اخبار مدیرانحواشی

اقدام عجیب رئیس هیات مدیره پرسپولیس قبل از دیدار سرخپوشان با ذوب آهن + عکس

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قبل از بازی سرخپوشان با ذوب آهن اقدام عجیبی انجام داد.

بیژن ذوالفقارنسب که پنج روز قبل به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شده بود، امروز در اتفاقی عجیب به عنوان کارشناس یک برنامه تلویزیونی برای بررسی دیدار مس کرمان و فولاد حاضر شد!

این در شرایطی است که وی صبح امروز هم با حضور در در برنامه یکی دیگر از شبکه‌های تلویزیونی جمله عجیبی گفت و در روز قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مدعی شد هنوز صد در صد به بازگشت پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا امید دارد.

بی‌تردید اتفاقی که امروز ذوالفقارنسب در جایگاه رئیس هیات مدیره پرسپولیس با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی و کارشناسی دیدار دو تیم دیگر رقم زد اتفاقی است که در فوتبال کشورمان کمتر نمونه‌ای از آن در فوتبال ایران وجود دارد. آن هم در حالی که تیم تحت هدایت خودش مسابقه دارد و ارزیابی بازی تیم خودی اولویت بیشتری دارد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
13 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ضد دشمنان

عشق دوربین کی تو؟ ما از هرچی نسب بی عرضه متنفریم مار درون آستین الزایمری،همون سرانجامی گیرت بیاد که محرومین پرسپولیسی ما داشتین شریک دزدان رفیق کاروان

ضد دشمنان

مربی سابق کیس،سیب زمینی پرسپولیسی نما مهره حمید سجادی جفت شون دشمن پرسپولیس

مهدی

بدبختی مملکت ما اینه دیگه، هرچی آدم فرسوده و خرفته توش پست و مقام داره

فواد

بنده خدارفتی پول فلافل شام روبرازن وبچش دربیاره بیخیال پرسپولیس وبازیکنا

حمید

ازپیشکسوتان‌محترم‌که‌باایشون‌درارتباط‌هستن
خواهش‌میکنم‌به‌ایشون‌بفهمونن‌‌که‌ایشون‌رئیس
هییئت‌مدیره‌باشگاه‌بزرگ‌پرسپولیس‌هستن.
تاازاین‌بیشترخرابکاری‌نکردن‌خودشون‌استعفا‌بدن
تااحترامشون‌محفوظ‌بماند.

MHM

انتخاب وزیر عابی کاملا داره طبق برنامه عمل می کنه
این مردک رو بندازین بیرون ، سگ صدری شرف داشت به اینا

صفا پرسپوشیشی

جالبه وقتی بخاطر حرفه ای نبودن از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدن از مدیر عامل گرفته تا اعضای هیئت مدیره ادعای حرفه ای بودن دارن در صورتی که اول خودت باید حرفه باشی تا تیمت هم حرفه ای قلمداد بشه معلوم شد این تیم خیلی تنهاست

حسین

واقعا خنده دار این یارو…بابا اینو رد کنین یاد جورج بایدن مینداز ادم وسط کنفرانس خرپوف میکنه…

محسن

بابا این دیگه کیه اینم فقط اومده بره تو جلسات هئیت مدیره موز بخوره

عارف

آقای شووووت نسب
شما کی وقت میکنید دنبال کار اقتصادی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات و بدهکاری ها باشید؟؟؟؟؟
ما در نیم فصلیم آقای شوووت نسب، زمان نداریم!
یعنی واقعا برای وزیر نامحترم ورزش متاسفم با این ترکیب مدیریتی!!!! انشالله که باقیی نفرات هیئت مدیره و مدیرعامل عملکرد مثبتی داشته باشند.

علیرضا

ماشالله ایشون همه جا احساس مسئولیت میکنن!
امروز قرعه کشی اسیا انجام شده ایشون وعده ی بازگشت صد در صدی میده!
بازی جام حذفی داریم رفتن کارشناس تیم رقیب شدن!
از قرارداد آقای یحیی با پدیده هم ک کلا اطلاعی ندارن!
چند شغله بودنش هم ک دیگه جای خود داره! امیدوارم خدا بخیر بگذرونه!

عدنان

رفته بازیکنان فولاد رو زیر نظر بگیره اون دوازبانشون احسان مرادیان که گزینه مدنظر یحیی هم هست

سرخدل

یعنی نمی تونست توی خونه اش بشینه مثلا ارزیابی کنه