حواشی

احمدزاده و رفیعی هو شدند/ درگیری لفظی دو بازیکن فجرسپاسی و ادامه شعار علیه درویش

هواداران پرسپولیس در زمان تعویض فرشاد احمدزاده و سروش رفیعی، آنها را هو کردند.

تیم‌های پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز در هفته اول لیگ برتر به تساوی یک بر یک قناعت کردند.

*امین کاظمیان در حالی در دقیقه ۵۷ از زمین بازی بیرون رفت که گویا از تعویض خود رضایت نداشت.

*امید روانخواه سرمربی تیم ملی امید نیز به جمع مهمانان ویژه‌ این دیدار اضافه شد.

*فرشاد احمدزاده و سروش رفیعی موقع تعویض مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفتند و هو شدند.

*در دقیقه ۷۴ دو بازیکن فجر، شروین بزرگ و مهران موسوی با هم درگیری لفظی پیدا کردند.

*رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در پایان دیدار نیز مورد شعارهای حیا کن رها کن هواداران قرار گرفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سسس

سوال من هوادارازدرویش اینه خدایی این صندلی به چه قیمتی میارزه که جلوچشم۴۰هزارنفرانواع واقسام حرفهای زشت ورکیک بهت بزنن بیچاره برودیگه هوادارکه نه حتی تیم هم نمیخان توباشی

نوید

پ نه پ دست بزنن براشون . مربی گاو تشریف داره قرار نیست تماشاگر هم مثل اونا باشه . کور که نیستیم تیم داشت هشت نفره بازی میکرد جنازه ارونوف به همشون می ارزه

علی پرسپولیسی

واقعا هو شدن معنی نداره الکی خودمونو سوژه تیم های دیگه نکنیم اولین بازی هو میکنیم خب حاشیه وارد تیم میشه واقعا درست نیست

یه فوتبالی

رفیعی می خواست اخراج بشه . چرا کسی به حرف هواداران پرسپولیس گوش نمیده ؟ چرا این بنجل ها از پرسپولیس نمیرن بیرون ؟

مهران محبوب

من جای این دوتا بودم رو همون چمن آب میشدم میرفتم پایین چه رویییی دارن این دوتا بدردنخورا دمشون گرم خدایی هوادارا باید چارتا درشت بارشون میکردن این دوتا بی بته رو… آخر نفهمیدم ما این همهه بازیکن خریدیم که چی بشه!!!؟!! که باز از همین بازی اول تا پای دیدن بازی نشستیم ببینیم جفته این دوتا بدردنخور تو زمین واسادن!!!؟؟؟؟

علیرضا

درویش در استادیوم بود یا کربلا!؟

Russell

درست نیست این حرکات، اون هم هفته اول
تأسف آوره این خودزنی ها

وحید

باند بازی در پرسپولیس بیداد میکنه درویش تیم را نابود کرده.پارسال بهترین بازیکنان را به تراکتور داد امسال هم خواست به قول خودش جبران کنه ولی فقط میخواد حرص هوادار را در بیاره

علی صباغ

هو میشن ولی بیخیالن چون اولین فرصت میرن کانادا خوش گذرانی و فراموش میکنن.

علی صباغ

وقتی تیم نتیجه میگیره همگی پاداش میگیرن اما وقتی نتیجه نگیرن هیچکس پاسخگو نیستن ، نتیجه هم میشه اینی که میبینیم.مربی اینچنینی کیلویی چنده .

Saeed

باید بجای این دوتا اول اونی که به اینا بازی میده هو بشه

سسس

خوب شمامیرفتی تیموارنج میکردی مدیریت کثیف وقتی کارت بازیکن رانگرفته هاشمیان چکاربایدمیکرداین فضای مجازی خودش بیماروکثیف هست شمالطفاسنجیده ترچیزی رابیان کن باعرض پوزش