نقل و انتقالات پرسپولیس

بن‌بست در مذاکرات با چند خارجی؛ هاشمیان باید دوباره لیست بدهد!

باشگاه پرسپولیس در جذب چند بازیکن معرفی‌شده از سوی هاشمیان ناکام بوده است و سرمربی این تیم باید به‌زودی لیست جدیدی را به باشگاه ارائه دهد.

جذب چند ستاره خارجی توسط باشگاه استقلال در روزهای اخیر؛ صدای هواداران پرسپولیس را درآورده است و سرخ‌های پایتخت هم به‌شدت خواهان جذب بازیکنان خارجی باکیفیت برای تیم‌شان شده‌اند، موضوعی که حالا پای محمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر را هم وسط آورده است و او هم وعده جذب دو بازیکن باکیفیت خارجی را داده است.

باشگاه پرسپولیس در راستای تحقق همین اتفاق پس از تأیید وحید هاشمیان و ارائه لیست از سوی او؛ از دو سه روز پیش مذاکرات ابتدایی با ماتیا دی شیلیو مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و یوونتوس و دو مهاجم خارجی دیگر آغاز کرده بود که تمام این مذاکرات به بن‌بست خورد و حالا طبق اعلام باشگاه به هاشمیان، باید به‌زودی از بین نفراتی که به او معرفی شده‌اند، نام دو سه بازیکن دیگر را به باشگاه معرفی کند تا مذاکرات با آنها استارت بخورد.

با توجه به پایان مهلت نقل‌و‌انتقالات، باشگاه پرسپولیس باید فقط به فکر جذب بازیکن آزاد باشد که کار بسیار دشواری است و باید دید آیا وعده مدیرعامل بانک شهر و رضا درویش برای جذب بازیکن خارجی بزرگ محقق خواهد شد یا خیر.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
59 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ali

اقای درویش اه گل محمدی دامانتو گرفته و تو نمیتونی بولاه نمیتونی ی بازیکن. بگیری چون میخای بزنی به جیب گند کاریات یواش یواش رو. میشه
تو اگه میتونسی بهترین بازیکن 10سال گذشته رو. رد نمیکردی تراکتور البته پشت پردش معلومه برای چی فرستادیش خودت برو تو نمیتونی ینی سوادش رو نداری

محمد

چطور استقلال در عرض همین دو ماه ۵تا مهاجم خریده بعد اونوقت این درویش بیعرضه و گداصفت دو ماهه همش مذاکراتش شکست میخوره و نمیتونه حتی یه مهاجم نوک بخره که نعداد مهاجمهای پرسپولیس بشه ۲ تا!!! الان اگه خدای نکره علیپور رباط صلیبی پاره کنه و تا آخرفصل نباشه حتما نیازمند رو میخوام بذاریم مهاجم نوک!!! درویش ظاهرا نفوذی و عامل زنوزی و تیمهای رقیبه پرسپولیسه و توی پرسپولیس نفوذ کرده که پرسپولیس رو تضعیف کنه!

بهنام

هاشمیان برف استادیوم نخواهد دید مطمئن باشید مثل روز روشن چرا نمیای آقای پرولانسس واقعیت به هواداران نمیگی هر بازیکن معرفی کردی درویش یه داستان درست کرد فردا دو بازی نتیجه نگیری باید حیاء کن رها کن بشنوی آقای هاشمیان میدونی چرا از این درویش حمایت میکنی چون میدونی غیر از این مدیر فشل تو خواب نمیدیدی سرمربی این تیم پرافتخار بشی شما واست پرسپولیس مهم نیست رفتی رفتی یه کارنامه واست درست میشه هوادار بدبخت باید صبح تا شب حرص بخوره حرص بخوره شماها که عرضه بازیکن گرفتن ندارید چرا دورسون رد کردید

لشکری _ بندرجاسک

بن بست فقط مالی هست، از اونطرف هلدینگ خلیج فارس بازهم برای کیسه بازیکن آزاد گرفت؛ وینگر مراکشی الاصل سابق بارسلونا، پس دلیل بازیکن نگرفتن پرسپولیس چیه؟ خساست و دلالی درویش واحمدی بانگ شهر؛ دیگه بر هیچ کس پوشیده نیست که بانکهای بدهکار قدرت رقابت با هولدینگ نفتی و زنوزی و پولهای کلان فولاد مبارکه را ندارند وتنها راه اینه که کنسرسیوم فلک زده ورشکسته بانکی در اسرع وقت سهامشو به هلدینگ دات وان بابک زنجانی بفروشه و احمدی و درویش و دار و دسته فاسدشون از پرسپولیس برن

