اخبار مسابقاتاختصاصیاسلایدر

پرسپولیس 2-0 ذوب آهن / درویش رفت، پرسپولیس جان گرفت

پرسپولیس نیوز: تیم‌ فوتبال پرسپولیس پس از دو ماه مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر به برتری رسید و دومین برد در این فصل را به دست آورد.

تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 2 بر صفر سرخپوشان به پایان رسید تا هاشمیان اولین برد خانگی خود در این فصل را به دست بیاورد.

پرسپولیس در دقیقه 38 این بازی روی شوت فنی و زیبانی محمد عمری با یک گل از حریف خود پیش افتاد و در نیمه دوم هم تلاش‌های شاگردان قاسم حدادی‌فر فایده‌ای نداشت تا اینکه علی علیپور روی یک ضد حمله در دقیقه 82 روی ارسال میلاد محمدی با ضربه سر دومین گل پرسپولیس را هم وارد دروازه حریف اصفهانی خود کرد.

این برد در شرایطی به دست آمد که شنیده می‌شود وحید هاشمیان آخرین حضور خود روی نیمکت پرسپولیس را تجربه کرد و به زودی اوسمار ویرا جانشین او روی نیمکت خواهد شد. سرخ‌های پایتخت از هفت بازی قبلی خود تنها یک پیروزی مقابل سپاهان به دست آورده و در پنج بازی به تساوی رسیده و نتیجه یک دیدار را هم واگذار کرده بودند.

ترکیب پرسپولیس: پیام نیازمند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، حسین ابرقویی، میلاد محمدی، سرژ اوریه (79 – یعقوب براجعه)، سروش رفیعی، مارکو باکیچ، امید عالیشاه (28 – اوستون ارونوف) (70-محمد خدابنده‌لو)، محمد عمری (79 – محمدحسین صادقی) و علی علیپور.

ترکیب ذوب‌آهن: داود نوشی صوفیانی، آرش قادری (46 – ابوالفضل حسینی‌فرد)، نادرمحمدی، عرفان قهرمانی، امیرحسین جدی (65 – جنان زایموویچ)، پدرام قاضی پور، حسن شوشتری، جلال علی محمدی، پویا مختاری (46 – احسان پهلوان)، آرش مرتضوی (65 – علی اسلامی) و امید لطیفی.

داور: بیژن حیدری
اخطار: پویا مختاری و جلال‌الدین علی‌محمدی از ذوب‌آهن

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
58 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Nima

پرسپولیس را خدا آزاد کرد

Daei Mesut

اصلا هاشمیان بدرد نمیخوره ۵ دفاع اخه بعد دوتا پاسور گذاشتی که روی هم دیگه توان دویدن خدابنده رو ندارن وسط زمین خالی خب یکی از دفاع کم کن ب هافبک اضافه کن ن دوس نداری از اون ۳ تا جلو کم کن یکیو هافبک کن ولی در صورتی که مدام دفاع راست و چپ تو حمله شرکت کنن

پیمان

نیمه دوم که نیمه مربیان هست طبق معمول خوب نبودیم و مثل بازی با سپاهان شانسی بردیم.اخراج هاشمیان واقعا واجب هست

بهرام راد

خدارو شکر که قبل از اخراج یه سه امتیاز دیگه رو به فنا ندادی و با هر کیفیتی بود بردیم.
تعویضاتو فقط نگاه کن
براجعه و صادقی جای اوریه و عمری
کی میخوای وجود کنی سروش رفیعی رو بفرستی رو نیمکت. تمرکز این آدم رو همه چی و همه جا هست جز تمرین و فوتبال. سروش یکی از استعدادای غریزی فوتبال ایران بود که با گشاد بازی تمام استعدادشو هدر داد و الانم که سنش بالا رفته و کاملا تبدیل شده به یار دوازدهم حریف تو هر بازی. دریغ از یه پاس سالم، یه حرکت مثبت.
خریدای امسالم یکی از یکی بی خاصیت تر. بجز پیام
مربی جدیدم هرکی باشه باید باید دو سه تا خرید درست حسابی داشته باشیم که بتونه یه کاری بکنه

