اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

تمرین و ریکاوری پرسپولیس در دو گروه +تصاویر

تمرین امروز پرسپولیس در دو گروه برگزار شد.

سرخپوشان پایتخت بعد از بازگشت از اراک، عصر جمعه از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی و در دو گروه تمرین کردند.
پیش از تمرین گاریدو دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.
بازیکنان اصلی بازی دیشب جداگانه به ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان ۷۰ دقیقه زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.
تمرینات بدنی، پاسکاری کوتاه و ترکیبی و فوتبال دروازه نزدیک بخش‌هایی بود که این گروه از بازیکنان انجام دادند.‌
امید عالیشاه تنها بازیکنی است که فعلا به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار می‌کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
13 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس ام

خوبه، عالیشاه رامین را فرستاد برا کیسه تنان و خودش هم سر فرصت بازیش را می‌کنه ، البته بعد از گذشت چند هفته

مهران محبوب

#اخراج#درویش#بادامکی

FC Ki3 Tehran

فایده نداره. وقتی مثلث تاس ۱۰ برابر ما هزینه کردند و ما فقط تماشا میکنیم، دیگه این لحظات ارزش نداره. درویش همه چی ما رو نابود کرد.

حامد ک

سید جلال به خودت بیا کی میخوای مشاوره درست بدی به سرمربی خارجی چرا باید یاسین و مرتضی و سینا محمد بادپا بیرون بشینن…

آرتشاه

همه ی مدعیان بردن بجز پرسپولیس!
و جالبه که بعضی میگن به تیم امیدواریم! و آیا قراره امتیازات از هفته چهارم به بعد حساب بشه؟ یعنی این دو امتیاز که ما نگرفتیم آخر فصل حساب نمیشه؟
انقدر تیم ناقص بود و آش شور که مربی دفاع چپ نداشت و بجاش وینگر گذاشت و بعد محبور شد وینگر رو بکشه بیرون و دفاع راستش رو ببره چپ تا یه جوان بیست ساله اجبارا بشه دفاع راست! یعنی دفاع چپ نداریم،دفاع راست ذخیره هم نداریم ، گلزن نداریم،بازیساز نداریم و احتمالا دروازه بانمون معمولیه وگرنه نباید اون اشتباه و دودلی پیش بیاد که گل بخوره و خلاصه با تمام این کمبودها درویش دنبال جذب وینگره و نمیدونم کدوم هواداری خوشحال شده و میخواد تیم وینگر جذب کنه؟ آیا نمیبینند که سلمانی و احمدزاده و عالیشاه و امیری و صادقی و اورونوف و دو بازیکن جوان وینگر داریم که فقط دو نفر میتونن بازی کنن و آیا میخوایم ترشی وینگر بگیرم؟ تیم احتیاج به دفاع چپ و مهاجم خوب داره و بعد یه بازیساز با توان بالا ولی چون سهمیه رو درویش با جذب باهویی سوزوند و برای فریب هوادارمیگه قلیزاده و هوادار بعد از دوسال فریب خوردن از درویش ساکت میشه! واقعا چرا انقدر ما هوول هستیم؟ چند بار درویش ما رو بلانسبت خر کرده و بازم براحتی خر میشیم؟ الان قلی زاده جذب بشه(که نمیشه) آیا مشکل دفاع چپ و مهاجم حل میشه؟ چرا یکبار درویش رو حالیش نکنیم دوران خر کردن تموم شده.

محمد

اینم از تاثیرگذاری رامین رضائیان تفاوت بین رامین و عملود رو ببینین تا شما باشی دیگه به کسی که تو پرسپولیس بوده توهین نکنین برا توهین های شما تو ورزشگاه بود که رامین رفت استقلال و حالا باید ما رو سکته بده

Yaser

پس تکلیف بازیکن جدید چی شد؟ خدا لعنت کنه عوامل این وضعیت رو…

amir

استقلال این بازی رو به دروازه بانش و رضاییان برد. ما هم به دروازه بان و نداشتن دفاع چپ و مهاجم مساوی دادیم و در ادامه هم با این تیم به هیچ جایی نمیرسیم.

محمد

گل آفساید استقلال با وی ای ار هم قبول شد. اینم از تکنولکژی در فوتبال ایران. اراده بر قهرمان کردن استقلاله

Alid66

داداش فوتبال الان پول شده رامین بی همه چی از ی توپ مرده ندیدی پاس گل داد ترابی و دانیال هم برا تراکتور پاس گل دادن دیروز اگه بیرو گلر بود خدایی اون گل ساده رو نمی‌خورد ما ایراد باید تو مدیران خودمون پیدا کنیم حداقل با پول عبدالکریم نمیشد دو نفر از اینا رو حفظ کرد؟

پرسپولیس قلب امیدیه❤️

لطفا تعصبی نظر ندهید گل کیسه درست بود
ولی وقت اضافه خیلی زیاد گرفت
کیسه همیشه سگ شانسه

ناشناس

بله دقیقا
کیسه عقب بود وقت اضافه زیاد گرفت و اگر جلوبود با دوسه دقیقه سرشو هم می اورد .

amir

یعنی من فاتحه بخونم تو مدیریتی که نصف تیم رو به فنا داد و نتونست بازیکن بگیره . الان رامین رضاییان بازی رو واسه کیسه درآورد. خاک بر سرت درویش