لشکری _ بندرجاسک

واقعا درویش شورشو درآورده ودنبال بازیکن دویست سیصدهزار دلاریه؛ کیسه حقیر با اون همه ستاره که توسط هولدینگ نفتی خریده بود بازهم توی همین تعطیلات بازیکن سابق بارسلونا را گرفت ولی احمدی بانگ شهر ورشکسته و درویش گدای دلال همچنان دارن خساست به خرج میدن

Agffccd@gmail.com

خاک تو سرتون با این بازیکن گرفتنتون

پرسپولیس همیشه قهرمان

خیانت والسلام وگرنه چجوری ممکنه فقط شما تو کوچه بن بست باشید و سایر تیم ها در آزاد راه!!؟؟

ناصرپرسپولیسی

منیر حدادی اگه اومد استقلال چون استقلال تو لیگ آسیاست .قشنگ داریم چوب فصل افتضاح بودن فصل قبل مون رو داریم میخوریم
لعنت بهت درویش

محمد

کدوم آسیا؟ دلت خوشه ها! انگار تو هم گول حرفها و کری های کیسه کش‌ها رو خوردی! آخه کی به لیگ سطح دوم آسیا اهمیت میده؟! اگرم اهمیتی داشته باشه لیگ نخبگان آسیاست که اهمیت داره. یاسر آسانی لیگ نخبگان آسیا رو بیخیال شده اومده توی استقلال و لیگ سطح ۲ آسیا برای چی؟ برای پول و فقط پول!!! آره داداش فرق اینه که استقلال و هلدینگ خلیج فارس از پول نفت و پتروشیمیها بی حساب و کتاب خرج میکنن و باوجود داشتن چندتا مهاجم برای سحرخیزان که جوان ۲۲ ساله ایرانیه ۳ میلیون یورو هزینه میکنن بعد اونوقت این کنسرسیوم بانکها حاضرنیستن ۲ میلیون بدن فقط یدونه مهاجم خارجی بخرن!!!تا روزی که استقلال و سپاهان برای شرکتهای پولداری مثل پتروشیمیها و فولادیها باشن و پرسپولیس مال بانکهای گداصفت باشه اوضاع همینه

یک پرسپولیسی

استقلال منیر الحدادی میگیره پرسپولیسم نهایت نبیل باهویی

محمد

اخه بی شرفا چقد دروغ میگید بابا این حق پرسپولیس نیست که دست شما عقب مونده ها افتاده

درویش پر

تورو خدا هوادرا به خودتون بیاد پرسپولیس تقریبا نابود شده و امسال مقابل استقلال……

درویش پر

بی لیاقت هستیم و حق ماست مثل روز روشنه که بانک شهر و درویش عامل زنوزی برای نابودی پرسپولیسه وگرنه تو نداری بازیکن بخری حالا این وسط تنها امید تیم که طبیعت بود رو چرا فراری دادین
بحث دوم درویش بی شرف با فیلم بیرانوند رو فراری دادن بعد تماشاگر پرسپولیس رو مقابل خودی گذاشتن و نابود کردن پرسپولیس رو

پرسپولیس عشق اول اخر زندگیم

کیسه تا بازیکن میگیره رونمایی میکنه این بی شرف ها بازیکن نمیگیرن فقط تو تمام سایت ها خبر مذاکره می یادش بالغ بر چند میلیون دلار خرج بازیکن خارجی کرد هلدینگ اون موقع این درویش اون احمدی عوضی فقط فکر جیب منافع خودشون هستن چه جوریه هرکی می یاد طرف پرسپولیس منصرف میشه از اومدن

میلاد

گدا بانک شهر و مترسک جیره خور درویش

میلاد

خاک…………

Reza

این که دیگه عادی شده اگه به بن بست نمی خورد جای تعجب داشت شما هم اگه دیگه خبر خرید بازیکن توسط کربلایی درویش رو ندین سنگین‌ترین تا دارو دسته پروین و درویش باشن خبر خوشی وجود نداره

