه هم با بازیکنان کمکی بودند !!!

محمد

مبارکِ همه پرسپولیسیها باشه
وقتی استقلال برای چهارجانبه امجدیه ستاره زده، پرسپولیس هم باید برای این قهرمانی توی آسیا که ای اف سی هم تاییدش کرد ستاره دومش رو بزنه تا برای همیشه موندگار بشه توی تاریخ پرسپولیس ❤️❤️

محمدحسین

پس استقلال پر ادعا کو؟

سیدمحمد

سلام دوستان ،خدا جای حق نشسته وهمیشه حق رو به حقدار می رسونه حتی اگرچندین سال بگذره ،بله افتخاراتمون بیشتره ولی نباید سهل انگار ی کنیم پشت تیممون باشیم وتاآخر عمرمون پرسپولیس را حمایت کنیم ،علی یارتون وحق نگهدارتون

جلیل

حداقل این قهرمانی رو مردم دیدند

علی

دو‌ستاره حق ابتدایی پرسپولیس است ، این کیسه حکومتی که به نام تاج باطله که در یک بازی آماتور دوجانبه با یاران کمکی در امجدیه آن هم تیم اسرائیلی که در نقشه ورزشی آسیا هم نیستند دارند با عوام فریبی ستاره های جعلی آویزان میکنند !!!

پرسپولیسی

من نمیفهمم یعنی تا الان به رسمیت نشناخته؟منظورش چیه

روزبه

قابل توجه هوادارانی که می گن ستاره روی پیراهن قرار بگیره
در باشگاههای بزرگ دنیا مرسوم نیست بخاطر قهرمانی در مسابقات قاره ای ستاره روی پیراهن حک بشه بلکه با توجه به ضوابط و قوانین معمولا با تعداد مشخص شده قهرمانی لیگ آن کشور ستاره قرار خواهد گرفت . سخت ترین قانون مربوط به ایتالیا است که هر ۱۰ قهرمانی یک ستاره خواهد داشت .
همانطور که پرسپولیس با ۱۰ قهرمانی در لیگ سراسری یک ستاره روی پیراهن زده است

معجزه سرخ

مبارکه پرسپولیس.تایید AFC برای ما مهم و معتبره نه نظر کیسه کش جماعت

نصیر

دشمنی عجیبی در داخل ایران با پرسپولیس هست! تیمی که هم قهرمانی آسیایی داره هم بزرگترین اسطوره های ایران رو و از همه مهمتر نماد یک میراث چند هزار ساله امپراتوری ایرانیان و یک پیوند روحی با میراث چند هزار ساله ملی معنوی ایران باستان هست…

ناشناس

#علی کریمی
#علی دایی
#کریم باقری
#یحیی گل محمدی
اینا کم نیست واسه دشمنی !!!!!

فرهاد

یه ستاره واقعی دیگه میادرولباس،،،مبارکه

محمدحسین

ما که میدونستیم قهرمان شدیم
و از اول هم میدونستیم برای قهرمانی قاره کسی ستاره نمیذاره

محمد

باید هوادارها از باشگاه بخوان که زودتر ستاره دوم رو روی لباس و لوگوی پرسپولیس بزنن تا از همون اول فصل جدید با دوتا ستاره روی لوگوی پرسپولیس بازی کنیم و این استقلالیا بازم بیشتر بسوزن

معجزه سرخ

این چند ماه اخیر هر اتفاقی که تو باشگاه افتاده رو فراموش کنید همه ما پرسپولیسی‌ها بیایید از امروز تیم و بازیکنان رو مثل همیشه حمایت کنیم. باور کنید باز قهرمانیم

رضا

ای جاااان

ناشناس

با ستاره بی ستاره هرچی که هست باشه
فقط پرسپولیس باشه . پرسپولیس نباشه
میخوام دنیا نباشه.
#برقرار باشه عشقم پرسپولیس

علی

البته پرسپولیس خودش ماه هستند ،،، نیازی هم به هیچ ستاره ای ندارند !

ناشناس

لایک .

احمد

پس کیسه کو

کمان سرخ

کیسه قهرمان جام چهار جانبه شد. اونم که اعتبار نداره

نعيم

قابل توجه طرفداراى كيسه كش

آرتشاه

واقعا حیف شد که دوبار رفتیم فینال آسیا و هر دو مرتبه بخاطر اشتباهات بچه گانه و نداشتن بازیکن قهرمانی رو از دست دادیم وگرنه الان باید به کیسه کشها میگفتیم پر افتخارترین تیم ایران در آسیا ما هستیم با سه قهرمانی و یک نایب قهرمانی(جام در جام)و (باشگاههای آسیا).
متاسفانه بیشتر از اشتباهات بچه گانه باید به نداشتن بازیکن و کم کاری مدیریت قبطه خورد که ذخیره های قوی جذب نکردن که مجبور باشیم از احسان حسینی،حمید طاهرخانی،آدام همتی،محسن ربیع خواه،امین اسدی و…..! استفاده کنیم(اسامی بیست بازیکن پرسپولیس در فینال رو بخونید تا متوجه بشید فقط با داشتن یکنفر بازیکن اصلی میشد قهرمان شد و حتی بابت اخراج قبل از فینال سیامک نعمتی عزا گرفتیم!
واقعا حیف بود و باید قهرمان میشدیم ولی اونروزها قهرمانی از دست رفت ولی بجاش یاد گرفتیم از بازیکن مدعی و پولکی راحتر گذر کنیم و به موقع ببخشیم (برگشت و معذرت خواهی امیری و اثبات وفا داریش) و میشه با حمایت و فعل خواستن و چارچوب درست راحتر گام برداشت.یا واقعا حیف شد که لوگو بوس بدترین زمان رو برای پول انتخاب کرد هرچند رسول پناه بی وجدان و لمپن هم مقصر بود که باعث شکستن اتحاد تیم و فراری دادن بازیکنان شد و امیدوارم درویش راه رسول پناه رو نرفته باشه که بزنگاه تاریخی تاوان پس بدیم بخاطر نداشتن یک بازیکن خوب اضافه تر!

..hosein

اگر با این فرمت های جدید لیگ قهرمانان آسیا که چند سالی با حضور تیمهایی قدرتمند وبا پشتوانه مالی والبته اکثرا با بازیکنان خارجی سطح بالا که تو تیمهای بزرگ اروپایی حضور داشتن برگزار میشه تیمی حتی اگر بتونه جزو چهار تیم این رقابتهای بسیار سطح بالا وبا کیفیت برسه شاهکار کرده و حالا اون تیم هم ایرانی باشه که ازهرنظر بخوایم قابل قیاس با تیمهایی بخصوص عربی نیستن با همه این تفاسیر ما پرسپولیسی‌ها مفتخریم دوبار به فینال راه یافتیم حتی با تمام کاستی ها وکمبودها ونامردیها ،پس نشان پرافتخارترین تیم ایرانی تمام ادوار لیگ قهرمانان آسیا باید بنام پرسپولیس باشه وبس!

محمد

مبارک همه پرسپولیسیها
پیشنهاد میکنم با رسمی شدن این قهرمانی، یه ستاره قرمز رنگ به دوتا ستاره طلایی لوگوی پرسپولیس اضافه بشه تا کیسه کش‌ها بدونن که پرسپولیس هم قهرمان آسیا شده. وقتی اونا واسه قهرمانی چهارجانبه‌شون یهویی بعد از چهل سال ستاره میزنن چرا ما واسه قهرمانی رسمی آسیا ستاره نزنیم

محمد

اینم قهرمانی پرسپولیس توی آسیا
خداشاهده من همینجا بارها به هوادارها گفتم قهرمانی پرسپولیس توی جام در جام آسیا هم قهرمانی آسیا حساب میشه. اونوقت یه عده هوادارهای ساده پرسپولیس سالها گول کیسه ‌کش‌ها رو میخوردن و این قهرمانی پرسپولیس توی آسیا رو در نظر نمیگرفتن. وقتی کیسه کش ها قهرمانی استقلال با حضور چهارتا تیم رو قهرمانی آسیا میدونن واسه خودشون. چرا پرسپولیسیها نباید این قهرمانی رو قهرمانی آسیا بدونن

پرسپولیس قلب خوزستان

این تصویر همه تیمهای شلش مثل شله زرد و کیسه و توراختور رو به آتش کشید

محمد

باید هوادارها از باشگاه بخوان که زودتر ستاره دوم رو روی لباس و لوگوی پرسپولیس بزنن تا از همون اول فصل جدید با دوتا ستاره روی لوگوی پرسپولیس بازی کنیم و این استقلالیا بازم بیشتر بسوزن

پرسپولیس تیم بالاترین سطح ها

با سلام بخدا که هر وقت این کیسه چرکها حرفی جز قهرمانی الکی تو اسیا ندارن بهشون میگفتم ما قهرمان شدیم و موقعی به فینال میرفتیم که شما عرضه بردن پاختاکور هم نداشتین این کیسه چرکها آبروی ایران رو توی بازی با العین بردن سرافکنده شدیم بخدا که این کیسه رو بخاطره اینکه یکم توی لیگ جنجال باشه و دربی دربی کنن نگه داشتن و گرنه این تیم توی لیگ دسته ۳ و ۲ گم میشد

Aziz

این کیسه کشای لعنتی از سوزش خیلی زیاد کار دیگه ای ازشون برنمیاد میان زیر پست سرورشون که بزرگترین تیم ایران و یکی از تیم های پر افتخار آسیا هست دیس لایک میدن