اسلایدرتيم ملي

فیلم ضربات پنالتی؛ ایران باز هم با شکست از ازبکستان قهرمان نشد / قلعه‌نویی بدون دستاورد و گل زده!

تیم ملی فوتبال ایران پس از دو بازی بدون گل، در فینال تورنمنت العین در ضربات پنالتی از ازبکستان شکست خورد و به مقام قهرمانی نرسید.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 19:30 امروز (سه‌شنبه) در فینال تورنمنت چهارجانبه العین امارات در ورزشگاه هزاع بن زیاد شهر العین به دیدار ازبکستان رفت که بازی در 90 دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا ضربات پنالتی تیم فاتح میدان و تورنمنت را مشخص کند. در ضربات پنالتی ازبکستان با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد و به قهرمانی تورنمنت العین دست یافت.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، صالح حردانی (87 – دانیال اسماعیل‌فر)، سیدمجید حسینی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی (10 – محمد قربانی)، سامان قدوس (81 – محمدمحبی محبی)، مهدی هاشم‌نژاد (46 – امید نورافکن)، مهدی طارمی، امیرحسین حسین‌زاده (81 – علیرضا کوشکی) و علی علیپور.

ترکیب ازبکستان: عبدووحید نعمت‌‌اف، شرزود نصرالله‌اف، عبدوکودیر خوسانوف، فرخ سیفی‌اف، عبدالله عبدالله‌یف، عزیز جان گانیف (64 – خوژیمات ارکینوف)، اتابک شکوروف، اودیل خامروبکوف، حسن‌الدین علیکولوف، الدور شومورودوف و اوستون اورونوف (64 – جمشید اسکندروف).

اخطار: فرخ سیفی‌اف از ازبکستان

اخراج: عبدالقادر خوسانوف از ازبکستان در دقیقه 69

بازی با مالکیت تیم ایران شروع شد ولی با گذشت 15 دقیقه، تیم ازبکستان بود که یکی دو موقعیت جدی ایجاد کرد. اشتباهات فردی بازیکنان ایران به راحتی به بازیکنان ازبک از جمله ارونوف اجازه می‌داد تا موقعیت ایجاد کنند. از اواسط نیمه، بازیکنان ایران با پرس از جلوی زمین حریف، به دروازه نعمت‌اف نزدیک شدند و موقعیت‌های نصف و نیمه به دست آوردند، اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها رد نشد.

در نیمه دوم، بازی فیزیکی دنبال می‌شد اما با اخراج بازیکن ازبکستان در دقیقه 69 با خطایی که علی علیپور گرفت، نبض بازی در اختیار شاگردان امیر قلعه‌نویی قرار گرفت و موقعیت‌هایی ایجاد شد اما نتیجه خاصی نداشت.

سرانجام بازی در وقت‌های قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا مثل دیدار نخست مقابل کیپ‌ورد ضربات پنالتی تعیین‌کننده تیم پیروز میدان باشد. در ضربات پنالتی ضربات امید نورافکن، محمد قربانی و مجید حسینی دروازه ازبکستان را گشودند، اما محمدمهدی محبی و میلاد محمدی در مصاف با نعمت‌‌اف ناکام ماندند. الدور شومورودوف، عبدالله عبدالله‌یف، رستم آشورماتوف و آکمال موزگووی نفرات فاتح ازبکستان در ضربات پنالتی بودند و جمشید اسکندروف نتوانست دروازه بیرانوند را باز کند.

ضربات پنالتی:

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
16 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس قرمز بی همتا

ترامپ برای جام جهانی قشنگ ۲،۳تا فیلم کمدی رو برای تماشا کردن داره ،به نام های چگونه ایران آبکش می شود و دروازه پاره ایران . تو هر بازی حداقل ۶تا رو ایران می خوره و جواب قلعه مرغی هم اینه:((فوتبال دیگه))

محمد

فقط خدارو شکر بیرانوند رفت

مهدی

نکو بازیکنان و مربیان تمی ملی ناراحت می‌شن

فرخ پرسپولیسی / تهران

آقای قلعه نویی دیگر حرفی برای گفتن و تاکتیکی برای تیم ندارد. اگر جای ایشان بودم کناره گیری می کردم.

آرش ☀️

فقط میلاد محمدی ایول داری

سوراختور

مردک پولپرست قلعه مرغی بیسواد چهارتا بیسوادتر از خودش جمع کرده، بازیکنای زپرتی هم از ترس ازش تعریف میکنن. خدا به پرسپولیس رحم کنه که میلاد محمدی بازیکنشه. سرمربی اگه احمق نباشه پنالتی نمیده محمدی که کل این فصل یکی شوتش ۱۰ متری دروازه هم نزده

م . ن

بن بست کامل تاکتیکی از زمان جام ملتهای اسیا تا حالا به وضوح دیده میشه. هم کارشناسان و هم مردم میگن اما مرغ فدراسیون برای دفاع از قلعه مافیا یک پا داره ; آبروریزی در جام جهانی حتمی است

Amosapour

قلعه نویی عقل مربیگری نداره،تنها کار فنیش چماغدار بودنشه،که اونم به درد لیگ داخلی میخوره،تو بازیهای که سرمربی جمهوری اسلامی هستش،چماغداری تنها سودش بازیکن از ترسش مطیعش باشه(که مربی خوب با رفاقت می‌تونه اینو به دست بیاره و احتیاجی به چماغدارها نیست) دیگه هیچ سودی نداره سرمربیگریش،،در کل قلعه نویی نه مغز داره نه قدرت ریسک و پردازش،و تنها اصلحش چماغدار بودنشه که مفت نمی ارزه تو دنیای مدرن فوتبال

Perspolis_6

این تیم محبوب نیست…بنده سالهاست نه دنبال می‌کنم نه میبینم این تیم را…
باخت؟ فاقد اهمیت!

امید

منفور تمرین تیم به اصطلاح ملی
آدم حتی خجالت می کشه اسم ایران رو بزاره بغل این تیم

ساعد

متاسفانه تیم ملی خوب بازی نمیکنه مسأله تنها باخت نیست موقعیت گل هم درست نمیکند کادرفنی ضعیف است حتی برای انتخاب پنالتی زدن نتونست نفرات خوبی انتخاب کنند

شمس

گروهبان قندلی یعنی یه تیم آماتور که بردن ازبکستان ۱۰ نفره هم واسش آرزو شده

مصطفی

جون هرکی دوست دارید قلعه نویی رو امشب اخراجش کنید بعد از جام جهانی همین الان انصراف بدید تاابرومون بیشتر از این نرفته.

Saman

قلعه نویی دیگه چجور گندی باید بزنه که آقایون این آدم رو برکنار کنن. توی این سه چهار سالی که به تیم ملی اومده هیچ چیز نتونسته به تیم اضافه کنه هیچ، کاری با تیم ملی کرده که تیمهای درجه دو و سه آسیا هم میان تیم رو میبرن و میرن. قلعه نویی در حد لیگ ایران هم نیست چرا که با آشکار شدن هوچی گری و مافیا بازی هاش حداقل توی ده سال اخیر هیچ افتخاری نتونست کسب کنه اونوقت با چه رزومه ای این رو گذاشتن مربی تیم ملی فقط از فدراسیون فاسدی مثل تاج بر میاد و بس. ولی گذشته از اینا برکنارش کنید قبل جام جهانی تا فاجعه ای در حد آبروی کشور ایران اونجا راه ننداخته

مهرداد

کله مرغی مورینیو ایران

وطن پرست ۶

مگه تیم جمهوری اسلامی بازی داشت امروز با ازبکستان؟ باختند؟ فودباله دیگه