اخبار مسابقاتاختصاصیاسلایدر

خیبر 2-1 پرسپولیس / ۷ بازی ۸ امتیاز، پرسپولیس را نابود کردند

پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس با سه امتیازی که به خیبر خرم‌آباد داد، این تیم را بعد از سه شکست پیاپی از بحران نجات داد و خود غرق در بحران شد.

تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18:15 امروز (شنبه) در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری 2 بر یک شاگردان سیدمهدی رحمتی خاتمه یافت.

در این مسابقه عرفان معصومی در دقیقه 28 تیم خیبر را از حریفش پیش انداخت و همه چیز به نفع تیم مهدی رحمتی پیش می‌رفت تا خیبر یک پیروزی بزرگ را در زمین خود جشن بگیرد، اما امید عالیشاه در دقیقه 90 ناجی پرسپولیس و هاشمیان شد و با یک ضربه سر شیرجه‌ای کار را به تساوی کشاند. بازی با این نتیجه رو به اتمام بود که تیم خیبر در دقیقه 6+90 توسط عیسی مرادی به گل دوم و پیروزی‌بخش خود رسید. تیم داوری ابتدا این گل را آفساید اعلام کرد، اما در بازبینی در اتاق VAR مشخص شد، گل مرادی سالم بوده است.

پرسپولیس که از شش دیدار قبلی خود، یک پیروزی و پنج تساوی به دست آورده بود، در این بازی اولین شکست فصل خود را تجربه کرد تا وحید هاشمیان رسماً روی لبه تیغ قرار بگیرد و در آستانه از دست دادن جایگاه خود روی نیمکت پرسپولیس باشد.

پرسپولیس به مانند تمام شش دیدار اخیرش در فصل جاری در بیشتر لحظات بازی تیمی بی‌برنامه در زمین خیبر بود و فقط در لحظات پایانی بازی توانست با فشار روی دروازه تیم میزبان، چند موقعیت خطرناک خلق کند و روی یکی از آنها هم کار را به تساوی کشاند که ثمری برای هاشمیان و تیمش نداشت.

ترکیب خیبر خرم‌آباد: محمدرضا دیناروند، احسان حسینی، مسعود محبی، عرفان معصومی، صادق آلبوصبیح، اسماعیل بابایی، علی شجاعی، محسن سفیدچغایی (80 – فردین یوسفی)، مهدی گودرزی، حمیدرضا طاهرخانی (67 – عیسی مرادی) و عارف قزل (67 – حمیدرضا ضرونی).

ترکیب پرسپولیس: پیام نیازمند، مرتضی پورعلی‌گنجی، حسین ابرقویی، میلاد محمدی، یعقوب براجعه (86-حسین کنعانی‌زادگان)، مارکو باکیچ، سروش رفیعی (64 – محمد عمری)، امید عالیشاه، تیوی بیفوما (46 – محمدحسین صادقی)، محمدامین کاظمیان (46-اوستون ارونوف) و علی علیپور.

داور: پیام حیدری
اخطار: یعقوب براجعه، علی علیپور، حسین ابرقویی، مرتضی پورعلی‌گنجی و اوستون ارونوف از پرسپولیس و حمیدرضا طاهرخانی، محمد عرفان معصومی و مهدی گودرزی از خیبر

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
102 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی

آقایان کمک مربی،باقری،پیروانی،ووو.‌‌‌‌‌…تواین ۸ بازی چه کمکی به تیم پرسپولیس کردین؟ فقط پول میلیاردی گرفتین وبا لباس ورزشی رو نیمکت نشستینوعکس گرفتین؟
ازچپاول وغارت پرسپولیس سیرنشدین؟ چراخداحافظی نمیکنید؟!!!
شما نمیدونستیدگولسیانی صدشرف داره به ابرقویی !!چرابه هاشمیان کمک نکردید؟؟

محمد

هوادارای تو تهرون جون عزیزاتون نذارید با آوردن سمیعی بدتر از #درویش بی شرف سر پرسپولیس بیا.

