اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

تمرین ۱۰۰ دقیقه‌ای پرسپولیس بعد از یک روز استراحت +تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک روز استراحت، تمرین سنگینی را به مدت ۱۰۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی انجام داد.

سرخپوشان ایران بعد از یک روز استراحت، تمرینات خود را از امروز (یک‌شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی و برای بازی هفته دوم لیگ در خانه تراکتور، از سر گرفتند.

این تمرین سنگین در دو بخش و به مدت ۱۰۰ دقیقه انجام شد. بازیکنان ابتدا به سالن وزنه رفتند و تمرینات بدنی را انجام دادند. این بخش تمرین بیش از ۳۰ دقیقه به طول انجامید و بعد از آن، راهی زمین فوتبال شدند.

پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ و فوتبال دروازه نزدیک، بخش‌های مختلف تمرین در زمین چمن بود که در جریان آن کارلوس گاریدو با تذکراتی که داشت، اجرای دقیق برنامه‌‎ها و تفکراتش را از بازیکنان طلب می‌کرد.

در این تمرین، امید عالیشاه، کماکان تمرینات اختصاصی را دنبال کرد و سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
9 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
amir

ترکیب بازی با تراکتور هم این جوابه:
گندوز
امیری کنعانی گولسیانی عملود
خدابنده لو رفیعی
اورونوف سلمانی احمدزاده
آل کثیر

amir

به نظرم سریع بریم میلاد محمدی رو جذب کنیم الان که بازیکن آزاد شد. پرسپولیسی شدید هم هستش و از مصاحبه اش تو برنامه ۹۰ مشخص شد. این درویش نمیتونه قلی زاده رو جذب کنه حداقل یک مهاجم خارجی خوب بگیریم . به نظرم اشتباه گاریدو بازی کردن همزمان علیپور و عیسی هستش.

کهگیلویه

در مدل های تمرینی روز، دیگه اون تمرین های سنگین با بدن سازی های صرف(مثال تپه های داودیه علی پروین ) منسوخ شده ، به نظرم این مربی اسپانیایی هنوز بر مدل های گذشته تاکید دارد و این باعث میشه هفته های اول بازی ها رو بدلیل سنگین بودن بدن های بازیکنان متاسفانه از دست بدیم !!!!!

نعيم

خداقوت شيرمردهاى سرخدل به اميدبردتراكتورباتمام كمبودها

FC Ki3 Tehran

بازی ما را بازی تنبیه شدن بیرانوند بی شرف بنامید.

FC Ki3 Tehran

حالا بچه ها، انقد ترابیو مسخره نکنید واقعا عشقشو به پول نفروخته شاید بخاطر موزه پر شکوه تراکتورسازی عشقشو ول کرده

FC Ki3 Tehran

پنجشنبه پروژه بزرگراه شهید اسماعیلی‌فر توسط اوستون اورونوف در تبریز افتتاح خواهد شد. صلوااات

FC Ki3 Tehran

یه خبر خوب: فردا صبح علی قلی‌زاده قرارداد خودشو با لخ پوزنان فسخ میکنه و مستقیم میاد پرسپولیس. مبارکه

FC Ki3 Tehran

یه سوال: تراکتور مگه اسم تیمه؟ خخخخخخخ