اختصاصیاسلایدرمصاحبه ها

انصاری: از هاشمیان حمایت می‌کنیم / چند بازیکن شرق آسیایی برای نیم فصل زیر نظر دارم

پرسپولیس نیوز: معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس: تا زمانی که وحید هاشمیان سرمربی تیم است باید از او حمایت کنیم و در نیم فصل تیم را با جذب بازیکنان جدید تقویت می کنیم.

محمد انصاری در حاشیه شهرآورد کودکان کار به خبرنگاران، گفت: وظیفه هر ورزشکاری است در این بازی ها شرکت کند و کسانی که امروز آمدند باعث افتخار است.

وی درباره اینکه قرار بود سروش رفیعی و عالیشاه در مسابقه حاضر شودند و چرا نیامدند گفت: قرار بود بازی در یک جای دیگر برگزار شود،‌اما تغییر کرد و برخی از بازیکنان به آدرس دیگری رفتند و برخی نیز دیر رسیدند.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه صدای اعتراض هواداران را شنیده یا نه گفت: باشگاه سخنگو دارد و اگر قرار است نکاتی گفته شود، ایشان اعلام می‌کنند اما هفته بعد یک بازی بسیار مهم با تیم خیبر خرم‌آباد داریم و امیدوارم روند بردهای پرسپولیس از این بازی آغاز شود تا مردم خوشحال شوند.

وی در خصوص شایعه شد وی به دنیال جایگزین حسین عبدی به جای وحید هاشمیان است،‌ اظهارداشت: اصلا این طور نیست. وقتی وحید هاشمیان سرمربی تیم است ما باید تمام حمایت خود را از ایشان بکنیم و قطعا همین طور است و شاید این گمانه زنی اشتباه رسانه ها است. من سال گذشته در تیم ملی جوانان کمک مربی آقای حسین عبدی بودم و شاید این نزدیکی موجب شده بود که گمانه‌زنی‌هایی ایجاد شود اما از اساس دروغ است و واقعیت این است که وحید هاشمیان سرمربی تیم پرسپولیس است و خواهش من این است اگر می خواهیم پرسپولیس نتیجه بگیرد 100 درصد حمایت هواداران و اهالی رسانه از سرمربی وقت تیم انجام دهند و ما سعی میکنیم تا زمانی که ایشان هستند تمام حمایت را انجام دهیم و همه می خواهیم پرسپولیس برنده شود و خوشحالی مردم را ببینیم.

انصاری درباره اینکه آقای احمدی گفته دو بازی به هاشمیان فرصت می دهیم و به نظر می رسد به او اولتیماتوم داد گفت: آقای احمدی خودشان باید درباره مصاحبه ای که کرده توضیح دهد.

معاون باشگاه در خصوص اینکه گفته بود از نیم فصل وارد نقل و انتقالات می شود، توضیح داد: قطعا همین طور است و از هم اکنون کار خود را شخصا شروع کردم و چند تا از بازیکنان که فکر می کنم می توانند در نیم فصل به تیم کمک کنند را زیر نظر دارم. بعضی از بازیکنان در نقل و انتقالات زمستانی قراردادشان به پایان می رسد و برخی لیگ‌های شرق آسیا به زودی تمام می‌شوند زیر نظر داریم و می‌توانیم از آنها بازیکن بگیریم. اگر عمر مدیریتی من به دنیا باشد، در نیم فصل بازیکنانی را جذب خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
19 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
جاوید

نیم فصل.!!! اون هم زبر نظر دارید ؟؟ لازم نکرده. تا نیم فصل رتبه چندم هستید ؟؟؟ چند شکست دارید ؟؟؟؟

مرتضی

محمد انصاری زمانی که تیم برانکو از پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود، به خاطر هوادار از پول خوب چینی ها گذشت. حس می کنم نتایج بد تیم باعث شده بعضی از دوستان انصاف رو کنار بذارن. فک می کنم باید به امثال محمد انصاری که سرمایه باشگاه هستن و سلامتشون برای هوادار ثابت شده هستش فرصت داده بشه

امیر

آقای انصاری شما انسان پاک وشریفی هستی ولی آگاه باش درفوتبال امروز ما صداقت زیادی باعث چوب گذاشتن لای چرخت میشه لطفا هرکاری میکنی چراغ خاموش کن تالااقل به نتیجه برسه نه اینکه صداش بلند بشه ولی هیچ ثمره نداشته باشه، اینقدر خائن توی این فوتبال هست که حتی حاضرند ناموسشون بزارند ولی خصوصا ارتش سرخ تقویت نشه یه عده بزدل که ضعف وحقارتشون را با زیرسوال بردن بزرگی پرسپولیس مخفی میکنند وچندساله هرکارمیکنند برای تضعیف ارتش سرخ لطفاً چراغ خاموش یادت نره

پرسپولیس عشق اول اخر زندگیم

حالا بزارین ببینیم تیم با شماها چه بلائی سرش بیاد بعد برین به فکر بازیکن خریدن اون‌مالک عوضی هم قرار بود ۳ تا بازیکن بخره ولی فقط فکر جیبشه واون کربلایی دزد شما هم دیگه بهتر برا حرمت خودت با اینا کار نکنی

نوید

این یعنی تا نیم فصل هیچ بازیکن جدیدی نمیگیریم. شما چند میلیاردگرفتی، اگه به بازیکن نگرفتن بود من حاضر بودم پونصد میلیون بگیرم و بازیکن نخرم

دوچرخه‌سواران

این احمق کجا پیدا کردیم خا یه مال دولت باشه رزومه ای اومد پشتش پره اینم آخرش مدیر عامل میشه حرص اینو هم باید بخوریم

پرسپولیس عشق اول اخر زندگیم

تووکشور ما اگه دستمال به دست باشی بله جات همه جا هست هاشمیان هم این کار را بلده پس موندگاره

Agffccd@gmail.com

با درویش و هاشمیان به هیچ جا نمیرسیم

مهرداد

اره بازیکن شرقی بیار بازیکن روسی و بلاروسی و ونزوئلایی هم خوبه این دیگه چیز کدوم چیزه

ساسان

درویش بنجل زاده

هرچه سریعتر اوسمار رو برگردون
با هاشمیان وقت تلف کردنه و زمان داره از دست میره
اوسمار رو با کوهی از دلار برگردون
دوای درد پرسپولیس فقط اوسماره

مهدی دشمن درویش

هفت میلیاردت آقا انصاری چقدر واسه آقای دلاله؟؟؟

مسعود

تو یکی خفه

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

با هاشمیان فقط مساوی میکنیم، اوسمار جوابه ❗

محمد

با هاشمیان فقط داریم وقت تلف میکنیم و امتیازهارو توی فصلی که میشد راحت قهرمان شد از دست میدیم

Amosapour

بعید می‌دونم تا نیم فصل شماها باشید،بی کفایتهای دزد

سيد محمود

تا نیم فصل با این وضعیت قهرمانی رو از دست میدیم. نمیدونم چرا کار از کار میگذره باید به فکر خیلی چیزا بیفتیم

شکارچی

من نمی دونم هاشمیان چی داره اینقدر حمایت میشه

بهرام راد

بله قربان به بالا دستیاش خوب بلده بگه.
هنر دیگش هم ایستادن جلوی خواست مردمه. این هنر دومی اصلا از واجبات گرفتن پست و شغل حساس تو این مملکته

pouya

دقیقا چیزیه که اونا میخان مخصوصا درویش.