اخبار بازیکنان

بیرانوند هزینه شکایت از پرسپولیس را داد

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور تبریز هزینه دادرسی شکایتش از باشگاه پرسپولیس را به‌حساب دادگاه عالی ورزش پرداخت کرد.

هوشنگ نصیرزاده وکیل علیرضا بیرانوند اظهار داشت: علیرضا بیرانوند که از باشگاه پرسپولیس به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کرده بود، امروز ۸۶۰۰ فرانک سوئیس هزینه دادرسی این پرونده را به دادگاه پرداخت کرد.

وی در خصوص زمان برگزاری این دادگاه گفت: هنوز زمان برگزاری جلسه این پرونده در دادگاه مشخص نشده و حتی داور هم برای این پرونده تعیین نشده است.

بیرانوند که با شکایت پرسپولیس به کمیته انضباطی ۴ ماه محروم شده بود به این رأی در دادگاه عالی ورزش شکایت کرد و این دادگاه با دستور موقت محرومیت بیرانوند را لغو کرد و اکنون بیرانوند هم در اعتراض به این حکم از پرسپولیس شکایت کرده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیسی قدیمی

سلطان و شبان…!!