اخبار مدیران

تقدیر از مدیرعامل پرسپولیس برای باشگاه برتر استان تهران

در مراسم تجلیل از باشگاه‌های برتر استان تهران، از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تقدیر شد.

در جریان برپایی نمایشگاه و جشنواره عزت و پیشرفت که با همت اداره کل ورزش و جوانان تهران برپا و هم اکنون نیز در کانون پرورش فکری نوجوانان در بلوار حجاب جریان دارد، از باشگاه‌های برتر ورزشی استان تهران تجلیل شد.

این مراسم روز جمعه با حضور علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان تهران، احمد ارشدی مشاور ارشد مدیرکل، حسین پور سرپرست معاونت توسعه منابع و اداره کل و کلیه مدیران اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، باشگاه پرسپولیس مورد تقدیر قرار گرفت. به همین مناسبت لوح سپاسی به رضا درویش مدیرعامل باشگاه، اهدا شد.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته رقابت‌های فوتبال کشور توانسته بود، برای دومین بار هم سه گانه قهرمانی کشوری را از آن خود کند و همه افتخارات ممکن در رقابت‌های داخلی سطح نخست فوتبال کشور را از آن خود سازد.
پرسپولیس همچنین تنها باشگاه تهرانی است که سال گذشته موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای جهت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا از کنفدراسیون فوتبال آسیا شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Marco rohani

اقا ما این درویش رو نخوایم حتما باید شلوغ کاری کنیم نمیشه همینجوری عوضش کرد بابا ما درویش رو دیگه نمی خوایم اون زمان که ما مدیر عامل گرشاسبی رو خواستیم عوضش کردین گفتین نمیتونه باز نشسته شده بعد مدیر عامل فولاد شد آخه بابا یکم حرف مردم رو گوش بدین مردم جونشون رو برای کسانی که به فکرشون هستن کار براشون می کنند میدن بابا یکم فقط درست فکر کنید تمام

ناشناس

واسه همین هفته قبل با جوادی جلسه داشت !

عشقپولیس

معلومه یک بله قربان گو درجه یک ! بجای این عناوین یک مهاجم بخر اگر تو مدیر عالی هستی پس چرا ١١٠ میلیارد طلبت بهت نمیدن؟ چون تا بگن حرف نزن میگی چشم میگن کریم اخراج کن میگی چشم ووو