درویش پر

هر وقتی اسن پروین اومده پرسپولیس نابود شده

رهگذر

تفاوت سیدورف و مدیر فنی ما در اینجا معلوم میشه وقتی سیدورف تنها بازیکنی که با سه تیم مختلف قهرمان اروپا شده به یه بازیکن پیشنهاد میده به خودش میگه حتما این باشگاه یه چیزی داره که سیدورفم عضوش شده ضمن اینکه سیدورف نیاز به دلال نداره که دولا پهنا حساب کنن حالا تصور کن وقتی درویش به یه بازیکن پیشنهاد میده چی میگن اگه درویش میخواست خارجی‌های استقلال رو بگیره اول که نمیومدن دوم اگه میومدن حداقل دوبرابر پول میخواستن چون درویش نمیتونه بی دلال به کسی وصل بشه و دلال یعنی دولا و سه لا پهنا حساب کردن مدیر فنی معتبرم آرزوست

کامران

دولت با واگذاری پرسپولیس به بانک شهر و… در حق ۴۰ میلیون هوادار تیم خیانت کرد. اگه کل وزارت نفت رو به پرسپولیس میدادن باز کم بود.

برهانی
  1. خودتونومسخره کردین؟چطورتیمای دیگه هرکی ومیخوان جذب میکنن ولی واسه پرسپولیس نمیان،چرا؟
Milad

هی فقط عکس بازیکن میزارن اسم بازیکن میارن

پرسپولیس قهرمان

درویش و بانک خائن شهر چرا استقلال بدون دردسر بازیکن میگره ولی پرسپولیس نمیتونه فقط اینه که درویش و داردسته آن پای هرچه دلال را در تیم باز کرده اند و دنبال سهم خواهی هستند و ایجنت که ارونوف را به پرسپولیس آورد را فراری داد و الان تمام ستاره ها را به استقلال آورد در دوره درویش و احمدی پای دلالها را دوباره باز کردن

آرش

سیستم شما ایراد دارد

آرش

پس نظر من چی شد چرا پاک شد

آرش

رقیب چند روز یکبار بازیکن می گیرند تیم ما هنوز می گویید بازیکن قبول نکرد نشد آنها چطوری می توانند تیم ما نمی تواند سقف قرار داد چی شد رقیب سر انگشتی حدود ۲۰ میلیون دلار هزینه کرده برای جذب بازیکنان جدید نکند دلار را هفت تومانی حساب کرده اند فدراسیون بی طرف آقای تاج رقیب چه پولی خرج کرده این پول از هدلینگ خلیج فارس بوده که در آخر نگاه می کنی متوجه میشوی دولتی است پول هم پول مردم است آیا درست است

Milad

هی گوز به قبر مرده درویش و مدیر عامل بانک شهر دو ماه میگذره یک بازیکن نگرفتن باشگاه کیسه اگه میخواست این بازیکن های درجه دو رو بگیره با یک تلفن در باشگاهشون بود معلومه درخواست درویش و احمدی به این بازیکن ها دویست سیصد هزار دلال بوده

اخراج درویش

هوادار دیگه نباید گول این بازی کثیف درویش بخوره
بازی با اسم های بزرگ برای آروم کردن هوادار و درنهایت جذب بازیکن ۳۰۰ هزاردلاری بادلالی وپرکردن جیب خودشون !
تنهاراه نجات پرسپولیس تجمع پرتعداد جلوی بانک شهر

رامین

آقای هاشمیان هنوز درویش رو نشناخته تا پایان لیگ فقط باید لیست بده

دوچرخه‌چی

دیگه کسی نمونده که ، هاشمیان چی‌چی لیست بده، خخخخ
میخوان ناکامی در نقل و انتقالات رو بندازن گردن هاشمیان

متین

باشگاه بلد نیست یا نمی‌خواهد با بازیکنان بزرگ و تاپ مذاکره کند چون قیمتشون بالاست و تهش برا درویش و پروین چیزی نمیمونه
همش شده دروغ و خیانت و رذالت
والا ما که دیگه از این تیم و مدیرانش خسته شدیم و کسی به فریادمون نمیرسه
آقای پروین چند سالته؟؟؟ چرا نمی میری؟؟؟ به قول قدیمیا ظالم همیشه سالم

شیشعلی

همش دروغه

پرسپولیس زلزله

آقا جان لطفا خودتونو مسخره کنید
بازی با اسمها تا کی بابا تمومش کنید ما اگه بگیم بازیکن نمیخوایم راضی میشید
جناب درویش شما ک بیرو و ترابی و دانیال رو دادین تراکتور . باعث کدورت بین هوادار و بیرو شدین .خب کنعانی و پورعلی گنجی و علیپور رو هم میدادی سپاهان دیگه ماموریتت رو تموم میکردی تشریف میبردی کربلا زیارت.