حمید

دوستانی که میگن وحید باید بمونه نیمه دوم دوباره ببینن به جز گل چیکار کردیم خواهشا احساسات بزارین کنار با منطق حرف بزنید با تیمای قوی ۱۰۰ درصد مشکل داریم شک نکنید تیم تو کارای ترکیبی کاملا فلج ذوب آهن در حدی نیست ۴۵ دقیقه خیمه بزنه تو زمین ما گلر ما چند تا سیو خوب داشت اگه بازی مساوی میشد به نظرتون این مدل بازی گل می زدیم

امیر حسین

حالا میخواین دیسلایک بدین بدین عزیزان. به خدا من دشمن پرسپولیس نیستم و همه ی بازیهاش رو از خارج کشور، در خلال کارم دنبال میکنم. دلم میسوزه. الان بیفوما رو یکی بگه چقدر پول دادن. والله پول رو میریزن دور یا امین کاظمیان چی داره آخه. الان هاشمیان یه باکیچ رو خریده یه ابرقویی که هر دو خوبن. نمیگم عالین ولی انصافا با توجه به زمانی که اومد و همه ی بازیکنای خوب رفته بودن خریدای خوبی بود. بزارید وحید بمونه. دلسوزه تیمه و صد درصد نیم فصل بازیکن عالی میخره.

محمد

# نه به اخد میرزایی بی خاصیت سنگ انداز ، نوچه زنوزی.

امیر حسین

با سلام
اسکواد تیم در حد پرسپولیس نیست. ظاهرا وینگر زیاد داریم. ولی امین کاظمیان و بیفوما رو که برزید دور. این تیم با خرید سه تا چهار تا بازیکن درست میشه. البته بازیکن ممتاز. وقتی محمد صادقی رو میاره تو یعنی بازیکن نیست. اول فصل هم گلگی نکرده چون دلسوز واقعی بوده و نخواسته تیم بره تو حاشیه. اوسمار که هیچ، پپ هم بیاد با این تیم نمیتونه به جایی برسه. اوسمار هم تا نیم فصل نتیجه نمیگیره تا بازیکن بخره.
برخلاف نظر برخی دوستان به نظر بنده باید به هاشمیان تا نیم فصل فرصت بدن. اگر 5 تا برد داشت تا آخر نیم فصل (از 7 تا بازی). یه هزینه ی درست کنند، سه چار تا بازیکن تاپ بگیرن. بهتون قول تیم میاد

سرخ‌دل

وحید با خاطره‌ای خوش پرسپولیس رو ترک میکنه… اوسمار قطعی شده تمام، تبریک به پرسپولیسی‌های عزیز.

محمد

هوادار فشار بیار تا یه مربی درست بیاد ، تیم تو بازیهای. بزرگ با این به فنا میره

پرسپولیسیم

بعنوان ی پرسپولیسی باخت به خیبر بیشتر بهم چسبید تا برد این مدلی
نمی‌دونم چی تو وجود سروش رفیعی میبینن ک این آقا یاید نود دقیقه تو زمین باشه و ملت حرص بده بازیکنی که باید بیشترین پاس و با دقت ترین پاسها رو بده عملکردش دقیقاً بر عکس این موضوعه بیشترین پاس اشتباه بیشترین خطا تو هر بازی
کاش این بازی هم میباختیم و این کادر غیر فنی هم همراه درویش گورشون گم میکردن
تو این فصل هم چیزی نمیشیم حداقل کمتر از از دست این مربیا حرص بخوریم بهتره تا آخر فصل اینا تو راس کار باشن پرسپولیس روی خوش نمیبینه پیروانی خانبان مثلاً کمک مربی هستن کسی میدونه دقیقا نقششون چیه ؟
ی احمق سر مربیه دوتا کودن هم کمک مربی

پرسپولیس قرمز بی همتا

آفرین الان هوادار تحت تاثیر این برد احساسی عمل می کنه و می گه هاشمیان بمونه. گول بازی امشب نخورید. بله درسته ایشون برای همه مون عزیز هست ولی باید اخراج بشه.

