اخبار استقلالاخبار لیگ برتر و حذفیاسلایدر

استقلال در تهران کیسه گل ذوب‌آهن شد

در ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر تیم استقلال با سرمربی موقت مقابل ذوب‌آهن اصفهان شکست سنگینی را متحمل شد.

تیم استقلال از ساعت 18:30 در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید. مجید علیاری (56، 87) و امید لطیفی (70) برای ذوب‌آهن گلزنی کردند.

این سومین شکست فصل استقلال است، پیش از این آبی پوشان به پرسپولیس و استقلال خوزستان باخته بودند. تیم ذوب آهن پیروز شد تا با 10 امتیاز به رده هفتم جدول لیگ صعود کند و استقلال 8 امتیازی هم روی پله یازدهم جدول ایستاد.

ذوب آهن پیش از روزهای فیفا 4 بر صفر مقابل آلومینیوم اراک شکست خورده بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
23 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ناشناس

محمد نوری : وای چه وحشتناک شدیم امسال.

پرسپولیسیم (تبریز )

رامین بالا نجسن اولاند به نیه بوجوور دوست دارم گوگولی ❤️

دانیال

ولی سه تا گل نوش جون رامین که به تیم خودش پشت کرد تا به پورشه رو کنه حالا بخور

حسام

رامینو نذاشتن بیاد پسر خوب.وگرنه عمرا میرفت کیسه
همون بلاییو که پروین سر هاشمی نصب اقایی که همه میدونیم کیه و هم شهری منم هست سر رامین اورد.
الانشم با اختلاف بهترین بازیکن کیسه تهرانه و همین هشت امتیازشونم کیسه کشا از صدقه سر رامین دارن

دانیال

اولا که خود رامین جوابشونو نداد مگه نه اینا بخاطر هوادارا چندبار بهش زنگ زدن که باهاش ببندن ولی جواب نداد حتی استیلی هم زنگش زد از طرف باشگاه باز جواب نداد اصلا همون بهتر که نیومدرامین تا ایوب اومد

دانیال

من پرسپلیسی ام ولی دور از بحث کری خوندن واقعا ناراحت شدم واسه این همه هوادار که پول میده وقت میذاره تو سرما میره ولی دریغ از یه تاکتیک درست با این همه بازیکن که دارن باز شد همون بکش زیرش فقط سانتر کردن رو دروازه

حسام

به نظرم خیلی موقعیت ایجاد کردن کیسه کشا.ضعفشون تو خط دفاعی بود خط دفاعیشون خیلی کنده و فاصله عرضیشون زیاده.هر پاس تو در که ذوب اهنیا فرستادن براشون تبدیل به خلق موقعیت گل شد.اما این لعنتیا دل سوزی کردن براشون معنی نداره.اینا همونایین که نشستن زمین خوردن ما رو ببینن.نبین چند ساله موش شدن و ادمایه بی ازاری به نظر میرسن.یه قهرمانیشون مسجل بشه دوباره زبون دارن دو متتتتتتر.په فققط بگو خدا بهشون بدتری بده

ناشناس

اینا موش شدن ؟؟؟
تمام رای های کمیته عن صباطی کیسه کش
از پرسپولیس انتقام قهرمانی ها و باخت
هاشون به پرسپولیسه .

پرسپولیس همیشه قهرمان

ناراحتی نداره حد و اندازشون همینه

م . ن

اولا برند والا و شکوهمند و پرافتخار پرسپولیس کبیر را با لجن چال کیسه ای چه کار ؟؟
دوما کیسه حکومتی دلش برای اصل خودش تنگ شده و هوای دسته 3 کرده … دیگران که حسود نیستن !!

هوادار

کیسه کشا،هنوزم باخت قبول ندارن

نصیر

دروازه بان استقلال حسینی 50 درصد قدرت این تیمه این نباشه استقلال همینه

حسام

بابا حسینی خر کیه.همه گلایی که خوردن تک به تک بود.فاصله عرضیه خط دفاع زیاده هر پاس تو عمقی رد میشه.از طرفی دفاع وسطاشون خیلی کندن.رو پاسهایه تودر کم میارن

محم بزرگ

زندگی بدون خداداد افشاریان واقعا سخته. خیلی سخت! خخخخخخخخ

کمک آبی ویدئویی

وای به روزی که کیسه جلوی النصر و پنالدو و دار و دسته اش بازی کنند، بازی دورقمی میشه: النصر ۱۵ کیسه ۰

FC Ki3 Tehran

مجتبی قطعش کن خخخخخخ

نعيم

خداروشكر خيلى حال دادمخصوصا قيافه رامين پول پرست ديدن داشت

حسام

رامینو نخاستن نه اینکه خودش نخاسته باشه برگرده.اما الان عیوب واقعا عالیه.کاش رامین نمیرفت کیسه

Perspolis_6

النصر چه هلویی گیرش اومده ….قورتش میده .

Alid66

اولین بازی استقلال بود این فصل میدیدم،کمال تو این سن هم خدایی از خیلی بازیکنانی فعلی پرسپولیس بهتره امثال مهری و اسد بیکی که رفت

saber

چه خبر رامین جون نوش جونت

محمد

انشاالله که آخر فصل
آفسایدآقای وزیر و هزار بهونه نیارن

بخدا سید حسین حسینی رو از این تیم بگیرند دسته دو هم نمی‌مونه

بهمن نوری

ذوب آهن نیمه دوم خیلی هوشمندانه بازی کرد. استقلال نیمه اول بهتر بود ولی در نیمه اول باز اصرار به ارسالهای بلند داشتن که به نتیجه نرسیدن.