محمد

یعنی فقط میتونم بگم خاک تو سرتون تنها چیزی رو شما خوب بلدید فقط دروغ گفتنه

اقبال

درویش و بانک شهر عرضه گرفتن بازیکن را تدارند به معنای دیگر اینکاره نیستند یا نمی خواهند پول خرج کنند چطور تیم های دیگر از جمله استقلال مثل آب خوردن بازیکن جذب می کنند

ابراهیم

بازم سناریوی تکراری فقط پرسپولیس نمیتونه بازیکن بخره استقلال راحت می‌خره واسه ما نمیشه .جمع کنید بابا

Milad

بابا خودتون مسغره کنین لیگ اگه این کافا نبود الان تموم شده بود الان هفته ششم بودیم

محمدرضا

بازیکن خوب که ازاد نمیمونه.الان باید برید با ی مشت بنجل مذاکره کنید کلی پول بدید اخرشم بیاد یا نیمکت بغل کنه یا مصدوم بشه یا تو زمین راه بره

مهرداد

همون نبیل باهویی رو بگید درویش برگردونه واسه خدمت دخترش

نعیم

دیدین گفتم سرکاریم تاتجمع چندین هزارنفری نکنیم ایناکاری نمیکنن

Perspolis_6

دوستان توجه کردید که درویش چند ساله که در زمان یا گیری چقدر به تیم ضربه زده و همش میگه عجله نداریم… بعضاً بعضی از نزدیکانش هم اینو تکرار میکنن که عجله نداریم و در آخر هم هیچ غلطی نمیکنن…آقای درویش شما و اطرافیانتان عرضه ندارین و این ربطی به عجله داشتم یا نداشتن ندارد….شماها یک مشت پست دروغگو هستید از شخص خودت و او سر مربی و تمام ارکان باشگاه….

آریا

من نمیدونم تو مذاکرات چی به این بازیکنا میگن که همشون پیشنهاد پرسپولیس رو رد میکنن فکر کنم همون کسی مسئول مذاکره هست خودش هم مسئول به هم زدن توافق

وحید

مدیرعامل و مدیران بانک شهر خسته نباشید . استقلال داره بازیکن میگیره و شما هم در خواب تشریف دارین

رحیم

اره وایسا، نگه داشتن برات

طوفان سرخ آسیا

خدا لعنت کنه وزارت ورزش و وقتی هلدینگ خیلج فارس که “شرکت نفت” هست داد به استقلال و کنسر سیوم بانک ها که “ورشکسته” هستن و داد به پرسپولیس همین میشه. وزارت ورزش خائن باید به ما هم هلدینگ های معدن طلا میداد که درآمد ثابت و پایدار داره، نه این بانک های ورشکسته که از پول من و شما دارن کل کارهاشون و تجارتشونو انجام میدن و پولی خرج نمیکنن یوقت پولشون کم نشه.
متاسفانه این واقعیت هست که استقلال در آینده خیلی از نظر مالی قوی تر هم میشه و واقعا کسی زورش بهشون دیگه نمیرسه از نظر قدرت مالی.

طوفان سرخ آسیا

خدمتتون چی عرض کردم”
مثل همیشه
به توافق با پرسپولیس نرسید
و کنسل شد…
ما واقعا تیم مذاکره کننده قوی برای اینکه بتونه بازیکن و قانع کنه به تیممون بیاد نداریم.
چند ساله این موضوع هست ولی رفع نمیشه این مشکل.
وقتی همه تیم ها میتونن بازیکن خارجی بگیرن ولی ما نمیتونیم یعنی شما تیم مدیریت ، تیم نقل و انتقالات “مشکل دارید، مشکل دارید، مشکل دارید”

سرخ‌دل

(“خاویر مانکییو”) رو لینک کنید به پرسپولیس، هم‌قیمت همینه. باهاش مذاکره کنن، بازیکن اسبق لیورپول بوده، خیلی خوبه، فول‌بکه و قیمت مناسب. ۳۱ ساله و قد: ۱/۸۰ – خیلی آماده است، پاسور و گلساز خوبیه و در دفاع چپ و راست و وسط توانایی بازی داره. به درویش پیشنهاد بدید تا باهاش مذاکره کنه.

