اخبار لیگ برتر و حذفی

احتمال تغییر میزبان دربی قوت گرفت

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که امکان دارد شهر میزبان دربی از اراک به شهر دیگری تغییر کند.

در فاصله یک هفته تا دربی پایتخت، هنوز سرنوشت تیم داوری این مسابقه مشخص نشده و همه در انتظار اعلام نام داور شهرآورد پایتخت هستند. با این حال نکته مهم این است که باوجود درخواست هواداران دو تیم و برخلاف کشورهایی چون عربستان، فدراسیون فوتبال به هیچ وجه تمایلی به انتخاب داور خارجی برای این بازی ندارد.

مهدی تاج در این مورد گفت: داور باید ایرانی باشد اما در این بازی از طریق بلندگو، تصمیمات وی ای آر به تماشاچیان گزارش داده خواهد شد. جلساتی در شورای تامین برای این بازی گذاشته شده و هنوز هم باتوجه به نظری که نیروی انتظامی، یگان ویژه و… برای برگزاری مسابقه داده، نمیتوانیم قطعی بگوییم در اراک انجام خواهد شد اما پیشنهاد پرسپولیس اراک بوده است.

او در مورد میزبان دربی اظهار داشت: نظر ما مثل پرسپولیس اراک است چون ما اختیار نداریم زمین بازی را عوض کنیم اما دیروز نیروی انتظامی نامه به من نوشته و توصیه داده بود که من این را به باشگاه پرسپولیس ارجاع دادم تا آنها تصمیم بگیرند. من این را ارجاع دادم که خودش بیاید کمک کنیم این موانع رفع شوند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مسعود

جالبه به جایی رسیدن که از جمع شدن بیست هزار نفر هم وحشت دارن کلا از سایه خودشون هم می ترسن!!

پرسپولیس عشق اول اخر زندگیم

کیسه کشا بی شرف لاشی گه خوردن به پیام‌دست طلایی حرف زشت زدن دربی جرتون میدیم‌ لاشی ها

Saman

انقدر مردم رو فریب ندید. اراک تحمیل خودتون به باشگاه بوده وگرنه وقتی محمد انصاری به عنوان نماینده باشگاه میره شیراز تا از ورزشگاه پارس دیدن کنه یعنی انتخاب باشگاه ورزشگاه پارسه. بسه دروغ گفتن

Saman

انقدر برای شونه خالی کردن از تحمیل اراک برای میزبانی از این بازی، توپ رو توی زمین پرسپولیس نندازید لجن ها. هیچ پرسپولیسی ای نمی‌خواد توی ورزشگاه افتضاحی مثل اراک میزبانی کنه و از همون اولش همه ما گفتیم هرجایی حاضریم باشه غیر از اراک حتی ورزشگاه شیراز و مشهد هم پیشنهاد دادیم ولی خود ذات کثیفتون بود که روی اراک اونجوری پافشاری کرد

یه پرسپولیس یه بهبهان

چرا مطلبی درباره‌ی فحاشی کیسه کشای مفعول بیخاصیت به نیازمندننوشتی؟وچراباشگاه پیگیر نیست ؟

حسین

بابا دربی را بیارین شیراز و فارس مَهد ارتش سرخ ایران زمین ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️