اخبار باشگاهروی آنتن

باشگاه پرسپولیس: با صداوسیما زاویه‌ای نداریم/ برای کسب حق پخش، درخواست رسیدگی فوری داریم

باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای را در خصوص تلاش برای احیای حق پخش تلویزیونی منتشر کرد.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ بعد از بیانیه مشترک باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در خصوص حق پخش برخی از جریانات سعی بر آن داشتند در اذهان عمومی اینگونه تداعی نمایند که این باشگاه با صداوسیما دارای زاویه بوده و بیانیه اعتراضی است به عملکرد آن سازمان، لذا در جهت تنویر افکار عمومی موارد ذیل اعلام می‌گردد:

الف: این باشگاه همواره پیشگام در قانونمداری و رفتار احترام آمیز بوده و منافع ملی را بر منافع باشگاهی مقدم می‌شمرد.

ب: ما برای کسب حق پخش تلویزیونی همراه سایر باشگاه‌ها و باشگاه استقلال بدنبال تلاش برای تعامل سازنده و ارائه راه حل های مسئولانه هستیم و معتقدیم باید مشکلات را در کنار یکدیگر، در چهارچوب قوانین کشور، بصورت منطقی و رعایت احترام متقابل حل نماییم.

ج: با توجه به دستورات اکید ریاست محترم‌ جمهوری برای پاسخگویی به مطالبات مردم بصورت فوری، انقلابی و جهادی از مجلس و دولت انقلابی درخواست داریم بصورت فوری و دو فوریتی موضوع ارزش گذاری واقعی حق پخش را در دستور کار خود قرار داده و نسبت به تامین بودجه مذکور اقدام نمایند.

د: از حضور برنامه‌های تولیدی نیز در مسابقات این باشگاه استقبال نموده و درخواست داریم در مسیر تحقق حق پخش واقعی فوتبال ما را یاری رسانند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

شریک کیسه روباه صفت حکومتی نشین . فقط منافع پرسپولیس

Shahab

چه دل خوشی دارین شما؟
صدا و سیما فوتبالای خارجی رو بدون مجوز پخش میکنه
حالا بیاد فوتبال داخلی رو به شما پول بده؟

بهزاد

اتفاقا سیاسی بودن کشور ما باعث میشه باشگاها از حقشون بگذره این چه بیانیه هستش که میدین حق ملی مهمتر از باشگاه هستش الان کجای پول ندادن اینا به بحث ملی هستش که میگین بحث ملی مهمتر از باشگاه هستش سره همین چیزا هستش که پرسپولیس تو آسیا موفق نمیشه چون آقایون منفعت جمهوری اسلامی واسشون مهمتر از منفعت مردم هستش

عدنان

فقط ایران این جوریه!