
انتقال رزاقپور به پرسپولیس منتفی شد
در حالی که نام ابوالفضل رزاقپور در فهرست خرید پرسپولیس قرار داشت، احتمال ماندن او در جمع سرخپوشان اهوازی افزایش پیدا کرده است.
شرایط برای فولاد در هفتههای اخیر چندان مساعد نبوده و بعد از آغاز بمباران کارخانه فولاد خوزستان، این تیم در موقعیت بغرنجی قرار گرفته است. مشکلات مالی شدید این باشگاه و عدم توانایی در تسویه حساب با بازیکنان، احتمال جدایی چند ستاره این تیم را افزایش داده است.
در روزهای اخیر اخبار و شایعاتی در مورد تمایل ابوالفضل رزاقپور، مدافع ۲۸ ساله فولاد به جدایی و حتی ارسال نوتیس از سوی این بازیکن به باشگاه منتشر شده است. مدیریت فولاد در ماههای اخیر در پرداخت دستمزد بازیکنان ناتوان بوده و به همین علت شرایط برای حفظ شاکله تیم و حضور قدرتمندانه در فصل بعد، دشوار شده است. البته ابوالفضل رزاقپور یک فصل دیگر با باشگاه فولاد قرار داد داشته و تلاش این باشگاه نیز حفظ این بازیکن است.
همچنین در روزهای اخیر حمید رضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد با این بازیکن تماس گرفته و به او اعلام کرده که به زودی دستمزد معوقه رزاقپور پرداخت خواهد شد. همچنین گرشاسبی از این بازیکن خواسته در این موقعیت، شرایط باشگاه را درک کرده و با مدیریت باشگاه فولاد همکاری کند. در واقع به نظر جلسه مثبتی بین طرفین شکل گرفته و ابوالفضل رزاقپور نیز تمایل خود را به ماندن در فولاد در صورت پرداخت معوقات، اعلام کرده است.
نام این بازیکن در فهرست احتمالی خریدهای پرسپولیس قرار داشته و در واقع قرمزپوشان پایتخت قصد داشتند به زودی برای توافق رسمی با ابوالفضل رزاقپور اقدام کنند. اما به نظر میرسد این بازیکن که در نیمفصل دوم سال گذشته عملکرد خوبی داشته و حتی یکی از نامزدهای دعوت به تیم ملی بود، شخصاً برای ماندن در رختکن فولاد با این باشگاه به توافق ابتدایی رسیده و احتمال چندانی مبنی بر جدایی او وجود نخواهد داشت. ابوالفضل رزاقپور که سابقه بازی در تراکتور و گلگهر را نیز در کارنامه دارد، در فصل گذشته یک بار موفق به گلزنی شد، سه بار پاس گل ارسال کرد و در مجموع یکی از بازیکنان خوب این لیگ نیمهتمام لقب گرفت.




پرسپولیس هرساله میشه بنگاه بازار گرمی فوتبالیست های بنحول و به درد نخور…
به مدیران پرسپولیس نصیحتی دارم تا موقعی که قرارداد نهایی نکردید بازگو نکنید و دیگر خواهشأ بازیکن باکیفیت و جوان بگیرید و سومأ هرجوری شده فکر ورزشگاه اختصاصی باشید حتی اگر زیر 20 هزار نفر باشه پارسال سر همین نداشتن مکان مشخص و زمین با کیفیت ضربه خوردیم و چهارمأ ما یه دو دفاع جوان هافک دفاعی و هافک چپ قوی و بازیساز قهار و قوی میخوام و در آخر پروژه ساخت تیم ب را دنبال کنید تا ستاره های جوانمان را مفت از دست ندیم
ابولفضل جلالی قراردادش با استقلال تموم شده و اگه بیاد پرسپولیس دوباره میتونه خودش رو احیاکنه. باتوجه به نبودن دفاع چپ خوب بنظرم خوبه که مدیرای پرسپولیس با ابولفضل جلالی قرارداد ببندن. لطفا بعضیا هم سریع نیان موضع بگیرن که چون بازیکن استقلاله نه نه نگیریمش! استقلال توی سالهای گذشته کلی بازیکنهای پرسپولیسی رو گرفته و اصلا هم اینحرفها براش مهم نیست. باید تیم تقویت بشه و اصلا مهم نیست از چه تیمی بازیکن بگیری. تازه جلالی که قراردادش هم تموم شده. تراکتور دو سال پیش ۳ تا بازیکن خوب پرسپولیس رو گرفت و اصلا هم براش مهم نبود بقیه چی میگن و نتیجش هم شد قهرمان شدنش
مدیران پرسپولیس نمیدونم بر چه اساسی بازیکن انتخاب میکنند اگر بازیکن میخواهید بگیرید بازیکن جوان وآینده داری بخرید که هم بازدهی داشته باشه وهم درآمدزایی کنید یکی مثل یوسف مزرعه را بخرید توصییه میکنم مدیران باشگاه یبار دیگه بازی پرسپولیس وفولاد را نگاه کنند ببینید این بچه یطرف را زمین را اتوبان کرده بود
وااااقعا یوسف مزرعه یکی از بهترین و آیندهدارترین وینگرهای حاضر ایرانه. تو خیلی از بازیهاش مثل بازی پرسپولیس فوقالعاده کارکرده. خیلی بهتر از وینگرهای الان تیم ملی بازی میکنه و فقط بخاطر اینکه قلعهنویی به جوانها اعتقادنداره به تیم ملی دعوت نشده که البته توی تیم ملی امید داره فیکس بازی میکنه. راستی استقلال باوجود پنجره نقل و انتقال بسته حسابی رفته دنبالش و اگه مدیرای پرسپولیس نگیرنش استقلالیا اونو میخرن و فعلا قرضی میدنش به فولاد