اخبار مدیران

بازدید عضو هیات مدیره پرسپولیس از ورزشگاه درفشی‌فر

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، به اتفاق مدیر آکادمی و مشاور مدیر عامل باشگاه از مجموعه شهید درفشی‌فر بازدید به عمل آوردند.

علی اینانلو عضو هیأت مدیره باشگاه به همراه ادموند بزیک رئیس آکادمی پرسپولیس و سید قاسم موسوی مشاور مدیرعامل باشگاه، از امکانات مجموعه شهید درفشی‌فر بازدید کردند.

در جریان این بازدید، امکانات و تجهیزات سخت افزاری مجموعه، مورد ارزیابی قرار گرفت تا در مسیر برنامه‌های زیرساختی باشگاه، اقدامات لازم و توسعه این ورزشگاه در دستور کار قرار گیرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی

سال ها پیش می گفتند ساخت ورزشگاه اختصاصی پرسپولیس که شبیه نیوکمپ درست شده ۸۰٪ پیشرفت کرده، پس از این همه سال آن ۲۰٪ انجام نشد؟

akbar

نماینده رضا پرز در هئیت مدیره! بیچاره پرسپولیس که امثال این تصمیم گیرش هستن.
نقل و انتقالات فصل رو اگه این دفعه دوباره با جذب بازیکنان درجه دو آلومینیوم اراک و تیمای سطح پایین دیگه به رقبا ببازید باید همتون برید.