اخبار مدیران

بازگشت عضو شاکی به هیئت مدیره پرسپولیس

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که از برخی مسائل ناراحت بود دیروز در نشست مدیران این باشگاه شرکت کرد.

محمد دلبری یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در یکی دو ماه اخیر به دلیل ناراحتی از برخورد بازیکنان با اعضای هیئت مدیره در یکی از جلسات تمرینی که با گلایه های تند همراه بوده  در جلسات هم شرکت نمی کرد اما روز گذشته که هیئت مدیره تشکیل جلسه داد او سرانجام این ناراحتی را کنار گذاشت و در نشست حاضر شد.

این طور که پیگیری نشان می دهد او اتفاقا از مدیران تاثیرگذار پرسپولیس هم هست و در در اموری که ممکن بوده برای باشگاه دردسر شود کمک کرده تا موانع برطرف شود. به طور مثال در ماجرای توقیف لوگوی پرسپولیس در سال گذشته و مسائلی که در اداره بیمه پیش آمده بوده او نقش مهمی در بطرف کردن مشکلات داشته است.

همچنین او در جذب اسپانسر نیز کمک حال مدیرعامل پرسپولیس بوده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

مدیرعامل‌اول
گرشاسبیخیلی‌کاربلده‌
دوم‌
خدای‌سرداررویانیان‌هم‌خوبه
کاش‌یکی‌این‌دوتا‌‌ورودکنن
اگه‌خدا‌کمک‌کنه‌دوکتر‌دادکان‌عالیه
کاش‌دوکتر‌دادکان‌یه‌باردیگه‌بشینه‌برصندلی‌مدیرعاملی‌خدایا‌خودت‌کمک‌کن‌

رضا

مشکلات باشگاه وقتی حل میشن که شر درویش از سر باشگاه بزرگ پرسپولیس کم شده باشه.

عالیشاه

دقیقا کلیت ایران هم همین مشکلو داره!