پیمان

مدیری با افکار کوچک و در حد سایپا، سرمربی بدون هرگونه تجربه و مالکی خائن و استقلالی، نتیجه ای جز این نباید بگیره

مهدی

یه گاو هم مدیر پرسپولیس بود می فهمید با یه مربی بی نام و تجربه اولین حضور مربیگری تو تیم بزرگ به جایی نمیرسیم ولی درویش کثافت به عمد با آوردن هاشمیان خواست تیم رو نابود کنه

داود

تا بانک شهر پرسپولیسا پس نده،،، قهرمانی برای ما حسرته

قرمزته❤️❤️❤️❤️❤️❤️

اي خدا چرا تا كي بايد حسرت بخوريم آقاي هاشميان لطفاً خودت برو استعفا بده و همچنين درويش احمق لطفاً دونفري از پرسپوليس بريد و ما هوادارها رو خوشحال كنيد

سعیدی

سلام بر جوانان محترم و کلیه فوتبالدوستان
میدونم سرگرمی دیگه‌ای ندارید و مجبورید با دیدن این بازیکن‌های متوسط خودتون رو شاد نگه دارید، من واقعا موندم که چرا فوتبال اینا اینقدر طرفدار داره؟
تا بحال اینا چه افتخاری برای کشور کسب کردن؟

خودتون رو گول نزنید و واقعا به خودتون و آینده‌تون فکر کنید.

راهتان سپید دوستان

محمد

آقای هاشمیان اون موقع که هوادار گلوی خودش پاره میکرد میگفت تیم خوب بسته نشده شما می گفتی ما بازیکنای خیلی خوبی داریم و عجله ای برای جذب بازیکن نداریم پس هیچ بها نه ای از شما قابل قبول نیست بهتره همین امشب خودت و اون درویش حروم استعفا بدید

داود

داشت برای درویش و بانک شهر خود نمای میکرد مقصر احمقی هست که آوردش، مگه پارسال با گاریدو همین بازی را انجام ندادن؟؟ مدیر عامل بانک شهر کیسه کشه

محمد

من نمی‌دونم واقعا درویش بی شرف تو تهرون راست راست راه میره و به شما می‌خنده!!!

مهدی

بین این همه آدم بووووق…

یه خداقوت و دمت گرم بگیم به امید عالی شاه…

دمت گرم باغیرت.. الحق کاپیتان تویی .

ویوا پرسپولیس

تازه داشتند امیدم آزمون می‌گرفتند اگه فشار نبود امیدم رفته بود

پرسپولیس اهورایی

آقای درویش شما ک ماموریت داشتی پرسپولیس رو نابود کنی ،خب الان دیگه ب آرزوت رسیدی دیگه جان اون ناموس نداشتت ول کن برو. نزار هوادارا بریزن دم باشگاه خونت رو بریزن

Amir

اون بیفوما و کاظمیان و بقیه خریدها واقعا بدرد نخور بودن. درویش و هاشمیان باید اخراج بشن و یک مهاجم بلند زن سریع جذب بشه . تو لیگ که فک نکنم چیزی بشیم ولی تو حذفی باید قهرمان بشیم حتما.

سبحان خان

درویش برو دیگه چی میخواهی ازجون ما

ارتش سرخ

اخراج درویش و هاشمیان
تحریم بانک شهر

داود

فقط همین فقط فقط یکنفر داره تو این حماعت درست میگه

Red Army

درود بر ارتش سرخ آریایی
این باخت بهترین وقت اتفاق افتاد تا درویش و دار و دسته ش گورشان رو گم کنن
به امید پروردگار یزدان بعد از رفتن اینها خورشید پرسپوایس کبیر طلوع خواهد کرد

عشقم پرسپولیس

خب خداروشکر باختیم تا این مردک رو شوت کنن بیرون چیه خدایی هاشمیان هم تیم رو نابود کرد هم محبوبیت خودشو دقیقه ۸۰ کنعانی رو به سر قبرت می‌فرستی تو بازی یه بازیکن سرعتی و رو به جلو یه مهاجم از همون جوونای تیم بفرست زمین

raha

دوستان الان اگر باز درویش بمونه بخدا گوردیولا رو هم بیارن درویش اجازه نمیده اون کار کنه هکینطور که نگزاشت یحیی کار منه اسمار کارکنه اول درویش گمشه همراهش این جوجه مربی بله قربان گو رو شوتش کنیم یا علی فردا دم باشگاه

