اخبار تمرینات

اوسمار تمرین پرسپولیس را تعطیل کرد

سرمربی پرسپولیس بار دیگر به بازیکنانش استراحت داد تا سرحال تر از قبل به تمرینات بازگردند.

اوسمار ویرا به خاطر بازی پرفشار و سنگین تیمش مقابل گل‌گهر از شاگردانش خواست امروز را سونا و استخر در برنامه تمرینی خود قرار داده و فردا را نیز به استراحت بپردازند. این در شرایطی است که تمرینات پرسپولیس بعد از بازی این تیم با استقلال خوزستان به مدت ۴ روز تعطیل بود.

بازیکنان مصدوم پرسپولیس از جمله سرژ اوریه و مارکو باکیچ شامل این برنامه نشده و هر روز تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر کادرپزشکی پشت سر می‌گذارند تا زودتر آماده بازگشت به میادین شوند.

دیدار آینده پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر در تاریخ ۷ آذرماه مقابل شمس آذر در قزوین خواهد بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
یاس کبود پرسپولیسی __ قرمزته

هر چی اوسمار بگه

محمد طالبی

اون آدمی که سرژ اوریه رو بدون اطلاع از وضعیت جسمانی این بازیکن و ناآگاهانه از شرایط کلی این فوتبالیست به تیم آورد و مسبب هزینه برای این بازیکن تمام شده گردید باید برای عموم معرفی و به جزای این ناآگاهی و خیانت برسه… !
ای کاش سرمربی خیلی زود قید اسم این بازیکن تمام شده آفریقایی رو بزنه و جانشینش با یک شرایط ایده آل به پرسپولیس بیاد‌