
اسکوچیچ انتخاب شده، فقط اعلامش مانده
سرمربی سابق تراکتور در آستانه حضور روی نیمکت پرسپولیس قرار دارد.
اوسمار ویرا به این نتیجه رسیده باشگاه رغبتی به ادامه همکاری با او ندارد. اتفاقاتی در جلسات و تصمیمات اخیر هم رخ داده که سبب ناراحتی بیشتر او شده به گونه ای که گفته اگر من را نمی خواهید بگویید، شکایتی هم ندارم و می روم.
البته باشگاه مدعی است قرارداد اوسمار تمدید نشده ولی با این وجود مسئولان باشگاه راغب هستند با توجه به تهدید به شکایت مکتوب این مربی برزیلی، نامه ای به عنوان اتمام همکاری به امضای طرفین برسد تا حرف و حدیثی درباره شکایت احتمالی باقی نماند.
دراگان اسکوچیچ که از استقلال هم پیشنهاد جدی داشته بر سر مدت قرارداد با باشگاه توافق کرده و برخی مدعی اند اختلافی بر سر حق فسخ در صورت بروز جنگ وجود نداشته و برخی منابع هم تاکید دارند بر سر این بند هم توافق شده است و آماده امضای قرارداد است؛ اگر در استانبول یا بعد از آن مخفیانه امضا نکرده باشد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم دیروز صبح و دیشب جلسات مهمی داشته و ظاهرا انتخاب اسکوچیچ مصوب شده است. احتمال دارد اگر بازی با چادرملو برگزار شود کریم باقری تیم را هدایت کند، امروز احتمال رخ دادن اتفاقات مهمی وجود دارد.




اگر گفتند هدف اومدنش چی بود ، مربی پر نوسانی است ، برای پرسپولیس خیلی کوچک است
اوسمار از همه نظر از دور ریز تراکتور بهتره
عالیییییی
بهترین گزینه س.درسته همه ی ما اوسمارو دوس داریم ولی با رفتنش دو سال ضربه زد به پرسپولیس.همون دو سال پیش اگه اسکوچیچ اومده بود اون درویش عوضی گدا بازی در نمیاورد پرسپولیس یه قهرمانی دیگه اورده بود.همه دیدیم چقدر تراکتور شبیه پرسپولیس برانکو شده بود اونم با ستاره های پرسپولیس.بازیای حجومی و پرگل.پس الکی شرایطو سخت نکنین واسه اسکوچیچی با کمترین پول بهترین بازیکنای اروپای شرقی رو هم پیدا کرده بود واسه تراکتور.حمایت کنین تا نتیجه بگیریم
حالا یه لوطی منش گفته میرم شکایت ندارم هی نگیم: نمی تونی شکایت کنی قرارداد نداری تمدید نکردیم !!!!
موفق باشید برای اینکه هواداران رو اعصاب خرد کردید
مثل این که شما ها هشدار های مارو جدی نگرفتید مگه ما هوادار بهتون نگفتیم که اوسمار خط قرمز ماست ؟؟؟ شما اگه تخمشو دارید اعلام کنید که اسکوچیچ سرمربی تیمه بعد میبینید چه بلاهایی سر ساختمون باشگاه و بانک شهر میاد
دلیل انتخاب چی یوده اسکوچیج مربی که تیم های که داره نوسانی هستند یک بازی که انتظار داری ببره می بازه ، مربی خوبی نیست،فقط در حد لیک هست نه آسیا
حالا که بانک شهر اینقدر اصرار به اسکوچیچ داره امیدوارم بازیکنای مدنظرشو هم جذب کنن
اسکو خوش اومدی دوستان قبول کنیم اوسمار اون اوسمار فصل قبل نبود چندین باخت داشتیم اسکو جایگزین خوبیه دوران طلایی هموطنش برانکو را انشاءالله تکرار میکنه
هاشمی نژاد . دروژدک . ترابی اینا رو با خودش بیاره حل حله تیم زیرو رو میشه