عشقم پرسپولیس

خب خداروشکر باختیم تا این مردک رو شود کنن بیرون چیه خدایی هاشمیان هم تیم رو نابود کرد هم محبوبیت خودشو دقیقه ۸۰ کنعانی رو به سر قبرت می‌فرستی تو بازی یه بازیکن سرعتی و رو به جلو یه مهاجم از همون جوونای تیم بفرست زمین

ارتش سرخ

لعنت بر پدر ‌ و مادر کسی که پرسپولیس رو به این روز انداخت
لعنت بر بدردنخوریان بیسواد ترین و لجبازترین مربی تاریخ پرسپولیس
لعنت بر درویش خائن

میلاد

اول اول اول اخراججججججحج درویشششششش

محمد

این مربی پاستوریزه نوجوانان پرسپولیس هم زیاده اینو از کجا آوردن

Navid

متأسفانه اینقدر تحت پرس توپ لو دادن بازیکنا که گل خوردیم. ولی اونا هم اون رحمتی بیشرف بهشون یاد داده بودن بخوابن رو زمین وقت‌کشی کنن. حقشون برد نبود واقعا ولی خب متاسفانه امسال هم مثل پارسال، هیچی نمیشیم.

میلاد

اول اخراج درویش

۱۰۱۰۳۶۴

اخراج درویش اشغال . اگه همین امشب درویش اخراج نشه . احمدی و بانک شهر هم باید گورشون رو گم کنن برن

سبحان خان

درویش برو دیگه ای کاش برانکو می آمد پرسپولیس

پرسپولیس عشق

و بازیکنان ۲۰۰ میلیاردی و بیشتر پرسپولیس،دیدیم که به پولی که میگیرین نیست،بازیکنان خیبر خرم آباد شاید یک چهارم قرارداد شما رو هم ندارند ولی جلوی شما میان اینطوری بازی میکنن،از لحاظ سن و تجربه هم از شما کم تر هستند.به اینا نیست باید زحمت بیشتر کشید. باید ببینیم تو مارکت جهانی ارزش. و مبلغ بازیکن چه میزان. هست؟

سبحان خان

درویش برو دیگه یک مهاجم نتوانستی بخری ای کاش برانکو می‌امد پرسپولیس

سید قاسم گالیکشی

آقای هاشمیان
چرا برای نخریدن بازیکن با بانک‌ها همراهی کردی؟
ما فکر نمی‌کردیم شما در زد و بندها شرکت کنی که متاسفانه همراهی کرد
شما هنوز بلد نیستی تغییر سیستم بدهی و حتی یاد نگرفتی وقتی تیم به گل نیاز داره با دو مهاجم بازی کنی
آقا جمع کن برو مارا به خیر شما را به سلامت
با این باخت هم به خیبر روحیه دادی و هم به کیسه و هم به چارپایان و هم به گاری تبریز و هم به تیم های پایین تر از پرسپولیس
تیم را نابود کردی

نوید

یا اوسمار رو بیارین یا ی مربی بدرد بخور و کارنامه دار خارجی . گزینه مربی کارنامه دار که تو شرایط ایران و وسط فصل احتمالش خیلی کمه . همون اوسمار رو راضی کنین اقلا کارنامه و کارش مشخصه نه مثل هاشمیان گمنام در مربیگری

Amir

این فصل هم هیچی نمی‌شیم حتی سهمیه هم نمی‌گیریم. این بی شرف کربلا برو تیم رو نابود کرد همین امشب باید برم دم خونش نابودش کنن.

سبحان خان

پرسپولیس همیشه قهرمان

پرسپولیسی

لعنت به هاشمیان که با این ترکیب و سبک بازی رید تو پرسپولیس ،، هنوز شأن خودتو خانوادت یکم مانده برو ،،،

محمد

خدایا چرا واقعا درویش بی شرفو بر نمی داری!!!!

