حواشی

حاشیه بازی تراکتور – پرسپولیس| بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند

تراکتور تبریز و پرسپولیس از ساعت 20 امشب (پنجشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز رفتند.

* تراکتوری‌ها شعارهای تندی علیه پرسپولیس سر دادند.

* داود رفعتی ناظر بازی تاکید کرد سکوی نزدیک به تونل ورزشگاه باید خالی از تماشاگر باشد که به همین دلیل بازی با 15 تاخیر آغاز شد.

* هواداران تراکتور پیش از آغاز بازی آتش بازی به راه انداختند.

*دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و با نیمکت‌نشینان این تیم خوش‌و‌بش گرمی داشتند.

دقیقه 16 مسابقه بعد از اعلام اوت به سود تراکتور تبریز، حسین کنعانی زادگان به شدت به وحید کاظمی داور مسابقه معترض شد که همین مساله باعث تنش بین بازیکنان پرسپولیس داور شد.

*دقیقه 17 قبل از ارسال کرنر تراکتور داور به گندوز دروازه بان پرسپولیس تذکر داد که همه صحنه ها را خودش و VAR رصد می کنند!

*دقیقه 19 عارف آقاسی روی آل کثیر خطا کرد و به داور هم معترض شد که داور این مرتبه به بازیکن تراکتور تذکر داد.

* درب جایگاه خبرنگاران با تجمع هواداران به طور ناگهانی باز شد و هواداران وارد جایگاه خبرنگاران ورزشگاه یادگار شدند.

*دقیقه 30 مسابقه قانون کولینگ بریک اجرا شد تا بازیکنان آبی بنوشند.

*دقیقه 37 گاریدو سرمربی پرسپولیس به داور معترض شد و اولین اعتراض او به داور در لیگ برتر بیست وچهارم را شاهد بودیم که داور هم به سرمربی اسپانیایی سرخپوشان تهرانی تذکر داد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
24 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
داود

سروش، ال کثیر، احمد زاده سه تا اگر بیرون باشن یا داخل زمین تفاوتی نداره. اصلا موندم ایناچرا پول میگیرن مخصوصا ال کثیر. بخدا پو ریال بدرد نمی خورن. واقعا متاسفم

فاضل

دوستان یه کم صبرکنید مطمان باشید بادروازه بانی که داریم وبا بازیکنای جدیدی که جذب شده بازم ماقهرمانیم نیمه دوم پرسپولیس تشان دادکه که راه رو درست داریم میریم یهکم صبرکنید تا مربی خوش فکرمان که بازی باخته رو ده نفره مساوی کرد به ترکیب ثابت برسه جوجه رو آخر پاییز میشمارن ماتنهابدشانسی که اوردیم اینه که بازیهای سختمون افتاده اول فصل ویل نامدارمون امیدعالشاه مصدومه مابازم قهرمانیم نترسین

عشق ابدی قرمز

آقای کاظمی خطای قبل از گل تراکتور روی امیری رو نگرفتی.آقای کاظمی پنجاه پنجاه ها رو به سود تراکتور سوت زدی.آقای کاظمی خطای سروش اخراج نداشت،هرچند به نفع تیم شد.

حسین

میخوام 100 سال سیاه نَرَن یه مشت پول پرست

دانیال

این تیم تو اسیا میخواد اینجوری بازی کنه با همین ترکیب؟؟ خدایا ما کی جلو تراکتور اینجوری استرس کشیدیم که حالا امسال اینجوری شدیم…چیکار کردین با ترکیب تیم قهرمان که امسال انقدر بازی های فشرده و سخت داره اسکواد تیم ضعیفتر شده که قوی نشده اونم واسه نخبگان اسیا که اینجوری دست گرمی میشیم‌

دانیال

چرا این مربی از خدابنده لو استفاده نمیکنه؟

حامد

بولله سروش نبودش بهتره حتی اگه قرار باشه تیم ده نفره بازی کنه، هوادار بچه سال یا خانمی ک بخاطر تیپ و قیافه احیانا میای از سروش دفاع میکنید این و بدونید ک کمر تیم تو وسط زمین با وجود رفیعی می‌شکنه، من دو فصل قبل این حرف و نمیزدم ولی از فصل پیش دقت کردم هر وقت این بشر تو بازی نیست تیم بهتر بازی می‌کنه حالا بیا منفی بده

کمان سرخ

نه داداش چرا منفی . مثبت میدم کاملا موافقم

ناشناس

فوق العاده فاقد اهمیت .
بی غیرت اگه ادم بود دقیقا شبیه بیرانوند بود.