پرسپولیس درویش ویترین بانک شهر

ای خاک تو سرتون!!!!!!

وحید

خاک بر سر بی عرضه مدیران پرسپولیس

هادی

گور پدرتون اشغال های عوضی ، پس چطور حتی فجر میتونه بازیکن خارجی بگیره اما شما اشغال ها نمیتونین

Amosapour

جالبه همشونم میگن تیم ما کامله و از گوز درویش حمایت میکنند،بعد وینگر رو میارن مدافع بازی میدن مدافع رو میارن مهاجم،نادونها علیپور مصدوم بشه چه گلی به سرتون میریزید؟؟؟اینجاست که ماله کشی و دستمال کشی جواب نمیده،هوادار کور که نیست،میبینه تیمش ناقصه،میبینه دزدی و دلال بازی شما راهزن هارو

هادی پرسپولیسی

گرفتن بازیکن همش فیلم عمرا اینا بازیکن بگیرن تا وقتی که درویش و باندش باشن همین روال نگرفتن بازیکن ادامه خواهد داشت

فرهاد

خطاب به مدیریت و مالک بی عرضه و بی لیاقت:
رویا فروشی و دروغ بسه! گوشمون پره از وعده جذب بازیکن و مربی بزرگ که محقق نشده! یا مصدوم و مريض از کار در اومده!
رفیق شفیق زنوزی و طرفدار استقلال برای پرسپولیس قهرمان ،مالک و دوست نمیشه!
وقتی دزدی و دلالی ها و اسکواد ناقصو نمی بینی یعنی شریک دزدی و پولشویی! و دشمن پرسپولیس! 
بانک شهر پرسپولیسو به خاک سیاه نشوند تا از ورشکستگی دربیاد!
ولی بالاخره پرسپولیس و پس میگیرم و هرگز بانی این روزها و حامیان فراموش نمیشن و لعن و نفرین پشت سرشون خواهد بود!

Yaser

جواب میشه یا خیر. بازیکن گرفتن و میلیون دلاری خرج کردن فقط واسه کیسه کشا هست نه ما.

پرسپولیسی

چجور کیسه میتونه بازیکن خوب جذب کنه، پرسپولیس نمیتونه ؟ اینا بهونس ، مالک و مدیر و اون بالا بالاییا نمیخوان خرج کنن و جذب کنن . مشکل کار تو مالکیت تیمه که مغزشون اندازه یه آدم ۱۷_۱۸ ساله نمیتونه درست کار کنه . نمیدونم اینا شیر آدمیزاد خوردن یا شیر خر !

Amosapour

یک ژاعویی نبیل باهویی چیزی میگیرن تهش،یارو یک بازیکن هپاتیتی که یک فصل بدون تیم بوده و هپاتیتش رو اوجه رو گرفته میگه بهترین خرید بعد انقلاب،،،درویش دزده بانکهام دزد ربا خوار چه انتظاری میشه داشت،یک تیم مثل کیسه تهران هلدینگ به تورش میخوره،یک تیمم مثل ما بانکهای دزد ورشکسته خدازده،بدیش اینه مدیرعامل تیم ما هم دزد دلاله،گوز بالا گوزه لامذهب

مسعود

همش دروغ و بي شرف بازي ، چطور تيم هاي ديگه هر بازيكني رو ميخوان ميارن فقط براي پرسپوليس نميشه ، درويش بيشرف خودش و باوك شهر پرسپوليس رو گروگان گرفتن هركار دلشون ميخواد ميكنن هيچكس هم حق اعتراض نداره
تروحدا بياييد با يه جمعيت زياد جمع بشيم اين بيشرفا رو سر جاشون بشونيم تقصير خودمونه كه از كيسه كشا كمتريم فقط نشستيم نگاه ميكنيم

ebibig

هیچی توش نیست الکی هوادار رو با اسم ها سرگرم نکنید

علی

چرا فقط برای ما نمیشه و به بن بست میخوره حتما درویش این کاره نیست که نمیشه وگرنه برای کیسه و شله زرد و تراکتور و چپ وراست بازیکن میگیرن و ما با گدا بازی میخوایم بازیکن خوب بگیریم کیسه دادن یه هولدینگ که نفت وگاز و کشتی دستشون هست پرسپولیس دادن به بانک ها که دستشون تو جیب مردم هستش لعنت به کسی که پرسپولیس داد به بانک های ورشکسته