پرسپولیسی

درویش تیمو نابود کرد.هاشمیان انتخاب درویش گداست

Arj

لعنت خدا بر درویش و باعث و بانی این روزهای پرسپولیس

سبحان خان

پرسپولیس یعنی عشق

سبحان خان

باید پرسپولیس هجومی بازی می‌کرد ومحکم دفاع میکردوحفظ توپ می‌کرد ازدفاع‌به حمله

Perspolis_6

آفرین ….خان غیب گفتی؟!!!

سبحان خان

این چه وضع بازی بود باید پرسپولیس محکم وقوی بازی میکرد

عشقم پرسپولیس

مربی طراز اول آلمانی ما را باش بجای سه مهاجمه کردن رفته کنعانی را آورده
مردک همون اول باید براجعه مینداختی بیرون
فخریان میوردی کنار علیپور
گندزدی آقا وحید بیا برو جان مادرت
به نظرم اگر امشب درویش و وحید استعفا ندادن دیگ ورزشگاه نریم تا حساب کار بیاد دستشون وگرنه اینا رفتنی نیستند دوستان
تنها راه همینه و بس
وگرنه جلوی کیسه و ترتر آبروریزی میشه
صد رحمت به استیلی وقتی فهمید چیزی بارش نیست خودش رفت این مردک فقط وعده بازی بعدی میده تا هفته ۲۹ منتظر باشید بالآخره آقا وحید برد میاره برامون
جمع کنید بساطتونا اعصاب نداشتیم برامون

سعید

#اخراج_درویش-هاشمیان

علی

نه تاکتیکی تیم داره نه بازیکنان میتونن کمک تیم کنن واقعا پرسپولیس رو ناد کردین

پرسپولیس عشق

آقای هاشمیان، وقتی اول فصل به شما پیشنهاد دادند برای سرمربیگری پرسپولیس،شما خودت نباید قبول میکردی وقتی رزومه سرمربیگری در حد پرسپولیس نداشتی،از شما بعید بود.این مدت هوادار و پرسپولیس بزرگ اذیت شد.

محمد

لعنت بر پدر باعث و بانی موندن و نگه دارنده درویش بی شرف، خدا کنه خیر نبینید از زندگیتون الهی.

امیر

احمدی اگر قدرت نداری مالکیت را واگذار کن اگرم مالکی چرااین ببناموس درویش رااخراج نمیکنی با این کادر فنی ماست ، گناه ما هواداران چیه که باتیم قهرمانمان این جور میکنید دفاع چپ وراست تعطیل کاظمیان وبیفوما فاجعه هافبک بازیسازومهاجم نداریم، تف به شرف همتون

پرسپولیسی

اول باید درویش اخراج بشه بعد هاشمیان

زنگان

درویش بیشرف چی میخوای از جان این هوادار.گورتو گم کن واون دراز هم باخودت ببر .با اینکه همه از بیشرف بودنت خبر دارن حداقل اگه ذره ای ناموس داری گمشو لجن

پرسپولیسی

اول باید در یک اخراج بشه بعد هاشمیان

پرسپولیسی

چرا حرفه‌ای منو تایید نميکنی

محمد

حالا میرن دنبال تغییر سرمربی برای دوام خودشان حالا که نصف بازیها رفته و ریگه امیدی به قهرمانی نیس. اون زمان که میکفتیم نرین ورزشکاه و لین هلشمیان احمق ساده عوح رو اشدیق نکنین تا زودتر بندازنش بیرون گدش ندادین حالا تا مربی دیگه بیاد اونم بگه من بازیکن تیاوردم و هزار حرف ریگه فصل تمام شده و براحتی استقلال قهرمان شده. درویش بی شرف پرسپولیس رو نابود کرد. این بازیکنای بونجل مثل کاظمیان و سروش و بیفوما بلید برن از تیم

alis66

لعنت بر پدر و مادر کسی که هاشمیان مربی پرسپولیس کرد،دورسون و وحید امیری کنار گذاشت و بازیکنانی دو زاری مث فخریان،صادقی،شکاری،کاظمیان و ابرقویی رو آورد پرسپولیس

