
بازگشت زودهنگام عالیشاه برخلاف شایعات
کاپیتان اول پرسپوليس با پایان مصدومیتش شرایط همراهی این تیم را به دست آورده است.
امید عالیشاه که به دلیل مصدومیت طی دو دیدار قبلی این تیم غایب بود، از امروز به تمرینات گروهی بازگشت تا در رقابت برای همراهی این تیم در ادامه فصل قرار داشته باشد.
عالیشاه که به لحاظ تکنیکی و فنی و به عنوان کاپیتان اول این تیم نقش تاثیرگذاری در ترکیب پرسپوليس دارد، در دیدار مقابل فولاد خوزستان و در دقایق ابتدایی با مصدومیت مواجه شد تا از ترکیب خارج شود.
اتفاقی که شایعات زیادی درباره آینده او و از دست دادن چندین بازی و حتی دوری تا پایان فصل نیز شکل داده بود و البته عالیشاه در گفتگویی که در آن مقطع داشت، این موضوع را رد کرده و مدعی بازگشتی زودهنگام به ترکیب تیمش شده بود.
اکنون با گذشت دو بازی از غیبت کاپیتان اول سرخها، امید عالیشاه از امروز تمرینات سنگین خود را به همراه تیم استارت زده تا مهیای رقابت برای بازگشت به ترکیب شود و اوسمار در صورت صلاحدید دقایقی مقابل گل گهر می تواند به او میدان بدهد.
بازگشت امید عالیشاه اما میتواند اتفاقی مثبت برای این تیم و هوادارانش محسوب شود که از ۱۰ بازی باقیمانده خود چشم به امتیازات حداکثری دوختهاند تا با امید بیشتری چشم به کسب عنوان قهرمانی داشته باشند.
در مدت دو هفته مصدومیت این بازیکن مطالب عجیبی از میزان دوری و تعداد بازیهای این بازیکن در فصلهای اخیر پخش شد که اکثر آنها صحت نداشت. کاپیتان پرسپولیس امسال فقط چهار بازی را از دست داده بود و سال گذشته هم دو مصدومیتی که داشت اولی به خاطر برخورد صورت او با بازیکن حریف در آسیا و شکستگی بینی و دومی به خاطر تکل یک بازیکن جوان در تمرینات بود.




امید عشقه. بازیکن که سنش میره بالا، ممکنه بیشتر از جوونها مصدوم بشه، مصدومیت امید دلیلش شجاعت و نترس بودنشه. حضورش توی پرسپولیس همیشه نعمت بوده، الآنم نعمته. هیچ وقت کم کاری نکرده، هر وقت بازی کرده تمام توان و انرژی خودش رو گذاشته، کوه تعصبه این بشر. درست نیست اگه یه روز روزش نبود، کلی هجمه بهش وارد بشه. بود و نبودش توی زمین این هفتههای باقی مونده، خیلی مهمه، ما میتونیم با یه کاپیتان آماده و متعصب مثل امید، همین امسال هم قهرمان بشیم.
مرسی کاپیشاه باغیرت❤❤❤❤❤❤