اخبار باشگاهاسلایدر

تغییرات احتمالی در مالکیت پرسپولیس

سهامدار عمده باشگاه پرسپولیس به دنبال افزایش سهم خود در مالکیت این باشگاه است.

پس از واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بانک شهر به‌عنوان سهام‌دار عمده این باشگاه معرفی شد و نقش پررنگ‌تری نسبت به سایر اعضای کنسرسیوم در اداره امور سرخ‌پوشان بر عهده گرفت.

در همین راستا خردادماه سال گذشته سه بانک اقتصاد نوین، رفاه کارگران و صادرات ایران که هر کدام ۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را در اختیار داشتند، سهام خود را به مدت یک سال و به‌صورت امانی در اختیار بانک شهر قرار دادند. با این اتفاق، سهم بانک شهر از ۳۰ درصد به ۴۵ درصد افزایش یافت تا این بانک به‌عنوان سهام‌دار اصلی باشگاه پرسپولیس شناخته شود.

حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران بانک شهر در تلاش هستند تا بخشی از سهام سایر اعضای کنسرسیوم را نیز خریداری کنند. در همین زمینه گفته می‌شود خرید ۵ درصد از سهام بانک صادرات در دستور کار قرار گرفته و مذاکراتی نیز دراین‌خصوص انجام شده است.

همچنین این احتمال وجود دارد که بانک شهر در ادامه برای خرید سهام برخی دیگر از بانک‌های عضو کنسرسیوم نیز اقدام کند تا علاوه بر پایان‌یافتن وضعیت امانی سهام، جایگاه خود را به‌عنوان سهام‌دار عمده و تصمیم‌گیر اصلی باشگاه پرسپولیس بیش از گذشته تثبیت کند.

البته تاکنون هیچ‌یک از طرف‌های ذی‌ربط واکنش رسمی نسبت به این موضوع نداشته‌اند و باید دید در هفته‌های آینده چه تصمیمی درباره ترکیب سهام‌داران باشگاه پرسپولیس اتخاذ خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
9 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Yousef perspolisi

کار پرسپولیس دیگه تمومه ، همه ی اختلاصگرای بانکی فلجش کرده بودن و الانم دیگه داره نابود میشه و تیرخلاصی میخوره از بانک شهر که خونشو کامل مکید

حامی

ببینید ما مثلاً حکومتی بودیم ،اونوقت تیم رقیب رو به ثروتمندترین هلدینگ پتروشیمی کشور دادند بدون هیچ گونه محدودیت مالی در عمل ولی ما به بانک های دادند که فقط ادای پولداری در میارن ولی سقف محدودی برای بودجه درنظر می گیرند و یک پنجم رقیب هم توانایی مالی ندارند،هخین میشه که رقیب بی دغدغه میلیون دلاری فقط هزینه رضایت نامه می‌کنه ،این مسایل وقتی اثبات میشه که هردو تیم دست روی یک بازیکن بزارند اونجا می بینید که توان رقابت از نظر مالی نداریم

Amin

گل‌گهر معرفی کردن به سطح دو چرا هیچ کار نمیکنید حق تیمو تو‌‌روز روشن دارن میخورن

Red army

برنامه ریزی ها برای نابودکردن بزرگترین پایگاه مردمی اجتماعی تو ایران، یعنی پرسپولیس بزرگ، داره قدم به قدم انجام میشه

نصیر

اگر بانک شهر به هر دلیلی نخواهد تیم داری کنه عملا پرسپولیس منحل میشه…به نظر میرسه جریانی دنبال نابودی کامل پرسپولیس هست

صدای سرخ

همون جریانی که ورزشگاه ازادی رو به لطایف الحیل ازپرسپولیس گرفت واین تیم رو اواره وبی تماشاگر کرد

صدای سرخ

بانک شهربزرگترین دشمن پرسپولیس !!!!!
تیم رو دراوج تحویل گرفت واز۷تاجام ۲فصل اخیر فقط ۷تاشو ازدست داد!!!!!!
کاری کرد که سهمیه هم برای هوادار پرسپولیس شده ارزو
تمام رقابتهای نقل وانتقالاتی رو تعمدا به مثلث تاس باخت ولی برای جذب امثال فرزین معامله گری ۳سوته چک میکشه !!!!

Russell

پرسپولیس مظلوم…

مهدی

این که بدترشد،بااین کارپرسپولیس توسط بانک ورشکسته شهرنابود میشه…..