اخبار استقلالفوتبال ملی و ایران

استقلال دیگر منتظر نباشد؛ رامین رضاییان لژیونر می شود

رامین رضاییان در تست‌های باشگاه اوستنده نمره قبولی گرفت.
؛رامین رضائیان توانست تست های فنی باشگاه اوستنده بلژیک با موفقیت پشت سر بگذارند.رامین که چند روزی را در تمرین این تیم شرکت کرده بود با عملکرد خوب خودش موفق شد تا نظر کادر فنی را به خود جلب کند.به گفته مدیر برنامه های رامین، آنها هلند را ترک می کنند و راهی بلژیک می شوند تا با مسئولان باشگاه پای میز مذاکره بنشینند.
استقلالی ها منتظر مانده بودند تا در صورت به بن بست خوردن رضاییان در اروپا، با او مذاکره کنند و حالا دیگر این تیم تهرانی می تواند مطمئن باشد که رضاییان استقلالی نخواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
خورشید

از سوختن شیشتقلالیا لذت میبرم. بدبختای چیپ.

مدیوید 6 آتیشه پرسپولیسی ضد کیسه

کیسه میخاست برات هزینه کنه بازم حاضر نشدی دل هوادارای پرسپولیسا بشکنی وخودت وفوتبالتا ضایع کنی دوست داریم رامین جان خوب قهوه ایشون کردی آآبی چمنی قهوه ای,چی شد این بمبشون کله کچل خان ترکید به جای بمب,ولی اینا که از رو نمیرند حالا که ضایع شدند میگند ما از اولم رو رو رامین نظر نداشتیم,ولی حاضر بودند چندین میلیارد ونصف بازیکناشونا بدند تا رامینا بگیرند اون افتخاری اوسگل که هنوزم میگه رضاییان آخرین بازیکن لیست استقلاله واینجا پرسپولیس نیست,که رامین حاشیه داشته باشه گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت پیف,پیف خلاصه رامین جان دمت گرم اگه ی پست بذاری,واین کیسه وکیسه کشا را قهوه ای پررنگ کنی بیشترتر دوست,داریم ونشون,میدی الکی جلو میلیونها بیننده با بغض لوگوی ارتش,سرخا الکی نبوسیدی,وقلبن پرسپولیسی هستی

دیوید 6 آتیشه پرسپولیسی ضد کیسه

چرا بذارید بازم منتظر باشند بنازم پسر باغیرت پرسپولیسی خوب یکی دوماه کیسه وکیسه کشا را سرکار گذاشت به امید روزی که دوباره رامینا با پیراهن پرسپولیس ببینیم انشااله نیم فصل یا فصل بعد رامین جانکه کیسه میخاست برات هزینه کنه نرفتی کیسه کش بشی خوبسرکارشون دمت گرم دوست داریم
خوشا به غیرتت که حاضر نشدی یا چندین برایر تیم بلژیکی

هوادار تیم اول تهران

از اول هم پیشنهاد استقلال حماقت بود…

امیر

خخخخخخخ بمب استقلالی ها ترقه سیگاری شد !!! طفلکی ها سنگ رو یخ شدن..

پرسپولیسیه صدآتیشه

ای بابا دوباره این علی جکوزیان و شیشتقلالی ها ضایع شدند.تبریک میگم داداش رامین و برات آرزوی موفقیت و سلامتی دارم به امید بازگشت دوباره ات به پرسپولیس.

مهدی بیرجندی

اصلا از اولشم بعید میدونستم بره استقلال

شادگان عاشق قرمز

بابا اصن جور در نمیاد رامین رضاییان در استقلال ،نمیشه این کجا وانها کجا ،

۶تای قدیم یا جدید

خخخخخخ کیسه کشا

بهنام

خخخ خیلی چسبید،فقط طارمی روهم یکی از بزرگترای باشگاه گوششرو بگیره بفرستن بره اوکراین سر تمرینش که دیگه خیال هوادارا راحت بشه،۱خرید اگه کنیم که خیلی عالیه اونم مهدی ترابی که باید رضایتنامشرو از سایپا بگیریم به هر نحوی میشه فقط حداقل۳ساله بگیرینش،امسال زیر۲۳ساله مهدی ترابی

۶تای قدیم یا جدید

خخخخخخ کیسه کشارووو