فوتبال مرکز کشور

جمشیدیان:یکشنبه با پرچم سپاهان به آزادی می روم/کرانچار فکر می کند می تواند من را از باشگاه فراری بدهد

هافبک تیم سپاهان گفت:آقایان بدانند با این کارها من را نمی توانند از سپاهان جدا کنند.

احمد جشمیدیان در گفت و گو با اوج درباره وضعیت خود اظهار داشت:اتفاق تازه ای در این روزها نیفتاده است.نه تماسی بوده و نه از من دعوت شده به تمرین برگردم.شاید کرانچار با این کارها فکر می کند می تواند من را از باشگاه سپاهان فراری بدهد اما اشتباه می کند.او هست که رفتنی است و سپاهانی های اصیل در این تیم می مانند.

وی ادامه داد:در این چند روز بازیکنان با من تماس داشتند.حتی محمود کریمی،هم لطف کرد و تماس گرفت.از او سپاسگزارم.خدا را شکر همه تیم به من لطف داشتند و از این وضعیت ناراحتند.

جمشیدیان درباره اینکه با توجه به این اتفاقات باید او را از سپاهان رفتنی دانست گفت:اصلا هم اینطور نیست.من سپاهانی هستم.روز یکشنبه هم با پرچم سپاهان به آزادی می روم و تیمم را تشویق می کنم.آقایان بدانند با این کارها من را نمی توانند از سپاهان جدا کنند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها