اختصاصیاسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

افشا شد: مغانلو، سرگیف، یک برزیلی و مدافع ازبک در لیست اوسمار

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس سه گزینه خود برای خط حمله و یک مدافع را به مدیریت این باشگاه معرفی کرده است.

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار روز گذشته مقابل مس رفسنجان، لیست شش نفره‌ای از بازیکنان مدنظرش را برای نیم‌فصل به مدیریت باشگاه پرسپولیس تحویل داد.

از این لیست که نام سه مهاجم، دو مدافع راست و یک مدافع چپ در آن قرار دارد، قرار است سه یا چهار بازیکن در نیم‌فصل جذب شوند تا اوسمار با دست پر نیم‌فصل دوم لیگ برتر را استارت بزند.

پیگیری درباره لیست اوسمار نشان می‌دهد در بین مهاجمان، اوسمار ویرا نام یک بازیکن برزیلی را که سابقه بازی در لیگ چین را دارد، به‌عنوان گزینه اول و نام ایگور سرگیف ازبکستانی و شهریار مغانلو را به‌عنوان گزینه‌های بعدی قرار داده است. اوسمار در صحبت خود با مسئولان باشگاه پرسپولیس تأکید کرده است دو مهاجم جدید برای تیمش نیاز دارد.

همچنین علیجانوف مدافع ازبکستانی هم دفاع راست آسیایی لیست مد نظر اوسمار است.

باشگاه پرسپولیس هم بلافاصله پس از دریافت لیست اوسمار، تلاش خود برای مذاکره با این بازیکنان را آغاز کرده است و باید دید در نهایت موفق به جذب کدام یک از این بازیکنان خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
22 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
فرخ پرسپولیسی / تهران

تقویت تیم در تمامی پست ها یک ضرورته.

Navid

آقا بیخیال این مغانلو شید

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

باشگاه یه جاسوس کله گنده داره، که دهن تیمو سرویس میکنه

پرسپولیس طوفانی

منم باهات هم نظرم، چون همیشه شب قبل بازی ترکیب لو میره میرسه به دسته چنل های تلگرامی مگه میشه آخه!

طوفان سرخ آسیا

مگه نمیگید از نظر مالی برای گرفتن بازیکن مشکلی نداریم؟
آقا چرا چهار تا بازیکن خوب خارجی اروپایی برزیلی نمیارید که وقتی تو زمین میره با بازیکنای بزرگ بازی میکنه دست و پاشو گم نکنه؟
ما بازیکن بزرگ بین المللی میخوایم
بازیکن آسیای و ایرانی هرچی باشه بازیکن آسیایی هست بازیکن بزرگ ببینه تو زمین دست و پاشو گم میکنه
بایدبازیکنی بگیری که تنتش به بازیکن اروپایی برزیلی لیگ های مهم دنیا خورده باشه.
بازیکن ازبکی و ایرانی چه بازی بزرگی تو عمرش کرده که بخواد برای مابازی دربیاره؟
دوتافینال آسیاباختیم به بازیکن های خارجی حریف که گل زدن اسیایهاشون کاری نتونستن بکن

دوچرخه‌سواران

پوفی وز ها محمد قربانی بگیرید حیفه ، سرلک مفت هم نمی ارزد یه طراح هم میخواییم اگه سروش بزاره

Azari1364

رزومه این مهاجم برزیلی اصلا چنگی به دل نمیزنه،ما قاتل میخواییم ولی این مهاجم اصلا این خصوصیات را نداره دوستان یه جستجوی ساده بکنید آمارش کاملا مشخصه حتی تو لیگ چین هم موفق نبوده

محمد طالبی

اورونوف دوسال پیش آیا این اورونوف بود..
دایم حرکت های نمایشی تفننی داره اونم در موقعیت هایی که پرسپولیس با کمی حواس جمعی و دقت بازیکنانی مثل اورونوف می تونست بارها به گل برسه، جدا از تدبیر و اتخاذ مربی در نقش بازیکن توی بازی، دایم کناره های زمین می ایستد و توپ بهش میرسه بجای اینکه در بازی سازی مثل دوسال قبل کمک تیم باشه، از روی توپ پرش داره و یا پاس اشتباه میده و یا با بی دقتی شوت سمت اوت،، که بارها بارها این فصل دیده شده. اگر این دیدگاه رو داره باید اصلاح کنه، چون تعهد جمعی در تیمش پرسپولیس موجه تر از بازی در جام جهانی با ازبکستانه و یادش باشه پرسپولیس سبب حضورش در تیم ملی ازبکستان شده

