اسلایدرمقالات فوتبال

آمار خواندنی از دربی 100| ساپینتو باز هم مقابل مدعیان ناکام ماند / رکورد استقلال به باد رفت

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل استقلال رکوردهای جالبی را از خود به جا گذاشت.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در صدمین دربی پایتخت با تک‌گل عیسی آل‌کثیر، استقلال را شکست داد.

* این دومین برد پرسپولیس مقابل استقلال در دوران سرمربیگری یحیی گل محمدی است. سرمربی سرخ‌پوشان در 9 دیدار قبلی خود، یک بار، آن هم در دربی 95 باز هم، با تک‌گل آل کثیر موفق به کسب برتری مقابل رقیب دیرینه شده بود و در سایر تقابل‌هایش با استقلال نیز 8 تساوی ثبت کرده است.

* استقلال برای سیزدهمین دربی متوالی لیگ برتر موفق به کسب پیروزی مقابل پرسپولیس نشد. آخرین برد آبی‌پوشان در این رقابت‌ها مربوط به 10 اسفند 96 است که با تک گل وریا غفوری و در دوران سرمربیگری وینفرد شفر توانستند پرسپولیس تحت هدایت برانکو را یک بر صفر شکست بدهند.

* ریکاردو ساپینتو که تا قبل از دربی همراه با استقلال موفق به کسب 9 برد و یک تساوی از 10 بازی شده بود، بار دیگر مقابل یکی از مدعیان بالای جدولی ناکام ماند. این سرمربی پرتغالی از مجموع 4 دیدار برابر سپاهان و پرسپولیس، سه بار شکست خورده و فقط در دربی دور رفت، یک تساوی از پرسپولیس گرفت. همچنین ساپینتو در تقابل با 5 تیم بالای جدول فقط دو پیروزی مقابل گل گهر ثبت کرده و در مجموع مقابل 5 تیم بالای جدول فقط آمار دو برد، دو مساوی و 4 شکست را به جا گذاشته است.

پرسپولیس با این برد، برای بیست و ششمین بار در شهرآورد پایتخت به پیروزی رسید تا تعداد بردهایش با رقیب دیرینه برابر شود. استقلال در مسابقه سوم مهرماه سال ۱۳۴۹ استقلال از یک بازیکن تعویضی دوباره استفاده کرد و بازی آبان ۱۳۵۸ به مناسبت بزرگداشت علی دانایی فرد در دقیقه 75 نیمه تمام ماند و به نفع استقلال نوشته شد و دو برد استقلال خارج از قوانین و پروتکل‌های استاندارد فوتبال بوده است و نباید محاسبه شود و پرسپولیس در مجموع مسابقات رسمی و دوستانه دو برد بیشتر دارد.

* این تیم در ادامه بازی‌‌های لیگ برتری دوازدهمین برد خود را کسب کرد درحالی‌که 24 تقابل لیگ برتری دو تیم مساوی، و 8 بازی با برتری استقلال تمام شده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس ۶۲

اگه مربی استقلالی تو لیگ نبود الان باید برای بقا میجنگیدن استقلال کثیف..

Perspolis The Great

واسه همین میگم سرمربی های استقلالی مثل سم برای فوتبال ایران هستن چون تمام تلاششون امتیاز دادن به چستقلال و امتیاز گرفتن از پرسپولیس هست و این هیچی به فوتبال ما اضافه نمیکنه بلکه اخلاقیات رو هم از بین میبره شما ببینید استقلالی ها چه بلایی سر نفت مسجد سلیمان آوردن؟ هرکدوم اومدن تا جلوی پرسپولیس باختن تیم رو ول کردن و فرار کردن
اون از تبانی آشکار ساکت الهامی تیم هوادار اون از منصورکچل اون از قلعه نویی و رحمتی

کربلایی

این بازی باید یک برنده می داشت وگرنه هردو از گردونه رقابت عقب میفتادند.
بچه های پرسپولیس از جون مایه گذاشتند، دمشون گرم.

وحید

آقا چرا میگید بردها برابر شده کیسه‌کشا ۳ برد با حکم کمیته عنضباطی بدست آوردن چرا شما این بردها رو حساب می کنید
پرسپولیس ۲۶برد استقلال ۲۳ برد

#قهرمانی اسیا

کی گفته ناکام ماند !؟ او میخاد ریال مادرید رو ببره خخخخخخخ داداش تو به همه مدعیان باختی فقط تیم های متوسط رو بردی اونم با تبانی، هنوز به سرورت نخورده بودی واسه دیگران هار شده بودی ، ساپینتو باید بماندخخخخخخ