هوادار

دل خوش به نتیجه نباید کرد اصلا بازی نمیکنه تیم بدون تاکتیک افتضاح اخراج هاشمیان

Perspolis The Great

هاشمیان هم بره اوسمار بیاد پرسپولیس کاملا اوکی میشه

عشق فقط پرسپولیس

هواداریه دم دمی مزاجی.
کاش اوسمار یا هر کسی که اومد بازم با دو تا مساوی یا باخت نگین اینم باید بره یکی دیگه بیاد.

محمد

بازهم هاشمیان خداحافظ
چون ذوب آهن تیم نبود

پرسپولیس قرمز بی همتا

حرفت درسته

۱۲شاخه گل سرخ

شکر خدا،بردهای پرسپولیس مستدام باد.

محمد

فقط سریع هاشمیان باید بره هوادار اگه غیرت داشته باشه فشار رو کم نمیکنه، اگه هم کم کردید تا آخر فصل حرص و جوش خوردن نوش جونتون.
#سریع اوسمار ویرا، صبح هم حتی دوره

اسی

نیمه اول عالی بود نیمه دوم تا قبل از تعویض هل ضعیف بودیم ولی بعد از تعویض و جوان های با انگیزه پرسپولیس به گل دوم و مالکیت توپ رسید بدخواه های شما در شبکه سه گرد و خاک کردند آقای درخشان این تاکتیک است نه شانس….

محمد

برو اسی کیسه کش

محمد

تو قشنگ معلوم داری میسوزی از اومدن اوسمار، اسی کیسه کش، برو تو سایت خودتون #هفتقلال

متین

وحید باید بره
این‌تیم در بازی‌های بزرگ به مشکل میخوره

محمد

لعنت بهتون با این باند نامردهای بدرد نخور: خانبان، سروش، احمد زاده و سرلک با اون هوادار متمول دیوی.
# اوسمار ، مدیرای دلال

Saeed

مقابل تیم ۱۴ جدول دفاع ضد حمله؟!
اره همینجور مربی رو تشویق کنید تا جایگاش محکم تر بشه!
کاری به سبک بازی ندارم فقط هنگ تعویض هام!!!!!!!!

مهدی

هیچ گاوی اونجوری اورونوف رو تعویض نمیکرد در حالی که رفیعی هنوز تو بازیه
در حالی که علیپور تر زده به بازی
خاک برسرت داش مربی

ایمان

بازی لاک پشتی تیم با مافیا ادامه داره

اسی

مافیا ببازیم ادامه داره دستیار خارجی از لیگ معتبر تاااایلند…

اسی

ولی اکر ببریم هم هستند!!!

RedRoad

واقعا حال آدم از نوع بازی این تیم بهم میخوره! نمیدونم عمدا اینجوری بازی میکنن یا واقعا بدن بازیکنها اینقدر خرابه که عملا توی زمین راه میرن . بابا تیم مقابل ذوب آهن ته جدولی ها!!! حیف وقتی که برای دیدن بذاریم.

پسر شجاع

خدایی بازی رو ببینید
تو اول فصل تالا کی اینجوری بازی کردن
الان که همه چی براش تموم شده اس ، آقا دل و جرأت حمله کردن پیدا کرده
هرچند که تو نیمه دوم کاملا مشخصه که میخواد همین نتیجه رو حفظ کنه و تو لاک دفاعی میره و دوباره چشم به ضد حمله

اسی

2 گل زدیم حتما یک گل بود شانسی بود برو ید کیسه کش ها مگه مثل استقلال برد…

پرسپولیس قرمز بی همتا

این بازی فقط هاشمیان نمادین به تیم گفته که خوب بازی کنید ،حداقل نسبت به بازی های قبلی ، تا ما هواداران رو فریب بده و باشگاه رو قانع کنه برای موندن رو نیمکت ،به محض این که خرش از پل بگذره دوباره می شه همون وحید هاشمیان هفته ۱ تا ۷ دوباره روز از نو روزی از نو

اسی

تو خوبی تو بیا مربببی

محمد

اسی فسی ، تو کلا تابلو کیسه کشی گمشو سریع.

