اخبار بازیکنانتصویر برترگزارش تصویرینقل و انتقالات پرسپولیس

اولین تمرین آل‌کثیر و عبدالکریم حسن با پرسپولیس + عکس

عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر دو بازیکن جدید پرسپولیس به صورت اختصاصی تمرین کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی مقابل پیکان به پیروزی رسید. عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر که دیروز با پرسپولیس قرارداد امضا کردند امروز در حاشیه این بازی به تمرین اختصاصی بدنی پرداختند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
گلات یادت نره

خوش اومدید..
به امید درخشش هر دو نفرشون و قهرمانی در پایان فصل

محمدی گنبد

دارن میان دارن میان. کیسه زرد کرد یا برعکس زرد کیسه

پرسپولیس کهنه کار

انگار بدنش آماده هست، میتونه کمک کنه حسن عبدالکریم

Perspolis The Great

پرسپولیس باید دفاع چپ شمس آذر رو هم بگیره به نام حسین گودرزی که 22 سالشه و جزو لیست بزرگسالان نخواهد بود در تیم ملی زیر 23 ساله ها عملکرد خیلی خوبی داشت در لیگ هم عالی کار کرده و یک پدیده آینده دار هست
باتوجه به اینکه حقیقی هم استعفا داده میشه این بازیکن رو خرید که بسیار آینده نگرانه هست
احمدی خوبه اما دفاع چپ نیست و هافبک چپ محسوب میشه ولی حسین گودرزی دفاع چپ هست و بعنوان یک ذخیره خوب میتونه برای عبدالکریم باشه
احمدی رو هم میشه قرضی داد به یک تیم دیگه تا کسب تجربه کنه و بیشتر فرصت بازی پیدا کنه

پرسپولیس

ال کثیر بره گم شه دیگه تو دلم جایی نداره لعنت به درویش دست نشانده