فوتبال تهران

اخباری ماندنی و جدایی لک از سایپا قطعی شد

دروازه‌بان فصل گذشته تیم سایپا قطعاً در این تیم نخواهد ماند.

حامد لک که قراردادش با تیم سایپا به اتمام رسیده، سال آینده قطعاً در این تیم نمی‌ماند. این دروازه‌بان ملی‌پوش به مسئولان باشگاه سایپا اعلام کرده که پیشنهاد خارجی دارد و می‌خواهد فوتبالش را در تیم دیگری ادامه بدهد.

بنا به اعلام رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا، علی دایی مخالف جدایی حامد لک بود، اما با توجه به حضور محمدرضا اخباری، به لک اعلام کرده به‌عنوان دروازه‌بان دوم در سایپا فعالیت خواهد کرد. لک نیز به همین دلیل تمایلی برای تمدید قرارداد با سایپا ندارد.

مدیرعامل سایپا همچنین اعلام کرد توافق مالی با اخباری شده و مشکلی از بابت حضور او در سایپا وجود ندارد.

از ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان به عنوان دیگر تیم‌های خواهان جذب این دروازه‌بان یاد می‌شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

این لک بدردنمیخوره سوتی میده یک موقعه

بهنام

لک از اخباری دروازه بان خیلی بهتری هست و خیلی کم اشتباه بازی میکنه اگه به هر دلیلی بیرانوند نموند لک میتونه گزینه خوبی برا جایگزینیش باشه بخصوص اینکه لک خیلی عاشق پرسپولیسه و حتی با قرارداد ۶۰۰-۷۰۰میلیونی هم میاد پرسپولیس بجز اون مظاهری هم دروازه بان خوبیه ولی فکرکنم قرارداد داره با ذوب و سخت بشه بگیریمش