
فوتبال تهران
آلویز نانگ از پارس جنوبی به سایپا پیوست
با نظر علی دایی، مهاجم کامرونی نیم فصل نخست تیم فوتبال پارس جنوبی به عضویت تیم فوتبال سایپا تهران در آمد.
آلویس نانگ مهاجم نیم فصل نخست تیم فوتبال پارس جنوبی پس از جدایی از این تیم با نظر علی دایی به جمع شاگردان این سرمربی در تیم سایپا تهران پیوست.
نانگ پیش از سایپا، سابقه حضور در تیم های استقلال خوزستان، تراکتورسازی، نفت تهران و فولاد خوزستان را در کارنامه خود دارد.