مهدی

اورونوف امسال سال جام جهانیه، از ترس مصدوم نشدن بازی خودشو نمیکنه، اولین باره تیمش رفته جام جهانی داره از سر رد کردنی بازی میکنه که فقط برسه به جام جهانی، لزومی نداره فیکس بازی کنه، هر کاری کنن اون از ترس مصدومیت تموم توانشو‌ نمیزاره

محمد طالبی

روی آوردن بازیکنان ازبکستانی خیلی حساسیت بخرج داده بشه و اصلا کارنامه این بازیکنان در لیگ ازبک در یکی دوفصل اخیر معیار کلی آوردنشون نباشه، چون تصمیم گیری برای اضافه کردن اینا به تیم اگر منتج به کیفیت لازم ایشان نشه به ضرر ماست و در ادامه فصل دیگه نمیشه روی خریدن بازیکنان دیگه ای تصمیمی گرفت. فقط دقت بشه.
یک نکته هم در مورد اورونوف، آدم احساس می‌کنه قراره جام جهانی بازی کنه و درصد احتمال مصدومیت خودشو هم بهتر از هرکس دیگه ای می‌دونه ، داره تفننی بازی می‌کنه و دست گرمی توی بازی ها حاضر میشه و بحث مصدوم نشدنش برای جام جهانی در اولویت قرار داره تا گل زدن برای پرسپولیس و در جریان بازیها بودن

BeHnAm

حدادی حواستو جمع کن.
هر کسی رو که اوسمار دستور داده، اطاعت میکنی و میگیری. به هر قیمتی!

محمد

زود باشید تیم رو تقویت کنید مدیران محترم!!! لطفاً دفاع راست به فناست و رفته است!!!

محمد

یک دفاع راست کیفیت بالا لازمه حتما مدیران با فهم!!!! سمت رو براجعه بزرگوار فلج کرده.

مهرداد

هر بازیکنی اسمش تو رسانه ها اومد یعنی به جایی نمیرسه نمیدونم چطور اینقد بی صاحابه که این خبرا همیشه میاد بیرون

raha

اون درویش دزد بود که بخاطر حق دلالی خودش اینکارها رو میکرد این خبر رد گم کنیه دادا

Amin

اگه استادحدادی, درویش خاین بوده باید از این به بعد منتظر جنگ اعصاب ،ندادن پول رضایتنامه کش دادن زیاد مذاکره و….ودرنهایت جذب بازیکن مورد نظر توسط شله زرد ترتر و کیسه باشیم!!

Perspolis The Great

مغانلو که هم گرونه هم افت شدید داشته دیگه به درد نمیخوره مهاجم هلندیذهورنکمپ؟ خوب بود
یا همون دو گزینه اول جذب بشن خوبه
هافبک دفاعی هم میتونه هافبک مونته نگرویی قره باغ رو بگیره بسیار جنگنده س و در بازیهای اروپایی اخیر نمایش خوبی داشت قیمتش هم 700 هزار یورو در ترنسفرمارکت ارزشگذاری شده همچنین محمد قربانی بازیکن جوان و خوبیه درکنار اینها سروش و مملی هم باشن میانه میدان و خط حمله تکمیل میشه و سرلک میتونه جدا بشه
مدافع چپ برای نیمکت فرزین معامله گری خوبه مدافع راست هم باید یک مدافع بسیار سطح بالا گرفت چون دو ساله در این پست بازیکن خوب نگرفتیم

مهدی

پس دوهافبک جنگنده ودونده چی شد؟ظاهراعلاوه برتحمل سرلک واحمدزاده ورفیعی،باید خوداوسمار راهم تحمل کنیم….

Amosapour

خدایی آلو تو دهنشون خیس نمیخوره،این اوسمار بنده خدا یک روز نیست لیست داده، لو رفت لیست،،،تجربه نشون داده اسم بازیکن رو نباید بگن بگرنه نمیتونن جذبش کنن،،غیر از دفاع راست و فوروارد یک هافبک دفاعی هم میخواهیم،سرلک اصلا مطمعن نیست

raha

خدا کنه رد گم کنی باشه

سهیل

خاک بر سر تیم مدیریتی پرسپولیس که حتی یه پنجره هم نبوده که قبل از یارگیری اخبار نقل و انتقالاتیشون به بیرون درز پیدا نکنه

نصیر

از داخل دارن لو میدن