اخبار مربیاناختصاصیشبکه اجتماعی

اولین واکنش اوسمار پس از بازگشت به پرسپولیس +عکس

پرسپولیس نیوز: اوسمار ویرا با انتشار پیامی به بازگشت به پرسپولیس واکنش نشان داد.

اوسمار ویرا با تصمیم باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی جانشین وحید هاشمیان روی نیمکت سرخ‌ها شد.

سرمربی برزیلی با انتشار پوستر رسمی باشگاه پرسپولیس درخصوص بازگشت خود به جمع قرمزها در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: چالش‌های جدید، همان هدف‌ها.

او همچنین از هشتگ BACKTOHOME نیز استفاده کرد تا بازگشتش به پرسپولیس را بازگشت به خانه لقب بدهد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
15 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
قربانی

قربانی غلط نکن خاک بای برانکو هم نمیشه با ۱۳ با زیکن رفت فینال اسیا

فرخ پرسپولیسی / تهران

به محبوب ترین تیم آسیا خوش آمدید. به امید قهرمانی …

محمدی

فقط برانکو ..بقیه راه او را رفتن..حالا همیه چی تغییر کرده ازبازیکن تا مدیریت .کلا یه تیم دیگه شده خیلی مشکله برا اوسمار تیم رو جمع کنه..چون بحًًث روانی تیم خیلی مهمه

مسعود

قشنگ وقتی اخبار رو دنبال میکنی میفهمی چه روزنامه هایی کیسه کشن و چه کسایی دارن میمیرن بخاطر اینکه اوسمار اومده.از گیر دادن به آقا کریم بگیر تا قدیس جلوه دادن هاشمیان.چقدر دوس دارم امسال قهرمان بشیم پوزه این فاسد ها رو به خاک بمالیم

کیوان

به خونه خودت خوش اومدی کاربلد

سرخ‌دل

ای جانم… خوش اومدی مرد بزرگ

داراب 2۷

کارت درسته مربی. ایشالا بترکونی

ناصرپرسپولیسی

خوش برگشتی .بهترین گزینه برای پرسپولیس .حتی بهتر از یحیی و برانکو درحال حاضر

سید مهرداد رضوی

خاک تو سر درویش هم هاشمی را سوساند و هم ما هواداران را تا مرز سکته برد .من با اسمار موافقم ولی اگر همان اول اسکوچیچ را می اورد پرسال قهرمان بودیم و امسال با اختلاف اول بودیم خاک تو سرت درویش خر و ایشااله به تیمها با لای 3 گل می زنم .

بهزاد

امیدوارم که موفق بشه ولی اگر اول فصل میومدش بهتر بودش الان یه جورایی عینه هندونه دربسته هستش درسته قبلا تو پرسپولیس بوده ولی اون تیم ستاره زیاد داشتش ولی الان تیم خیلی قوی نیستش

سیدعلی

خوش اومدی

سيد محمود

بهترین انتخاب و بهترین هدف

وحید

ایول ، چقدر خوشحالم از حضورش تو پرسپولیس و چقدر ناراحت شدم وقتی رفت… حتماً دوباره موفق میشه ولی خدا کنه دوباره فراریش ندن ، اینطور مربی ها ارزشمند هستن و باید قدرشونو دونست ، تیم ملی مونم نیاز به همچین مربی های کار بلد و تاپی داره.

محمد طالبی

به خونه خودت خوش آمدی سرمربی قهرمان

نوید

ی تیم بی رحم بساز