فوتبال جنوب

احمد آل‌نعمه به تیم فوتبال فولاد پیوست

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی با قراردادی یک سال و نیمه به فولاد پیوست.

به گزارش فارس، احمد آل‌نعمه، مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی با جدایی از تبریزی‌ها به اهواز رفت تا نیم فصل دوم لیگ چهاردهم را برای شاگردان اسکوچیچ توپ بزند.

قرارداد این مدافع با فولادی‌ها به مدت یک فصل و نیم است.
 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها