تيم ملي

توضیح عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره توئیت جنجالی‌اش در مورد علی دایی

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت که اظهارنظرش درباره انتخاب سرمربی تیم ملی یک اظهارنظر کاملاً شخصی بوده است.

احمدرضا براتی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز در توئیتی عجیب نوشت: «علی دایی سرمایه ملی و شخصیت بین‌المللی ارزشمندی است که استحقاق هدایت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در قطر را دارد. فرصت زیادی نداریم».

ساعتی بعد اما عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال این توئیت را حذف کرد.

احمدرضا براتی در این باره گفت: توئیت من کاملاً شخصی بود و ارتباطی به هیئت رئیسه ندارد.

وی ادامه داد: منظور من این بود که اگر روزی بنا باشد تغییراتی در تیم ملی صورت بگیرد باید سراغ مربی ایرانی برویم. منظور من فرد و شخصی نبود و به صورت کلی این موضوع را اعلام کردم.

براتی اظهار داشت: چون تفسیرهای مختلفی صورت گرفت تصمیم گرفتم توئیت را حذف کنم، چرا که منظور من فرد و زمان خاصی نبود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی ایلام

چه نادان هایی سمت و پست میگیرن

پرسپولیس همیشه قهرمان

الان مثلا دایی بره ایران رو تو گروهش اول میکنه؟؟؟ یا مربی خارجی که زمزمه میشه میخواد چه هنری داشته باشه؟ کی‌روش با اون همه ریخت پاش تو هردوره یک امتیاز می‌گرفت که یکبارش با نیجریه ۹۰دقیقه زیر توپ زد و هیچ هنری نداشت و کلی ایران و فوتبالش رو تحقیر کرد…اسکوچیچ باوجود باخت به کره که نتیجه دخالت فدراسیون در دعوت از بازیکنان بی کیفیت و بازی دادن به آنها بود عملکرد خوبی داشته وسپردن هدایت تیم ملی به ویلمتس دیگری که باعث حیف و میل وسیع بیت المال میشه دستاورد دیگری نخواهد داشت.اونایی که تلاش میکنن مربی دیگری بیارن هدفشون گرفتن پورسانت و حق دلالی میلیون دلاریه وگرنه تیمی که با این مربی بدون مشکل صعود کرده باید با همین مربی هم تو جام جهانی بازی کنه و دلال‌های فدراسیون نشین نباید بیت المال رو با تغییر مربی حیف و میل کنند خاطره ویلموتس و خیانتی که به ملت شد ازیادنرفته هنوزززززز

6قدیم

آخه دانشمند!توناسلامتی عضوی ازفدراسیون هستی
اولش خیلی واضح میگی برای آوردن دایی فرصت زیادی نداریم،بعدمیگی منظور من فرد و زمان خاصی نبود!!
اینقدردوگانگی چراآخه؟علی دایی فردنیست؟فرصت نداریم،اشاره به زمان نیست؟؟
مگه چقدرازبغل اون صندلی درمیاری؟

محمدی گنبد

احراز پست لیاقت میخواهد واقعا موندم این اشخاص چرا متوجه شخصیت حقوقی خود نیستند؟! یا هستند و دنبال یک سری مسائل شخصی در زندگی حقیقی با استفاده از شخصیت حقوقی خود هستند. به هر حال از نظر بنده نوعی اینگونه رفتارها خیلی آماتور و بیانگر طرز تفکر اعضا هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است و بنابراین از این مجموعه خیلی چیزها را میتوان انتظار داشت. درود بر یحیی بزرگ.