روی آنتن

احتمال پخش مجدد برنامه «باشگاه» از هفته آتی

پرسپولیس نیوز : پخش مجدد برنامه «باشگاه» به بعد از جلسه روز شنبه با مسوولین شبکه دو موکول شد.

به اطلاع بینندگان محترم برنامه «باشگاه» می رساند، این برنامه این هفته نیز به روی آنتن نخواهد رفت، اما دست اندرکاران برنامه به دنبال پخش مجدد «باشگاه» از هفته آتی هستند که این مهم با برگزاری جلسه روز شنبه میان تهیه کننده برنامه «باشگاه» و مسوولین محترم شبکه دو سیما، نهایی خواهد شد.

بنابراین این نوید را به شما عزیزان می دهیم که در صورت توافقات نهایی، از هفته آتی می توانید شاهد پخش مجدد «باشگاه» باشید.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها