تصویر برتر

برانکو و علی دایی مقابل سازمان لیگ نهال کاشتند+ تصاویر

پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و نفت تهران به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی یک نهال مقابل سازمان لیگ کاشتند.

 برانکو ایوانکوویچ پس از برگزاری نشست خبری خود در سازمان لیگ به همراه خبرنگاران و مسئولان سازمان منابع طبیعی مقابل در سازمان لیگ حاضر شد و یک نهال به مناسبت روز درختکاری کاشت.

همچنین علی دایی نیز قبل از نشست خبری خود مقابل سازمان لیگ به کاشت نهال اقدام کرد. 
 
 
 
 
 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها