مصاحبه ها

تاج: نمی شود لیگ را شروع کنیم و 2 روز بعد جنگ شود!

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه در خصوص لیگ‌برتر، سازمان لیگ تصمیم‌گیری خواهد کرد و تابع این سازمان خواهیم بود، گفت: برگزاری یا عدم برگزاری جام حذفی نیز، تابع لیگ برتر است.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری لیگ برتر فوتبال ایران و همچنین برنامه تیم ملی، اظهار کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم آینده جنگ چه می‌شود. ابتدا تصمیم جدی داشتیم که لیگ را برگزار کنیم و تاریخ ۲۰ اردیبهشت برای پایان لیگ برتر مدنظر ما بود که در این رابطه به امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی اعلام کردیم و به فیفا نیز نامه نوشتیم.

وی افزود: بعد از اتفاقاتی که رخ داد کسی نمی‌تواند به ما بگوید که آینده جنگ چه می‌شود. مقداری حوصله می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود و هر چه هست در این هفته تصمیم‌گیری خواهیم کرد. در این خصوص به دنبال آن هستیم که مسئولان سیاسی و وزارت امور خارجه به ما موارد را اعلام کنند.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه با وزیر ورزش هم مشورت کردیم، بیان کرد: نظر ایشان نیز این بود که فدراسیون تصمیم‌گیری کند و در نهایت باید ببینیم اتفاقات چگونه رقم می‌خورد.

تاج ادامه داد: به طور حتم بد خواهد بود که لیگ را شروع کنیم پس دو تا سه روز مجددا شاهد حمله نظامی علیه کشور باشیم.

وی در مورد جام حذفی نیز، گفت: جام حذفی نیز تابعی از لیگ است و سازمان لیگ به زودی در خصوص برگزار لیگ برتر فوتبال ایران تصمیم می‌گیرد و ما نیز تابع سازمان لیگ خواهیم بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس همیشه قهرمان

لیگ امسال کلا نیمه تمام هم بماند اتفاق خاصی نمی افتد در زمان جنگ هشت ساله تحمیلی هم یک بار لیگ نیمه تمام ماند…یه جوری میگن نمایندگان ما در آسیا انگار هر سال قهرمان میشن همین دیروز تیم قهرمان با سه گل از یک تیم معمولی حذف شد مگه میشه قهرمانی هم معیشتی باشه اونم اینکه هیچ کدوم از تیم‌های مدعی پرسپولیس رو نبردن یا دبل باخت یا نهایت مساوی در بازی رفت!!!

RED

اگر تیم دیگه ای بجز کیسه حکومتی صدر جدول بود یک نقشه دیگه میکشیدن تا قهرمانش کنن و بهش جام اسنپی بدن

حسین

حالا ایقد بهانه بیارین که بدون برگزاری بازی‌ها کیسه را قهرمان کنید و خلاص