اخبار بازیکنانمصاحبه ها

استعلام پرسپولیس درباره محرومیت سروش رفیعی

سازمان لیگ فوتبال اسامی محرومان هفته سیزدهم لیگ برتر را اعلام کرد که نام سروش رفیعی به عنوان بازیکن چهار اخطاره پرسپولیس در این لیست به چشم می‌خورد.

سازمان لیگ فوتبال در حالی اعلام کرد که نام سروش رفیعی به دلیل چهار اخطاره شدن از همراهی تیمش در مقابل پیکان محروم است که تردیدهایی در این خصوص وجود دارد.

بررسی آمار کارت زرد‌هایی که سروش رفیعی در این فصل از لیگ برتر از داوران دریافت کرده است نشان می‌دهد این بازیکن پرسپولیس مشکلی برای همراهی تیمش مقابل پیکان ندارد.

آمار کارت زرد‌های بازیکن شماره ۷ پرسپولیس حاکی از این است که سروش رفیعی در بازی مقابل فجرسپاسی شیراز، استقلال خوزستان و استقلال تهران با کارت زرد جریمه شده و بدین ترتیب این بازیکن در حال حاضر سه اخطاره است و قانونا با محرومیت رو‌به‌رو نیست.

در این راستا یکی از مسئوولان باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با برنا داشت با اشاره به این مساله تاکیدکرد: در این مورد بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد و باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی از سازمان لیگ برای روشن شدن تکلیف نهایی سروش رفیعی استعلام می‌گیرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
حامیییی

تیم رو عقب نگه میداره.. مثل سالای آخر کریم باقری.. خیلی کنده

پرسپولیس آریایی

دو تا گل از ۶ قدم زد از اشتباه دفاع حریف از نظر بعضی دوستان جوگیر شد فوق ستاره و تیم هم بی نیاز از بازیکن. اما بازیسازی و پاس های کلیدی و سریع که وظیفه اصلی یه هافبک مرکزیه رو نمی تونه انجام بده چون سنش رفته‌ بالا. همش دور خودش میچرخه و سرعت بازی رو می گیره و آخر یه پاس به عقب یا خطاگرفتن. ژاوی و اینیستا هم بالای ۳۵ جواب نمی دادن بازیکن ایرانی که جای خود دارد. از همین امروز باید دنبال یه پلی میکر خوب و جوون باشیم.هافبک دفاعی محمد قربانی و دفاع وسط مهدی زارع مهاجم غندی پور بهترین گزینه هستن.هرچند از مدیر پرسپولیس چشمم آب نمی خوره یبار مثل آدم بازیکن بگیرن