محمد علی

و لعنت بر کسی که گولسیانی رو انداخت بیرون دلشو به احمدزاده و سروش رفیعی خوش کرد

امید

من که از باخت خوشحال شدم شاید این باخت فرجی بشه یه مشت درپیت گورشون رو گم کنن برن از اون درویش و لشکری خائن بگیر تا اون اخر،مسئول این وضع فقط درویش.درویش … برو دیگه به چه زبانی بگیم نفهم

نیما

وقتی برانکو انداختن بیرون ،وقتی یحیی گفت میرم، وقتی اسمار با ۵۰۰ هزار نخاستن نگهدارن و…. همش دلیل نابود کردن تیم هست.تهرانیا غیرت کنین یع تجمعی چیزی مثل هوادارای کیسه

آرش

داداش هرچی میخوره از همین هوادار خوش خیاله

Amosapour

شهرهای دیگه بانک شهر ندارد؟؟همش میگید تهرانی‌ها غیرت کنید،تهرانی چند ده بار بیان و اعتراض کنن؟؟؟،،خودتون مثل موش تو سولاخ هستید،،برید تو شهراتون جلوی بانک شهر،همون ده نفرم جمع بشید تو شهرتون کار بزرگی کردید

رامین عشق پرسپولیس

آقای هاشمیان اصلآ تو موشک،اصلآ تو بمب افکن….بابا جان مادرت برو گم شو با اون درویش حرومزاده.فقط برو

رامین

لعنت به همتون حروم زاده ها، بندازین بیرون این مربی نیست خدا بخواد به تراکتور و استقلالم‌میازیم، تنها باریه از باخت پرسپولیس خوشحال شدم بزار ببازه هنوز اول فصله قابل جبرانه، بندازن بیرون این اشغالو

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

بیشرف ها، دلال ها، درویش و هاشمیان گورتون گم کنین
هوادار باید بی غیرت باشه نره جلو باشگاه در باشگاهو تخته نکنه ❗

میلاد

تیم نه بازیکن داره
نه سرمربی
ویک مدیر عامل عوضی

محمد

خدارو شکر الان باخت میترسیدم ببره هاشمیان بمونه همین امشب بره بهترین خبربرای طرفدارانه

پرسپولیسی

خدایا درویش رو نابود کن

Mazyar

هواداران سرخدل درود بر شما
این است وضعیت تیمی که چپ و راست قهرمان میشد و سه گانه می‌گرفت و به فینال آسیا می‌رفت .
اولین کاری که برای این تیم باید انجام بشه بدون شک اخراج درویش هست . چه دیگه باید به سر تیم بیاد تا بیشرف درویش گورش رو گم کنه
دومین کار اخراج وحید هاشمیان هست . دورسون رو رد کرده رفته و بدون مهاجم سرزن تنها پلن براش شده کرنر گرفتن و زدن که همه رو هم بلا استثنا مدافعان حریف میزنن .
این تیم با درویش و بانک شهر پله پله سقوط کرد و با هاشمیان به قهقرا خواهد رفت .
فردا مقابل باشگاه یا مقابل ساختمان بانک شهر حرفمون رو می‌زنیم

حمید رحیمی

با هاشمیان امیدی به برد نداشتیم کم کم امید به تساوی هم میره کنارش ! عدم تغییرات فقط عمق فاجعه رو بیشتر میکنه ! اصلا کاری به نتیجه ندارم ولی اینکه یه مربی با این سطح از شعور با نمایش داعونه این نفرات اعلام عدم نیاز به بازیکن میکنه و تو زمین مفتضحانه و بدون تاکتیک بازی میکنه دیگه باید فاتحه شو خوند ! فکر کن عقب باشی مهاجم که نداری مداقع بیاری تو زمین ! اقای هاشمیان این تیم رو عمه من نبسته ها ! بارم مهاجم نمیخوایم ؟!

