
بی توجهی سازمان لیگ به برگزاری تورنمنت سه جانبه!
سازمان لیگ فوتبال ایران هیچ ابلاغی به ۳ باشگاه پرسپولیس، گل گهر و چادرملو درباره مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال نداشته است.
با وجود مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال مبنی بر برگزاری تورنمنت ۳ جانبه برای معرفی نماینده ایران به آسیا در صورت رد شکایت گل گهر در کمیته استیناف، سازمان لیگ فوتبال ایران ابلاغی به ۳ باشگاه پرسپولیس، گل گهر و چادرملو برای آمادگی جهت برگزاری این تورنمنت ۳ جانبه نداشته است.
پس از شکایت گل گهر از چادرملو به خاطر استفاده غیرقانونی از بازیکن پاراگوئه ای، کمیته انضباطی رای به پیروزی ۳ بر صفر گل گهر برابر چادرملو داد که با اعتراض تیم یزدی، قرار است کمیته استیناف نظر نهایی خود را درباره این پرونده اعلام کند.
در صورت تایید این رای در کمیته استیناف، گل گهر نماینده سوم فوتبال ایران در آسیا خواهد بود اما در غیر این صورت، طبق مصوبه هیات رییسه برگزاری تورنمنت ۳ جانبه تکلیف نماینده سوم ایران در آسیا را مشخص خواهد کرد.




حیف ازتیم سپاهان ،هم امتیازش به حق بود هم وجودشو داشت بره آسیا خدا یارش باشه
لجنها این فصل مفت و مسلم کیسه کشا رو اول کردن فرستادن اسیا در صورتی که تمام بازیای سختش مونده بود و بازیای ما راحت بود
زمان کافی برای برگذاری بازی بود اما بازم برگذار نکردن واسه چی ما باید انقدر تحقیر بشیم اونم واسه شانس کسب سهمیه آسیای 2 ؟!!
شان هوادارای پرسپولیسو از بین بردین خدا لعنتتون کنه مدیرای بی لیاقتی که تیمداری شموشک نوشهرم از سرشون زیاده
حالام واسه ساکت کردن هوادار و الکی دلخوش کردن میگن تورنومنت 3 جانبه ای که اصلا برگذار نمیشه و استیناف رای کمیته عنظباتی رو تایید میکنه
اگر انسان هستید و ریگی به کفشتون نیست و سرتون با فدراسیون نشینای کثیف توی یه آخور نیست شکایت رو ببرید cas
این مونگولا سرکارند
حیثیت نگذاشتند برای پرسپولیس این مدیرای عقب مونده تعطیل
خجالت بکشید گور پدر سطح ۲ اسیا
برید ۴تابازیکن خوب جذب کنیدفصل بعد توزمین خوار اینارو بگایید