
تيم ملي
ایران و آنگولا هم بدون تماشاگر میشود!
دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آنگولا نیز به احتمال فراوان بدون حضور تماشاگر برگزار میشود.
تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۹:۳۰ سهشنبه دومین بازی خود در فیفادی شهریور را مقابل آنگولا برگزار خواهد کرد.
ظاهرا به احتمال فراوان با توجه به ادامه فعالیتهای بهسازی در ورزشگاه آزادی، این بازی نیز مانند دیدارهای پرسپولیس و استقلال بدون حضور تماشاگر برگزار شود.
با این وجود تصمیمگیری قطعی در این زمینه به جلسهای که قرار است فردا برگزار شود موکول شده است.
از شروع فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، هیچ یک از تیمهای استقلال و پرسپولیس نتوانستهاند از حضور هوداران خود بهرهمند شوند.




مسخره ها کشور ای ان به این بزرگی تنها یک استادیوم مخروبه دارد
انقد بدبخت،بی برنامه ان که حالیشون نیس بابا اقایون فدراسیون گاگول نشین، مفخور بازی رو ببرین تویه شهرستان حداقا آدمای اون شهر یه بازی ملی از نزدیک ببینن،
عقل که نداشته باشن جان در عذابه