داود

تمومش کن بانک شهر تمومش کن مدیر عامل استقلالی، شابد همه هواداران متوجه نباشن تو با درویش جه کار کردید برای صاحب شدن تیم، اما یکسری هوادار مثل من که بلیط استادیوم 15تک ریال خریدن و حالا نشستن گوشه خونه خوب میفهمن، شما به قیمت اشک و درد هواداران هوادار به منافع خودت رسیدی. اما جمش کن دیگه بسه. من اکر سکوت کتم خیانت کردم به پرسپولیس و هواداری که در راه استادیوم جانشا دادیا هواداری که چشم داد و تو سکوت کردی. بسه

م . ن

تیمو با برنامه قبلی نابود کردین رفت نامردای پست فطرت.این سایه تیم دوم پرسپولیس هم نیست که داخل زمین جلوی یه مشت بازیکن جوان جویای نام، داره جولان بی خاصیت میده …

ناصرکرامتی

این براچعه احمق درحدلیگ دوهم نیست،چرااستفاده میکنی،این جوجه کی فکرمیکرددرپرسپولیس فیکس باشه

ایرانی

مشکل یک نفر نیست البته که مدیرمقصر هست .امااین بازیکنها هستند که باید بازی را دربیاورند.هرکدام ازاین میلیاردرهای بی خاصیت در هر تیمی باشن مهره کلیدی حساب میشن !اما جمع اینها ؟!وقتی میلیاردی پول میگیرند بدون شرط عملکرد دیگه انگیزه ای برای بازی نیست!!!میرن دنبال وقت گذرانی وخوشگذرانی..یکی مثل علی پروین تورختکن باید دارو ندار اینها روبیار جلوی چشمشون تا بازی کنن تنبل های بیخاصیت.

شبنم

این فوتبالی که شما بازی میکنید مایه ننگه

عشقم پرسپولیس

این چه تاکتیکی هست دیگ
نه شوت نه بازی ترکیبی فقط سانتر
صد رحمت به فوتبال علی اصغری همون علی پروین بجای هاشمیان شلغم میذاشتید حداقل جذبه داشت
برید اوسمار یا فرشاد پیوس بیارید با همین بازیکن ها همه را لوله میکنیم
آقای هاشمیان بازم باید منتظر بازی بعدی باشیم؟؟؟ بسه دیگ بیا برو
تنها دلخشیمون همین بود اینم نابود کردی

Perspolis_6

الان هر گزینه ای از این قرینه گاریدو بهتره….
گاریدو رفت همزادش آمد و هردو دراز و کج….
البته گاریدو از نظر فنی از این هاشمیان خیلی سر بود….

محمد

بخدا اوسمار اگه بیاد همین تیم رو زیرو رو میکنه

عاشق پرسپولیس

فارغ از هر نتیجه ی
هاشمیان لیاقت پرسپولیس نداره

علی ص

پرسپولیس ازخیبر عقبه ، اونوقت سروش نیشش تا بناگوشش بازه و داره با مربی حریف شوخی میکنه ، اگر تعصب اینه ، نتیجه بازی هم میشه این .حرامتون بشه اون پولها و امکاناتی که از پرسپولیس میگیرین ، البته بجز چند نفر .

عاشق پرسپولیس

هاشمیان بی همه چیز … …. …. ….
گم شو برو

Perspolis_6

حقیر و بی غیرت …..از این همه پولی که میگیرین کمی فوتبال به نمایش بزارین….خجالت بکشید خیبر ذلیلتون کرد.

محمدرضا

دستاورد نیمه اول ی گل خورده سه تا کارت زرد.

علی ص

هرجور نگاه میکنی این پرسپولیس تیم نمیشه . فقط یه سوپرمن لازمه تا تیم گل بزنه .

مرتضی

متاسفانه در اثر خطای بی مورد و کم کاری براجعه گل را خوردیم

محمد

واقعا برای اون هواداری که تو تهرونه و درویش راست راست راه میره و به همون می‌خنده متاسفم.# درویش بی شرف دلال
با این هاشمیان بدرد نخور

Navid

یه مشت جوجه به اسم براجعه و ابرقویی و ….. ریختن تو تیم بزرگی مثل پرسپولیس. حیف این پیراهن که تن ایناس. من که چند تا بازی از این براجعه دیدم، کلا در حال سوتی دادنه. گل هم که کاملا مقصر بود

حامیییی

سرمربی که با لباس آبی بیاد کنار زمین..
فقط بلده تف بندازه
دراز بی سواد

محمد

آقای هاشمیان جان مادرت برو آقا اصلا تو پروفسور بدرد پرسپولیس نمیخوری برو واون حروم زاذه درویشم با خودت ببر