پرسپولیس قرمز بی همتا

فارغ از هر نتیجه ای هاشمیان باید اخراج بشه این بازی رو عمدا به بازیکن ها می گه بهتر بازی کنید که هوادار گول بخوره ازش حمایت کنه تا بتونه باشگاه رو قانع که حداقل تا نیم فصل رو نیمکت تیم بمونه

محمد

گمشو بیرون سریع هاشمیان بی رگ و عرضه و جسارت و… ، لعنت به مدیرای دلال نامرد
سریع اوسمار بیارید دزدای بیغرت

اسی

فقط اوسمار تاااایلند از لیگ معتبر تایلند دستیار یحیی گل محمدی… جون

پرسپولیس قرمز بی همتا

تو یه کیسه کشی از پیام هات معلومه برو گم شو از سایت پرسپولیسی‌ها بیرون کیسه تن

حسین

حالا که میخواد بره سیستم ۴۴۲ هجومی داره ۸تا بازی علی پور تنها بود

حامیییی

گند بزنن بهت با این ترکیبت.. مگه روبروی آرژانتین میخوای بازی کنی ۵ تا دفاع گذاشتی… ترسوووو.. گم شو بیرون از پرسپولیس

Amin

متاسفانه از داخل تیم باند سروش و هوادار متمول اجازه آمدن اسمار را نمیدن،شرط اسمار کنار گذاشتن چند بازیکن است و امروز خواهید دید چگونه بازیکنان با صدرصد توان بازی خواهند کرد ؟؟؟!!!

علی

یه چیزی که عجیب از سه روز پیش این ترکیب لو داده بودن آیا تو پرسپولیس جاسوس هست که ترکیب لو کیسه این اصلا درست نیست

مهدی

بازیکن های بدی نداریم. ان شاالله این بازیو ببریم و از بازی بعد با اسمار بترکونیم.

پرسپولیس قرمز بی همتا

انشاالله همینی که می گی بشه

محمد

البته بجز باند: خانبان، سروش ، احمد زاده و سرلک که به اون هوادار نا متمول دزد وصل اند

اسی

از لیگ معتبر تایلند می آد حتما

محمد

اسی کیسه کش معلوم فشاری شدی

۱۰۱۰۳۶۴

این بازی باید اخرین بازی هاشمیان باشه و از بازی بعدی هاشمیان کلا باید از پرسپولیس بره و اسمار رو نیمکت باشه حتی واسه این بازی هم نباید هاشمیان رو نیمکت مینشست و باید بعد بازی خیبر که شکست خورد اخراج میشد و امروز بدون هاشمیان بازی میکردیم خیلی بهتر بود و امروز هم هر نتیجه ای به دست بیاد بعد بازی باید هاشمیان اخراج شه حتی ۶ تا هم بزنیم هاشمیان باید بره و اصلا اینکاره نیست و تا اخر عمرش هم بدرد مربیگری تو هیچ تیمی نمیخوره و یه درصد هم استعداد مربیگری نداره و از بازی با تراکتور اسمار باید رو نیمکت باشه

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

دقیقا اگه ۶ بر صفر هم ببریم باید اخراج بشه، چون فرصت کافی بهش داده شده، بره گمشه

Amosapour

چرا به این بنده خدا منفی دادید،،باز یکنفر رفت تلویزیون مصاحبه کرد،فریب حرفهاشو خوردید،پارسال درویشم مصاحبه کرد و فریبتون داد،،هاشمیان همون کسه که قربون صدقه درویش میرفت و می‌گفت عالی یارگیری کردیم،و به هوادار نگران تیم از نقل و انتقالات می‌گفت دشمن پرسپولیس،،با یک مصاحبه تو شبکه سه فریب دادتون و نقش قربانی رو بازی کرد،کاری که درویش ملعون سال پیش انجام داد و فریبتون داد

