اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

برگزاری اولین تمرین پرسپولیس با حضور اوسمار +تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس، نخستین تمرین خود با هدایت سرمربی برزیلی را در بازگشت مجدد وی برگزار کرد.

سرخپوشان ایران، امروز (جمعه) برنامه تمرین و ریکاوری خود بعد از بازی با تراکتور را برگزار کردند.

این نخستین تمرین سرخپوشان با هدایت اوسمار لوس ویرا در بازگشت مجدد وی به پرسپولیس پس از ۵۱۸ روز بود.

تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین بار در یازده خرداد ۱۴۰۳، تمرینات را زیر نظر این مربی برگزار کرد.

فردای آن روز، اوسمار تیمش را مقابل مس رفسنجان هدایت و پس از کسب عنوان قهرمانی، ایران را ترک کرد تا این که هفته گذشته بازگشت.

اوسمار ویرا پیش از شروع تمرین امروز دقایقی را برای بازیکنان صحبت کرد.

مهمان ویژه تمرین پرسپولیس؛ فرزند اوستون اورونوف بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
م م

۱ اول دقت دریافت توپ بدون استپ کردن( سر ضرب)
۲ آموزش فریب و دریبل، پاس‌های غیر منتظره گل زدن در اطراف نزدیک دروازه
۳ پرس به معنای واقعی تخریب و فرصت ندادن به تمرکز، نه اینکه چند نفر حلقه بزنند و بگن خانه خاله از اینوره، از اونوره
۴ دویدن تهاجمی برای هافبک ها و مهاجمان

مهران پرسپولیسی

از امروز موفقیت تیم کلید خورد با اسمار
چه مهمانی هم داشته تیم

پرسپولیس عشق اول اخر زندگیم

کیسه شله زرد بردن اگه این کربلایی زودتر گورشا گم کرده بود واین هاشمیان بی سواد واون پنج تا بازی که همه داشتن اینجا عرض میخوردن الان با اختلاف صدر بودیم داره اختلاف زیاد میشه با تیمهای دیگه وامسال با این روند تو لیگ شانصی نداریم کاش اوسمار یه تغییر تحول تو تیم ایجاد کنه

داود

ایناکه منفی دادن دو حالت داره یا سواد فوتبالی ندارن یا همون کیسه کشها و شله ترترین

پرسپولیس-قشم

اگه بازی های کیسه رو نگاه کرده باشین، امسال کیسه خیلی شاداب و تکنیکی بازی میکنه، به نظرم شانس اول قهرمانی کیسه هست، امیدوارم اوسمار تیم رو متحول کنه و جون تازه بهشون بده تا اورونوف و بیفوما بشن خود واقعی شون، شاداب باشن مثل کوشکی و آسانی کیسه،
درحال حاضر بازیکن شاداب ما فقط عمري هست، امیدوارم از این بازیکن پشت مهاجم بازی کنه چون حمل توپ فوق‌العاده ایی داره

سرخ‌دل

اگه وحید هاشمیان فقط دو امتیاز بیشتر میگرفت الان وضعیتمون در جدول خیلی بهتر بود، یا اوسمار همون هفته ششم میومد، دست کم پانزده امتیاز داشتیم.

امیر

فقط و فقط نظم و دیسیپلین و برخورد با هر بازیکنی که اصول حرفه ای رو رعایت نمیکنه

سجاد

باشما دوست عزیز موافقم این باید توزمینم اجرا بشه یعنی هرکی وظیفشو به درستی انجام بده
کی کاشته بزنه،کی کرنربزنه،تکروی توی تیم ممنوع،فازمسی برداشتن ممنوع

امیر

پرسپولیس فقط با نظم و دیسیپلین می‌تونه موفقیت کسب و با برخورد با بازیکنان بی انضباتی که اصول حرفه ای رو اصلا رعایت نمی کنند مثل بیفوما و امثال اون

پرسپولیس یهای سیستان

من ک امیدی به این تیم برای این فصل ندارم دیگه مساوی برای تیم مث شکسته مخصوصا ک اس هم نتیجه گرفت

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

یوسف با نه گفتن به زلیخا، عزیز مصر شد… ❗
مارکو باکیچ با نه گفتن به علیپور عزیز ما شد ❤

محمد طالبی

انشاالله از بازی با اس خوزستان حضور اوسمار روی نیمکت و برد پرسپولیس در تمام بازی های پیش رو…