اخبار لیگ برتر و حذفی

تکرار فاجعه تبریز در تهران / چمن آزادی رفت تا نیم فصل!

در صورت اصرار بر تغییر چمن ورزشگاه بزرگ پایتخت احتمال از دست رفتن حداقل یک نیم فصل دیگر بدون بازی در ورزشگاه آزادی وجود دارد.

مناقصه تغییر چمن ورزشگاه آزادی هفته گذشته انجام شد و سه مرحله آن به پایان رسید ولی هنوز برنده آن اعلام نشده است. این اتفاق در حالی رخ داده که انتقادات بسیار زیادی به شرکت توسعه و تجهیز وارد شده که چرا یکی از بهترین چمن های ورزشگاه های ایران باید تعویض شود.

ظاهرا شرکت توسعه یک دلیل خاص برای تعویض این چمن دارد. ماجرا از این قرار است این چمن هیبردی مدل ایمپلنت است و مشخص نیست چه جوابی روی زمین بدهد. عملا اگر این اتفاق رخ بدهد ابتدا ۳ ماه زمان می برد که کارگاه آن تشکیل شود و از مهرماه تغییر چمن انجام شود که همین مساله باعث می شود فصل جدید برای استفاده از ورزشگاه ازادی از دست می رود.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که بازسازی ورزشگاه آزادی به پایان رسیده و نصب صندلی های آن هم تا آخر این ماه انجام می شود. اگر قرار باشد که تغییر چمن انجام و روی آن اصرار شود عملا فصل جدید هم تحت تاثیر برگزاری بازی ها در ورزشگاه آزادی قرار می گیرد. سوال جدی تر این است که اگر اصرار به تعویض چمن است چرا همزمان با بازسازی انجام نشده است؟

پیش از این در ورزشگاه یادگار امام تبریز نیز چمن هیبردی نصب شد اما از آنجا که ۲ ماه زودتر از این چمن استفاده شد این مجموعه به مشکل خورد اما در مدتی که بازی ها برگزار نشده حالا چمن یادگار امام تبریز آماده و سرحال شده است. اگر همین اتفاق در آزادی رخ بدهد عملا نیم فصل یا حتی یک فصل از بازی ها باز هم در ورزشگاه بزرگ ازادی تهران برگزار نخواهد شد

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
قاسم

حالا که چمن آزادی تعویض میشه بهتره که مدیریت پرسپولیس ورزشگاه کاظمی رو برای بازیها پرسپولیس معرفی کنه و بعد بدنبال بازسازی و افزایش سکوهای کاظمی باشن تا بزودی از استادیوم اختصاصی پرسپولیس رونمایی بشه با اینکار هزینه های ساخت استادیوم جدید خیلی کمتر میشه چون درصد زیادی از ساخت استادیوم جدید با افزایش سکوهای کاظمی کم میشه امیدوارم مدیریت باشگاه با ابن کار از نظر اقتصادی صرفه جویی کنن.

م . ن

فقطططططط مایه فضاحت و خجالت

احسان

تمایل بر استفاده نشدن از ورزشگاه آزادی است چمن بهانه است