اخبار باشگاه

از پرسپولیس به لیگ دو؛ خرید عجیب درویش بازیکن تستی شد

بازیکن فصل قبل پرسپولیس راهی یک تیم لیگ دویی شده است.

رضا درویش سال قبل دو خرید بسیار عجیب انجام داد. عرفان شیروانی و عرفان ملاپور به عنوان استعدادهای آینده‌دار جذب شدند؛ انتقال‌هایی که برای باشگاه هزینه نسبتاً سنگینی داشت. پرسپولیس برای گرفتن رضایت‌نامه این دو بازیکن پول قابل‌توجهی پرداخت کرد و قرارداد سه‌ساله‌ای با آنها بست. دو بازیکنی اصلا باکیفیت نبودند و مشخص بود نمی توانند در پرسپولیس بازی کنند. حتی در مقطعی گاریدو به این دو اجازه تمرین کردن با تیم را نمی داد. نه شیروانی و نه ملاپور حتی یک‌بار هم در فهرست مسابقات پرسپولیس قرار نگرفتند و مشخص بود باید خیلی زود از پرسپولیس جدا شوند.

چندی قبل، رقم سنگین قرارداد این دو بازیکن در رسانه‌ها منتشر شد و واکنش‌های زیادی به همراه داشت. در نهایت، پرسپولیس ناچار شد با وجود قرارداد چندساله، هر دو بازیکن را از فهرست کنار بگذارد. نکته عجیب تر اینکه پرسپولیس برای جذب این بازیکن از آریو اسلامشهر رقم رضایت نامه ده میلیاردی هم پرداخت کرده بود. انتظار می رفت خریدهای عجیب درویش حداقل به راحتی بعد از خوردن مهر پرسپولیس روی رزومه فوتبالی شان، تیم پیدا کنند و در لیگ برتر بمانند. با این حال چنین اتفاقی رخ نداد. عرفان ملاپور پس از رد شدن در تست دو تیم لیگ یکی، در نهایت به شاهین تهران در لیگ دسته دوم پیوست و عرفان شیروانی نیز هنوز بدون تیم مانده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر

چرا یکی با این درویش برخورد نمیکنه، این به کجا وصله که بخاطر پرسپوليس نه لااقل بخاطر پول بیت المال چرا کسی اینو بازخواست نمیکنه اون پول قرداد فخریان این از این دوتا اون از باهویی اون ژائو این شکاری دیسک کمری، بازیکن پاش رفته توی چاله یکماه کمر درد گرفته ماشالله قدرت بدنی اون از اوریه، بعد مالک میگه خودش میره این بیشرف تا ریشه تیم را نزنه وهفت جدش رابه آبادی نرسونه جای نمیره چرا همه کور وکرشدند وعملکرد این بیشرف را نمیبینند، علی دنبه که این عوضی را آورده چرا ساکته چرا مدیریتش رانقد نمیکنه سال اول خوب تعریف مدیریتش میکرد چرا حالا نقدش نمیکنه

سعید پرسپولیسی ۱۹۸۸

هر روز یه کثافت کاری از درویش رو میشه، ولی برکنار نمیشه، آقای احمدی تا کی میخوای منتظر بمونی که درویش خودش استعفا بده، هر روز که درویش بیشتر میمونه پرسپولیس بیشتر ضرر میکنه

عاشق ایران

ده میلیارد ببینید به جیب کی رفته؟ متاسفانه

جعفرصمدی

خریدهای عجیب درویش خیلی بوداره آخه کی میاد ده میلیاردتومان پول زبون بسته رابرای یک بازیکن صفرکیلومتربده البته چون ازجیب مبارک هزینه نمیکنه به چشم درویش نمیاد پول بیت المال که هدرمیده هوادارا حق دارن شعارحیاکن رهاکن بدن این چه مدل مدیریتی مسخره ست .حیف پول خلق الله که بیخودوبی جهت حیف ومیل میکنن .

میلاد

دیگه درویشه

عبدالله

لعنت خدا به هر چی ریاکار و دلال هست