اخبار مسابقاتاسلایدرگزارش تصویری

تساوی بدون گل پرسپولیس با مس رفسنجان +تصاویر

مسابقه دوستانه پرسپولیس و مس رفسنجان در ورزشگاه شهید کاظمی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

وحید هاشمیان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و رسول خطیبی سرمربی تیم مس رفسنجان پیش از این مسابقه به خوش و بش پرداختند و با بازی جوانمردانه برابر هم صف آرایی کردند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، حسین ابرقویی، فرشاد احمدزاده، میلاد محمدی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، رضا شکاری، تیوی بیفوما، مجتبی فخریان، امین کاظمیان.

در جریان بازی دوستانه و در نیمه دوم، دیگر بازیکنان سرخپوش به میدان رفتند اما این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پسر شجاع

خخخ
حالا میاد میگه ( همیشه وقتی می‌بریم ، همه چی خوب نبوده وقتی ام نتیجه نمیگیریم همه چی بد نبوده)
اینم تکه کلام مربی کلاسیک ما

محمد پرسپولیسی. دزفول

حواستون هست کیسه چطوری داره بازیکن خارجی میگیره؟ خداییش این پولا از کجا میاد که واسه پرسپولیس نیست؟ هر هفته یه بازیکن خوب خارجی میگیره

pouya

اره قشنگ ریختو پاشه خودشو کرد. امروزم بازیکن بارسارو باهاش قرارداد بسته ..

طوفان سرخ آسیا

وقتی هلدینگ خلیج فارس که برای شرکت نفت هست وزارت ورزش خائن داد به استقلال و کنسرسیوم بانکهای ورشکسته که منبع درآمدشون پول من و شما هست اصولا پول خرج کردن بلد نیستن دادن به پرسپولیس همین میشه. باید وزارت ورزش خائن به پرسپولیسم معدن طلا میداد تا منبع درآمد پایدار داشته باشه. متاسفانه این یه واقعیت استقلال در سال های آینده از نظر مالی بهترم میشه منبع درآمدش و واقعا نمیشه باهاش رقابت کرد از نظر مالی.

مهران پرسپولیسی

خداوکیلی محمدی را بزار سر جای خودش بازی کند نه اینکه احمدزاده را بزاری سمت چپ تو هر تیم دیگه ای بود بخدا فیکس تیمش بود بعدشم ما با یه مهاجم به هیج جای نمیرسیم حداقل با دوتا مهاجم بازی کن علیپور تو هر ۴موقعیت یکیشازوری گل کند ما امسال فقط برد میخوایم حالا هرجور میخوای بازی کن

کاربر یک

امیدی نیست که نیست خدا لعنتت کنه درویش میراث برانکو یحیی نابود کردی

Perspolis The Great

تو این بیست روز باید سه تا تداراکاتی با تیمهای دسته یک انجام میدادن تا مچ بشن بازیکنها همدیگرو نمیشناسن
همش بدنسازی کار میکنن خب چی شد یکماه نگذشته همه مصدوم شدن که پس این بدنسازیت به چه دردی خورد؟
چرا یک دونه بازیکن تراکتور مصدوم نمیشه؟ دقیقا اشتباهات سال پیش رو که گاریدو مرتکب شد امسال هم تکرار کردیم

سرور کی۳

همیشه نصف عکسای تیم سروش و احمدزاده!
به بازیکن های جوون پول که نمیدید لااقل دو تا عکس ازشون بذارید روحیه بگیرن

Saeed

الفاتحه

روژمان

پس چرا مربای تیم درویش با سابقه بازی در رئال بازی نداد