
اخبار مربیاناسلایدر
باشگاه پرسپولیس تایید کرد: قرارداد با اسکوچیچ تقریبا قطعی است
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راهی ترکیه شده تا قرارداد سرمربی جدید را امضا کند.
پیمان حدادی، مدیرعامل پرسپولیس، راهی ترکیه شده تا مذاکرات نهایی خود را با دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات انجام داده و در صورت توافق، قرارداد همکاری میان طرفین به امضا برسد.
مذاکرات میان دو طرف روند مثبتی داشته و اگر اتفاق غیرمنتظرهای رخ ندهد، اسکوچیچ بهاحتمال فراوان در روزهای آینده بهعنوان سرمربی جدید معرفی خواهد شد.
یک مقام ارشد باشگاه پرسپولیس در تایید این خبر درباره احتمال سرمربی گری اسکوچیچ در پرسپولیس به قرمزآنلاین گفت: بله اخبار صحیح است. کار به احتمال ۹۹ درصد تمام است. مدیران باشگاه آنجا هستند و چیزی به پایان کار نمانده است. آقایان حدادی و خلیلی راهی ترکیه شده اند و الان در حال مذاکره هستند و تا الان یا قرارداد بسته شده یا در حال انعقاد هستند.




حدادی بیلیاقت ما دور ریز تراکتور رو نمیخوایم بابا این فصل قبل با زور داوری و هزارتا کثافت کاری قهرمان شد چرا اوسمار رو نگه نمیدارین یه بچه دوساله هم میفهمه چرا اینو میخواین بیارین….و
پرسپولیس با وجود شما دیگه بدرد نمیخوره
اسکوچیچ مربی خوب و بادانشیه،
فقط باشگاه باید به فکر داستانهای مربوط به جنگ احتمالی بعدی باشه
اسگوچیچ بدرنخور از همه زودتر فرار کرد خدا پدره اوسمارو بیامرزه
با اسمار بد رفتاری کنن مثل هاشمیان که بد رفتاری کردن بعدش بازتابش رو پس میدن
دل اوسمار نباید ازشون برنجه
پرسپولیس داره اشتباه میکنه این قبل از جنگ از ایران فرار کرد دوباره هم فرار میکنه حالا میبینیم چون دیده بیکاره خداداد عزیزی رو کرده واسطه بیاد ایران ولی دوباره الفرار میشه
اشتباه بزرک، اگر دونبال جوان کردن تیم هستید باید مربی فرانسه یا آلمانی بیارید
همین رفتار زشت و زننده رو حدادی با هاشمیان کرد
خیره انشالله
شما که در اتلاف و اسراف بیت المال ماهر هستید اقلا یک مربی بزرگ بیارید آخه اسکوچیچ مربیه حتما چند میلیون دلار هم دستمزد می گیرد
لعنت به درویش که همون سال اسکو رو نیاورد
بسوزه ترتر و زنوزی حالا ❤️⭐️
تیم خوب میخوای باید پول خوب خرج کنی.. دراگان هم مربی خوبیه. اگه سطح دوم اسیا بریم قهرمان جام میشیم
خب پس چرا گفتن اوسمار بیاد؟؟؟؟
تا بازیکن خوب نخرین واین پولها را خرج بازیکن خریدن نکنید وتیم را جوون نکنید بهترین مربی دنیا هم بیاد کاری نمیتونه بکنه
متاسفانه باید گفت باند کثیف بازیکنای قدیمی و پا به سن گذاشته تیم کاره خودش و داره انجام میده،تا متوجه شدن امسال با وجود اوسمار جوانگرایی تیم حتما انجام میده،با وجود مدیرای بی لیاقتی مثل حدادی باید امسال هم فاتحه تیم و بخونیم
پارسال جنگ شروع شد ایشون رفتند ولی اوسمار موند