شبکه اجتماعی

انتقاد توئیتری حسین ماهینی از کسانی که طارمی را هو کردند

ماهینی نوشت اینها همان‌ها هستند که هادی را دق دادند.

حسین ماهینی در واکنش به اتفاقات دیدار دیروز پرسپولیس مقابل سیاه جامگان و اتفاقاتی که روی سکوها افتاد و موجب شد اشک مهدی طارمی دربیاید نوشت: اونهایی که دیروز باعث شدن مهدی در رختکن گریه کنه همان هایی هستند که بعد از هر پاس اشتباه هادی او را هو می کردند و باعث شدند هادی از دستشون دق کنه

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
(( مهری))

هو نکن اقا برا چی هو میکنید ….؟

اسطوره

خیلی ضایع است دیگه ما اول جدولیم اما رقیب ۱۰۰ سالمون کجای جدوله این منصوریان استقلالی می فرسته لای هوادارای پرسپولیس چرند بگن که فدراسیون ما رو جریمه کنه

کورش کبیر

این اقای ماهینی اگر بازیکن محشری بود الان باید کل کارشناسان به نبودش تو تیم ملی اشاره میکردم.

Bahman

اکثر گلا سوتیه خودته

تاپ قرمز

اقایرن شما دونبال چی میگردین همه شدن کارشناس فوتبال کسی که یه عکس با شرت ورزشی نداره طارمی اقای گل دو فصل ماست همونی تیم تا اینحا با گلش اورده انقد گربه صفت نباشید وظیفه ما حمایت نه حاشیه سازی هرکی بلده بیاد تو بگیره گل بزنه اونی که نمیتونه بمونه رو نیمکت انقد بگید تا اخر تیم نابود کنی فوتبال ببین این تیم صدر جدول جای واسه بیشتر نداره اول جدول هستیم لطفا بفهمید

ابراهیم

تو و ربیع خواه هم آخر هوادارا رو دق میدین

Mahdi

خیلی خوب وبا برنامه ریزی از طارمی مایه میذاره که کسی نگه چرا توپو لو دادی وچرا اونجوری بیخیال بازیکن سیاه جامگانو دنبال کردی تا گل بخوریم مقصر صددرصد گل سیاه جامگان بود یه بار دیگه اون صحنه رو ببینید چجوری بیخیال کنار بازیکن حریف میره قشنگ گندی که زدو ماست مالیش کرد من که یادشم میفتم آتیش میگیرم خیلی بد وبچه گانه داشت میدوید

سعید سرخ دل

اونایی که به آقای گل تیم فحش دادن اگه طرفدار شیشتقلال بودن چیکار میکردن؟ برید بخونید تو سایتشون باز خیلی از کیسه کشا حمایت کردن از تیم سوراخشون بعد واسه یه پاس ندادن ماها چیکار که نکردیم از کجا معلوم پاس می‌داد منشا گل میزد؟ این همه تلاش می‌کنه (البته بجز بازی اول لیگ که ضعیف بود) اما قدرشو نمیدونیم، مگه جنگه همه توپا گل بشه؟ بهترین تیماو بازیکنان روز بدو باخت دارن اونوقت ما با مساوی همه رو می خوایم دار بزنیم

ارتش سرخ

جنابعالی به جای اینهمه شرکت توی صفحه های مجازی یکم به نفوذ کردنت تمرین میکردی الان اوضاع من این نبود

دیوید 6آتیشه پرسپولیسسی

واقعا که همینطوره حسین جان دمت گرم اینا هوادارای واقعی نبودند ی عده بودند که خط گرفته بودند با وعده های الکی که بعضی لیدرا بشون داده بودند وگرنه همتون عشقید تو وسید وحاجی ومهدی ومحسن وفرشاد و وحید و…. همه وهمه بچه های تیم

محمد مرادی

بسه دیگه دیروز انتقاد کردی و چون کار خوبی هم صورت نگرفته بود هم تاییدت کردیم.
ضمنا بجای اینکه این مسئله رو کش بدی یه مقدار بیشتر رو تمرکزت تو بازی ها کار کن تا با همکاری ربیع خواه دوباره کمر تیم رو نشکونی

66666

ببخشید چه ربطی به ربیع خواه داره؟