محمد

تا وقتی سروش رفیعی تو زمینه وضع همینه گاریدو ن تاکتیک داره ن ارنج بلده دومین بازی پیاپی که یاسین سلمانی بازی نکرد چرا به جوون هایی مثل محمد بادپا میدون نمیده.. ولی درکل بر عکس اوسمار اصلا بازی خون خوبی نیست… بازم میگم تا وقتی سروش رفیعی تو بازی و بجای بازی کردن فقط حرف میزنه وضع همینه….حالا بازی با فولاد ک اخراجه و نیست میفهمید من چی میگم اون چیزی که جوان تو آینه نمی‌بینه پیر تو خشت خام میبینه حالا بیا و منفی بده هوادار ساده لوح

سیدمحمد

سلام ،اتاق وار ،کارش چی هست،یه رجوع کنیم به بازی ایران در جام جهانی ،که شجاع اخراج شد،بررسی همه جانبه انجام شد واشتباه داوربرگردونده شد ،ولی واریون تبریز بایستی گل را لغو می کردن به دلیل خطای اشتباهی که داور گرفت ،ولی اونها فقط زمان گل زدن را بررسی کردن ،خطا بایستی روی امیری گرفته میشد نه به نفع تراکتور،خدا عادل است ولی اونهاییکه تواتاق وار هستن دنیا را فدای آخرتشون کردن ،خدا نبخشتون بی انصاف ها

۱۲ گل سرخ

لبخند داور مغرض و سینه سپر کردن شجاع و کولی بازی ترابی و …تیری شده بر وجودم نمی خواهم کم کاری کنند ولی رفتار شان را نمی فهمم تقاص چی را می خواهند بگیرند؟

۱۲ گل سرخ

یعنی این پرسپولیس انقدر تحقیر شده که آمدن بازیکنان بی وفا شده تیتر خوشحال کننده مان.به کجا سر نهم از این بلایا.
نمی دانم واقعا ما چه بدی در حق بازیکنان جفا کار سابق مان کردیم که کینه دارند؟

۱۲ گل سرخ

این مربی هست؟نمی فهمند نقش دستیار ایرانی این جا مشخص شده طرف هیچ شناختی از تیم نداره من هوادار بروم به مربی بگویم کدام خوبه کدام بد.
به لطف درویش و شرکا.پولای زنوزی خوب داور فاسد را شارژ کرده با وار کثیف ترشان که سرپوشی شده برای گند زدن ها بر علیه پرسپولیس.خدا از باعث و بانی دشمنی نا جوان مردانه برعلیه پرسپولیس لعنت کند.

کمان سرخ

سروش رفیعی رو تعویض کن دیگه گند زده تو تیم
خدابنده لو رو بجاش بیار

شبنم

خدارحم گرد گندوز بود وگرنه ۴ تا خورده بودیم.. سروش هم نه طبق معمول افتضاح

Amin

آقای سروش رفیعی با زبون بازی نذاشتی درویش بشار رسن رو بگیره دوران فوتبالت تموم شده فقط بلدی بخوابی رو توپ!!!!ارنج تیم رو تو میچینی مردک؟یاسین و خدابندلو تا تو هستی نمیذاری خودشونو نشون بدن یه تنه تیمو به فاک دادی؟؟؟؟

داود

همین الان این مربی دو ریالی را بنداز بیرون….. اصلا بدرد نمیخوره لعنت بهت با این مربی جذب کردنت. اون ال کثیر هم خریداری شده شک نکنید

نصیر

بعیده امسال سهمیه بگیریم تیم داغونه…ستون های تیم رفتن…عملا تیم دوم پرسپولیسه…درویش حماقت سختی کرد با فراری دادن ستاره ها

حامیییی

روی گل تر تر احمدزاده مثل ماست وایساده نگاه میکنه
چه بازیکنایی از دست دادیم، باز گرفتار چه شاسکولایی شدیم
لااقل خدابنده رو بذار تو زمین لامصب

حامیییی

دوباره ترکیب سمی فرشاد احمدزاده و علی پور و سروش رفیعی..
سوهان روح
قشنگ اومدن گند بزنن به اعصاب هوادار

هوادار مظلوم

تو کل بازی فرشاد احمدزاده کجا بود؟؟ من از همون اول مخالف جذبش بودم ، آخه وقتی یاسین سلمانی و خدابنده لو هست چرا احمدزاده!!!

حسین

از اونایی بپرس که جوگیر شده بودن میگفتن پسر پرسپولیس خوش آمدی و فرش قرمز واسه بازیکنی پهن کردن که دوران اوجشم یه بازیکن کاملا معمولی بود.
اون ماجرای پیشنهاد کیسه و رد کردنشم یه شو بود که به خوبی اجرا شد تا طرفدارا به عنوان یه خرید مهم بهش نگاه کنن و ایراد نگیرن
با اون سوتی آخر بازی هم داشت همین مساوی رو هم به باد میداد
سروشم که دیگه از بس گفتیم افت کرده خسته شدیم خدارو شکر با این کارت بازی بعدی نیست

اورونوف و گندوز و عملود خوبای تیمن امسال. به میلاد محمدی هم خیلی امیدوارم
امیدوارم یاسین سلمانی و خدابنده لو مصدوم نشن و مربی هم حماقت نکنه بچسبونه اینا رو به نیمکت

مسعود

واقعا داره حق یاسین و خدابنده لو رو ضایع میکنن!