عشق فقط پرسپولیس

امان از هواداری احساسی همین هوادار بار اولی که اوسمار میخواست مربی بشه میگفت اگر اوسمار مربی بشه بدبخت میشم، همین هوادار با یه افت مقطعی توی سال آخر یحیی با بطری زدنش و نتیجش شد رفتن یحیی. ای کاش یاد بگیریم از روی احساس حرف نزنیم و منطقی باشیم همین هاشمیان که خودمم خیلی بهش انتقاد دارم، مشکل اصلی یارگیری غلط جناب درویش هست که خودمختار رفته بازیکن خریده و تیم بالانس نیست الانم چه اوسمار چه هر مربی دیگه ای بیاد باید بهش فرصت داد تا با خرید بازیکنای مدنظرش تیم رو درست کنه نه اینکه بازم با چند بازی نتیجه نگرفتن بازم حیا کن رها کن بگین، با تعویض پشت هم مربی چیزی درست میشد الان منچستر حال و روزش این نبود. پس خواهشا صبر صبر صبر حمایت حمایت حمایت.

Perspolis The Great

من مطمئنم اینطور که میگی نیست
یحیی باید میرفت چون به بن بست خورده بود ولی قبلش درویش باید میرفت و یک مدیرعامل خوب و یک مربی خوب میومد
اصرار به موندن با وجود بد بودن هست که تیم رو به فنا داده
الان هم هاشمیان اصلا اینکاره نیست ولی اوسمار تو بوریرام هم نشون داد که اینکاره ست در وهله دوم بله یارگیری بد مدیریت تیم رو نامتقارن کرده ولی هنوز مهره های خیلی خوبی داریم که در لیگ برتر بتونیم حریفان رو به راحتی شکست بدیم و پنج تا مساوی در بازی خونگی و باخت از خیبر! نیاریم
همین بازیکنها دست اوسمار باشن در یک سیستم درست همه تیمهارو درو می کنیم شما ببینید مقابل ذوب آهن برنده شدیم ولی واقعا تیم بی برنامه بود نیمه دوم کلا دست ذوب بود! شانس آوردیم روز نیازمند بود! یهو اومده با سیستم ۲-۵-۳ بازی میکنه هیچ کدوم از مدافعان ما تجربه این سیستم رو ندارن یعنی سعی و خطا میکنه که پرسپولیس جاش نیست، ستاره ها رو هم نمیتونه کنترل کنه شما ببین بیفوما رو انضباطی گذاشته کنار اورونوف رو نیمه اول برد داخل نیمه دوم اورد بیرون! یعنی اگه بمونه اورونوف رو هم میکُشه سروش رفیعی داغان بود ولی تا آخر تو بازی بود!

۱۰۱۰۳۶۴

یحیی همیشه عالی بوده یحیی رو هم درویش اشغال زمین زد و بیرون کردش

عشق فقط پرسپولیس

انشالله که اوسمار یا هر مربی دیگه ای که میاد نتیجه بگیره چون ما عاشق تیممون هستیم خودم من از بچگی تا الان باهاش زندگی کردم، اینم درسته بالاخره هیچ مربی نیست که برای همیشه توی یه تیم بمونه و نتیجه بگیره گاهی تغییر نیازه. ولی یادمون باشه که توی ثبات هستش که موفقیت به دست میاد نه تغییرات پیاپی و نسنجیده.
در ضمن بیفوما تا اینجا نه تنها خوب بازی نکرده بلکه کلا توی حاشیست، ارونوف هم چون سال جام جهانی هستش از ترس مصدومیت محتاط و ترسو بازی میکنه و دیگه اون بازیکن سابق نیست.

اسی

الن اوسمار جون اومد فرصت بدهید ولی مربی ایرانی نه ای دلال ها…

اسی

درود به حامی دلال ها..

محمد

اسی کیسه کش