مهدی پرسپولیسی

خدا به دادمون برسه تو دربی و بازی ترتر. یعنی هیچی نداره این تیم هیچی یعنی صفره صفر جفت پوچ قشنگ ریدن تو روانمون همینجوری هزار تا گرفتاری داریم دارم دیوونه میشم. لعنت به درویش و اربابش

ایرانی

پرسپولیس شده حریف تمرینی تیمها!!!!هیچکس فکر باختن در مقابل پرسپولیس راهم نمیکنه!!!همه به فکر بازی بعدیشون هستند وبرای تمرین جلوی پرسپولیس میلیاردرهای بی خاصیت حاضر میشن!!!

پرسپولیس-قشم

لعنت به همه شون، تیم نمیتونه فوتبال بازی کنه، هاشمیان و درویش هردو بعد این بازی باید اخراج بشن، بانک ها تا دير نشده اوسمار رو بیارین، هرچی پول دارین بدین اوسمار، بازیکن نمیخوایم

محمد

دقیقا بخدا اگه اوسمار بیاد با همین بازیکنها همه تیمها رو میبره. هیچ بازیکنی نمیخوایم فقط اوسمار

مهدی پرسپولیسی

طرفداران درویش که انصافا همگی جیره خوارن، فقط من موندم اون دسته هوادارایی که میگن هاشمیان خوبه واقعا چیزی از فوتبال که نه، اصلا کلا چیزی هم میفهمن؟؟؟؟ حتی از دوران حمیداستیلی هم داغون تر. من نمیدونم این درویش بیشرف پشتت به کجا گرمه

حامد

قبل از هر کاری باید درویش و نوچه هاش برن حتی قبل اخراج هاشمیان

م . ن

عه عه عه . یک بازی ضعیف دیگه .. رسما” به دوران استیلی و درخشان عقب گرد تاریخی کردیم

عشقم پرسپولیس

بنداز بیرون این براجعه تیم به فنا داد
آقای مثلاً هلی کوپتر به هرکه می‌پرستی بیا برو استعفا بده درحد تیم بزرگ ما نیستی
فارغ از هر نتیجه ای فقط برو مهلت دادن به این مربی بی دانش حماقت محضه
کربلایی پرو دست از سر تیم مردمی بردار
همین مونده به پنگوین آسیا ببازیم
اعصاب برامون نذاشتی همتون برید…

RedRoad

فقط اخراج هاشمیان

Amir

بر پدر و مادر این کادر فنی و مدیریت لعنت با این تیم که احتمالا سقوط می‌کنه لیگ یک

برررررر

درویش بی شرف گمشو دیگه لعنتی

Amir

خیلی داغونه تیم. نه دفاع داره نه هافبک نه مهاجم نه مربی . خدایی بیرانوند درست می‌گفت هدف سقوط پرسپولیسه. این بیفوما که فقط راه می‌ره. براجعه در حد پرسپولیس نیست. هاشمیان باید بره واقعا با این تیم بی برنامه

هوادار

مساوی بعدی در راهه

روزبه

امیدوارم در این ترکیب باکیج و یا سروش یک خط جلوتر به عنوان هافبک تهاجمی و بازیساز قرار بگیرند . کاظمیان وینگر راست است . امیدوارم عالیشاه نقش وینگر چپ را بازی کنه و بیفوما و هافبک تهاجمی به وینگرها کمک کنند تا قدرت تهاجمی تیم بالاتر بره و همچنین تک مهاجم ما یعنی علیپور تنها نباشه . از نظر دفاع فقط کمی در مورد براجعه نگرانم . بقیه مشکلی ندارند . دروازه بان هم که شماره یک است .

مهدی پرسپولیسی

داداش خداوکیلی خیلی دل خوشی داریا. کل تیم نگران کننده ست کاش فقط دردمون براجعه پلشت بود. اون که رو گل رید ولی تا وقتی هاشمیان و درویش باشن من و ۹۹ درصد هوادارا نگرانیم. شما ۱ درصد رو اصلا نمیفهمم

Dani

ایول احمدزاده نیست و جاش میلاد این یه تصمیم خوب