
اوسمار تکلیف بازیکن جنجالی را مشخص میکند
تکلیف یاسین سلمانی برای فصل بعد هنوز مشخص نشده است.
یاسین سلمانی که بهدلیل حواشی مختلف و اختلاف با مدیریت از تمرینات پرسپولیس کنار گذاشته شده بود، چند روز قبل با عذرخواهی از باشگاه و هواداران بار دیگر اجازه حضور در تمرینات را پیدا کرد و حالا چند روزی است که در کنار سایر بازیکنان سرخپوش تمرین میکند.
با این حال بازگشت سلمانی به تمرینات به معنای قطعی شدن حضورش در پرسپولیس فصل آینده نیست. هافبک جوان سرخها در مدت حضورش نتوانست انتظارات را برآورده کند و عملکرد او فاصله زیادی با روزهای درخشانش پیش از مصدومیت داشت. هرچند سلمانی هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، اما آینده او در جمع سرخپوشان همچنان در هالهای از ابهام قرار دارد.
شنیده میشود تصمیم نهایی درباره ماندن یا جدایی این بازیکن برعهده اوسمار خواهد بود و سرمربی پرسپولیس پس از بررسی شرایط فنی سلمانی در هفتههای آینده درباره ادامه همکاری با او تصمیمگیری میکند. بنابراین بازگشت به تمرینات را نباید به منزله پایان ماجرا دانست؛ چرا که سرنوشت سلمانی در پرسپولیس هنوز نامشخص است.




یه تعهد محکم ازش بگیرید که در صورت تکرار بی انظباطی مبلغ زیادی از قرارداد کسر میشه و ..
یاسین بازیکن خوبیه و آینده دار و انشالا امسال با تیم خوب تمرین میکنه و بدنش آماده میشه میتونه خیلی بهمون کمک کنه حیفه بره تیم دیگه و بعد حسرتشو بخوریم
یاسین تموم شده است،دوباررباط پاره کرده،بازگشتش اشتباهه