
اخبار مربیاناسلایدر
اوسمار بالاخره به ایران برگشت +عکس
با ورود سرمربی برزیلی به تهران، تیم فوتبال پرسپولیس، تمرینات خود برای حضور در بازیهای انتخابی سهمیه آسیایی را زیر نظر مستقیم سرمربی برزیلی انجام خواهد داد.
به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اوسمار ویرا که در روزهای گذشته تمرینات تیم طبق برنامه وی انجام میشد، امروز (یکشنبه) وارد تهران شد.
سرمربی برزیلی امروز از طریق استانبول و همراه با رافائل تولدو، دیگر عضو کادرفنی، از طریق مرز هوایی فرودگاه امام(ره) به تهران بازگشت تا هدایت تمرینات را برعهده بگیرد.
سرخپوشان ایران برنامههای آماده سازی خود برای شرکت در بازیهای انتخابی سهمیه آسیایی را دنبال میکنند.





امیدوارم مثل نیم فصل دوم نباشی اقای اوسمار
چون تو۷بازی نیم فصل دوم فاجعه تمام عیاربودی وفقط یه نیمه برفی جلوی سپاهان تیم خوب بود !!!!
لطفا تیم روازبازیکنای درپیت خالی کن وبه جای ۲۸ تاگرگوری تیم رو با ۱۸ بازیکن خوب وکاردربیار ببند چون امسال تواسیاهم نیستیم ونیاز به این همه بازیکن نداریم،،،،
به به اوسمار با وفا امیدواریم محکم سر خواسته هات به ایستی و به هیچ عنوان در نقل انتقالات کوتاه نیاید